TT - da się automatycznie odrzucać zastrzeżone numery?

Data: 2009-10-15 22:47:05
Autor: Krzysztof Wostal
TT - da się automatycznie odrzucać zastrzeżone numery?
Ktoś wczoraj podpowiedział, aby zaprząc do tego "Granie Na Czekanie".
Świetny pomysł. Wreszcie mogę powiedzieć, że ta usługa jest dla mnie przydatna.:)
Najpierw pomyślałem, że może własnym głosem nagrać komunikat, ale ostatecznie mówi "Loquendo Krzysztof".
Krzysztof Wostal.

TT - da się automatycznie odrzucać zastrzeżone numery?