TT możesz więcej...

Data: 2010-11-04 11:38:54
Autor: --=olo=--
TT możesz więcej...
Witam
Jako, że dużo dzwoniłem w zeszłym miesiącu załapłem się na promocję MOŻESZ WIĘCEJ i po spełnieniu warunków promocji doładowałem konto za 25 zł i dostałem 25 Złotówek do Era i pojawił się problem, który opisuję poniżej w odniesieniu do konkretnych punktów regulaminu:

2. Oferta dostępna będzie po spełnieniu łącznie poniższych przesłanek i w następującej kolejności:
a. W okresie 1.10 - 31.10.2010 roku - otrzymania od operatora SMS-a zachęcającego do skorzystania z
Oferty

- DOSTAŁEM

b. W okresie 1.10 - 31.10.2010 roku - wykorzystania na rozmowy, SMS-y, MMS-y i pakietową transmisję
danych, a także zakup usług (wymienionych w punkcie 3 niniejszego Regulaminu) określonej kwoty
brutto za świadczone przez Operatora usługi telekomunikacyjne dla numeru, na który został wysłany
SMS z ofertą

- WYKORZYSTAŁEM

c. W okresie 1.11 - 15.11.2010 roku - zasilenia konta jednorazowo kwotą minimum 25 złotych brutto.

- ZASILIŁEM

3. Usługi, które Klient może zakupić, wliczone do kwoty uprawniającej spełnienie przesłanki opisanej
w punkcie 2, podpunkt b niniejszego Regulaminu:
.. dla Tak Tak: "Pakiet Minut lub SMS-ów", "Pakiet Lojalnościowy", "SMSy i MMSy za grosze", "Pakiet
30 minut" "Nocne Szaleństwo", "Godzina za grosze", "Numerki za grosze", "Pakiet Minutowy"
(...)

- KUPIŁEM "Pakiet Minut lub SMS-ów" i nie poszło ze Złotówek do Era tylko z konta głównego
złotowego:-( choć pkt 6.b. mówi, że Złotówki do Era są wykorzystywane przed kwotą z konta głównego.
Dzwoniłem do BOKu i otrzymałem odpowiedź, że tak jest ponieważ trzeba było kupić usługę wymienioną w
pkt. 2.b. a po doładowaniu czyli spełnieniu pkt. 2.c zwrócą kasę na konto główne - nie ma takiego
zapisu w regulaminie.

6. (...)
b. Złotówki do sieci Era są wykorzystywane przed zgromadzoną na koncie głównym kwotą w złotych,
Erajednostkami, minutami z terminem ważności oraz pakietami minut, SMSów, MMSów, danych, a w
szczególności pakietów: "SMS-y i MMS-y za grosze", "blueconnect 5 MB", "blueconnect Max".

- POTWIERDZENIE tego, że Złotówki do Era wykorzystywane są przed kasą z konta głównego.

Gdzie pisać reklamację? Bo zapisy regulaminu co innego, a BOK co innego?

-- =olo=--

Data: 2010-11-04 12:09:09
Autor: J.F.
TT możesz więcej...
Użytkownik "-- =olo=-- " <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał
[...]

Czekaj czekaj - czy ZdE miales na koncie przed dokonaniem zakupu pakietu, czy przyznano je dopiero po wydatku.
Bo moze nie ma sie o co klocic ?

[...]

Ale na rozmowy i SMS, a nie pakiety ... chociaz .. glowy nie dam jak Era to rozumie, no i liczy sie to co zapisane a nie co era rozumie :-)
Masz jeszcze regulamin pakietow i moze tam cos pisze skad platne.

No nic - pisz reklamacje, najwyzej dolaczysz do grona zadowolonych klientow Play :-)

J.

Data: 2010-11-04 12:23:15
Autor: --=olo=--
TT możesz więcej...
(...)
Czekaj czekaj - czy ZdE miales na koncie przed dokonaniem zakupu pakietu, czy przyznano je dopiero po wydatku.
Bo moze nie ma sie o co klocic ?

złotówki miałem przyznane już i za nie chciałem kupić pakiet, ale poszło z głównego:-(

(...)

-- =olo=--

Data: 2010-11-04 19:20:08
Autor: tl
TT możesz więcej...

Użytkownik "-- =olo=-- " <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości news:4cd297a2$0$20999$65785112news.neostrada.pl...
(...)
[...]

A playu kupujesz 30 pln za 10 pln na wszelkie połączenia i bez obowiązkowego
drapania się lewą ręką przez prawe ramię po prawym pośladku. Do ery również.

Data: 2010-11-04 19:38:49
Autor: --=olo=--
TT możesz więcej...

Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iautgt$7jj$1news.onet.pl...

[...]

wiem, ale póki co z różnych powodów musze pozostać w TT

-- =olo=--

Data: 2010-11-05 10:08:54
Autor: tl
TT możesz więcej...

Użytkownik "-- =olo=-- " <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości news:4cd2fdb9$0$20990$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ja przeniosłem swoją rodzinę stamtąd i wreszcie odżyłem. Stresowało mnie ciągłe czekanie na podwójne doładowanie - rzucą do sklepu czy nie, a wazność konta się kończy ... Szalę przeważyły zagrania które opisałeś. Teraz mam luzik i ciężko wydać 10-15 pln korzystając spokojnie ze słuchawki dlatego moje wyrazy współczucia , mam juz to daleko za sobą.

Data: 2010-11-04 12:22:38
Autor: zlotowinfo
TT możesz więcej...
ja mam jeszcze rok cyrografu z nimi
środki używam wyłącznie na zakupy premium sms
są strony traktujące je na równi ze zwykłym przelewem

Data: 2010-11-04 14:27:41
Autor: Kotlet
TT możesz więcej...
W dniu 2010-11-04 12:22, zlotowinfo pisze:
ja mam jeszcze rok cyrografu z nimi
środki używam wyłącznie na zakupy premium sms
są strony traktujące je na równi ze zwykłym przelewem

czyli na lepszych warunkach niz 1/3 kwoty ? mozesz
zapodac mi smsem 507833006 ?

z gory dzieki i pozdrawiam
strony dajace kolo 10 za 30 zl znam

http://nowedopalacze.eu/