TRad ~youtube

Data: 2009-11-01 18:05:14
Autor: Szczepan Radzki
Data: 2009-11-01 19:41:31
Autor: kszyhu fr@ckowiak
Dnia 01-11-2009 o 18:05:14 Szczepan Radzki <s.radzki@CUTTHIS.gmail.com>  napisał(a):

Data: 2009-11-01 21:07:55
Autor: Szczepan Radzki
Dnia 01-11-2009 o 18:05:14 Szczepan Radzki <s.radzki@CUTTHIS.gmail.com> napisał(a):

Data: 2009-11-01 22:11:53
Autor: Gerard

Użytkownik "Szczepan Radzki" <s.radzki@CUTTHIS.gmail.com> napisał w wiadomości news:hckpqs$qqc$1inews.gazeta.pl...
kszyhu fr@ckowiak pisze:
Dnia 01-11-2009 o 18:05:14 Szczepan Radzki <s.radzki@CUTTHIS.gmail.com> napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=PwuQkfazhJ4&feature=player_embedded

Ale to już wszyscy widzieli.
Ja poproszę o drugą część.

Ja nie widziałem. :)

Drugą oglądałem w tv ;)

Też oglądałem, takiego hypa zrobiliście. Gratulacje TRad, piękne wykorzystanie wiedzy :]

pozdr

Data: 2009-11-01 22:15:00
Autor: grzeda
TRad ~youtube
Gerard pisze:

[...]

No dobra. To ktos napisze wreszcie jak sie skonczylo?

pozdr
PG

Data: 2009-11-01 22:22:44
Autor: Szczepan Radzki
TRad ~youtube
grzeda pisze:
Gerard pisze:

[...]

Tak w skrócie - 250 tysięcy TRad przytulił ;)

Szczepan Radzki

Data: 2009-11-01 23:43:06
Autor: wiLQ
TRad ~youtube
Gerard napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Drugą oglądałem w tv ;)

Też oglądałem, takiego hypa zrobiliście.

Taaa, cale PRSK ogladalo! Podnieslismy ogladalnosc o 0,0000003%! ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-02 03:03:13
Autor: Hubert Janiszewski
TRad ~youtube
On 1 Lis, 19:41, "kszyhu fr@ckowiak" <kszyhu_frackow...@gazeta.pl>
wrote:
Dnia 01-11-2009 o 18:05:14 Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com>
napisał(a):

>http://www.youtube.com/watch?v=PwuQkfazhJ4&feature=player_embedded

Ale to już wszyscy widzieli.
Ja poproszę o drugą część.

Voila. Sobotni występ TRada jest juz na youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=fnccqUI97Lc (part 1)
http://www.youtube.com/watch?v=tvQ_Dse5wRI (part 2)

Gratulacje. IMO mimo wszystko powinienes zalowac, ze ekspertem nie
byla tak jak poprzednim razem Kazia Sz.. Mysle, ze akurat na to
pytanie znalaby odpowiedz :-)

Pozdrawiam,
HubertJ

Data: 2009-11-02 04:10:59
Autor: sooobi
TRad ~youtube
Gratulacje. IMO mimo wszystko powinienes zalowac, ze ekspertem nie
byla tak jak poprzednim razem Kazia Sz.. Mysle, ze akurat na to
pytanie znalaby odpowiedz :-)

Mysle ze pytania sa dobierane tak zeby ekspert cos tam wiedzial ale
nigdy na pewno.

Ps; Gratulacje Trad, jestes kawalem dupka ale wiedza sie popisales:)

Data: 2009-11-02 04:12:41
Autor: Leszczur
TRad ~youtube
On 2 Lis, 13:10, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]
> pytanie znalaby odpowiedz :-)

Mysle ze pytania sa dobierane tak zeby ekspert cos tam wiedzial ale

Pytanie sa losowane, a nie ustalane przez jakas komisje. Dobor
eksperta jest w tym momencie czystym przypadkiem.

Data: 2009-11-02 16:39:47
Autor: wiLQ
TRad ~youtube
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Ps; Gratulacje Trad, jestes kawalem dupka ale wiedza sie popisales:)

ROTFL, fajne gratulacje ;-)
Jeszcze tylko brakowalo "nawet glupi maja czasem farta" ;-) --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-02 07:44:47
Autor: sooobi
TRad ~youtube
On 2 Lis, 16:39, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

ROTFL, fajne gratulacje ;-)
Jeszcze tylko brakowalo "nawet glupi maja czasem farta" ;-)

moge jeszcze dopisac: ze jak laski z krakowa zobaczyly ze wyjales
250tysiecy to moze w koncu umoczysz kija:)

Data: 2009-11-05 09:02:11
Autor: Jurand
TRad ~youtube

TRad ~youtube