TTIP: spisek przeciw Europie

Data: 2016-05-02 17:36:22
Autor: u2
TTIP: spisek przeciw Europie
http://jurekw.salon24.pl/708850,ttip-spisek-przeciw-europie

Holenderski Greenpeace ujawnił treść dokumentów związanych z TTIP. Żaden polski portal informacyjny się tym nie interesuje. Na onecie jak zwykle poziom niemieckiej kultury ,,morda", ,,chamstwo", ,,bujne życie", ,,komunia w wersji de lux" i oczywiście Skoda Fabia już w salonie. Podobnie na dziennik.pl (kpiny z Macierewicza, ,,mocno dostało się Dudzie", pijana czternastolatka i nowy Volkswagen). Według ,,Faktu" Szydło zdradza kiedy rezygnuje. Na głównej stronie wp.pl tropią nepotyzm ministra Radziwiłła. To samo w szmatławcu Michnika. ,,Trybuna Ludu" Hajdarowicza dba o pluralizm. Raz się dostaje pisiorom, a drugim razem Trumpowi (dziś akurat padło na Amerykanina).

Nigdzie ani słowa o TTIP - choć to przecież układ mogący przesądzić o przyszłości Europy na dziesięciolecia! Zupełnie inaczej jest w mediach niemieckich. Polskojęzyczne dw.de po staremu daje jakiegoś Wajdę co to ,,nie o take Polske walczył" (starość jednak bywa straszna), ale już w wersji anglojęzycznej informuje o przecieku. Obszerną analizę na swoich stronach przeprowadza Sueddeutsche Zeitung. Tytuły mówią same za siebie:

,,USA chcą mieć wpływ prawodawstwo europejskie", ,,Ameryka wywiera presję większą niż kiedykolwiek", ,,Rzeczywistość negocjacji TTIP przekracza najczarniejsze przeczucia" etc.. Na samym wierzchu zaś: ,,Merkel wzywa do szybkiego porozumienia".

Najważniejszy deal jaki się kroi, to import do Europy GMO w zamian za umożliwienie ekspansji niemieckich samochodów do USA (może więc kłopoty Volkswagena to nie jest przypadek?).

Czyli zyskają Niemcy i Amerykanie - a stracą producenci zdrowej żywności - czyli Polska. Teraz już wiadomo dlaczeo antypolskie GW-no ma dzisiaj przekaz dnia: ,,ekorolnictwo jest dla rozpieszczonych dzieci społeczeństwa dobrobytu".

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-05-02 08:58:26
Autor: Zenek Kapelinder
TTIP: spisek przeciw Europie
Uwazasz ze ogorek zmodyfikowany genetycznie zacznie spiewac? Od dziesiecioleci jesz zmodyfikowana genetycznie zywnosc, tylko kiedys to sie inaczej nazywalo.

Data: 2016-05-02 18:34:52
Autor: u2
TTIP: spisek przeciw Europie
sto razy wolę polski ogórek od zachodniego, a kiszone ogórki uważam za polską specjalność, choć na zachodzie twierdzą, że nie nadają się do jedzenia jako przegniłe:)

Data: 2016-05-02 10:53:11
Autor: Zenek Kapelinder
TTIP: spisek przeciw Europie
Gwarantuje Ci ze te ogorki ktore lubisz nie sa ogorkami sprzed stu lat. W miedzyczasie zostaly zmodyfikowane genetycznie,

Data: 2016-05-02 20:05:38
Autor: u2
TTIP: spisek przeciw Europie
mnie twoje gwarancje niepotrzebne, sam je hoduje w swoim ogródku:)

Data: 2016-05-02 11:55:52
Autor: Zenek Kapelinder
TTIP: spisek przeciw Europie
I zapewne nie kupijesz w sklepie nasion czy jak to sie nazywa bo masz jeszcze worek po pradziadku

Data: 2016-05-02 21:38:43
Autor: u2
TTIP: spisek przeciw Europie
nasiona mam ze swojej szkółki

Data: 2016-05-02 13:33:40
Autor: Zenek Kapelinder
TTIP: spisek przeciw Europie
I krzyzujesz jakos z innymi czy od dwudziestu pieciu lat kopie z kopi robisz?

Data: 2016-05-02 22:35:32
Autor: u2
TTIP: spisek przeciw Europie
szkółkę mam od czasów kiedy ciebie nie było na świecie:)

Data: 2016-05-03 03:10:46
Autor: stevep
W dniu .05.2016 o 20:55 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

I zapewne nie kupijesz w sklepie nasion czy jak to sie nazywa bo masz  jeszcze worek po pradziadku
No, no oświecić kretyna to praca syzyfowa.

--
stevep

Data: 2016-05-03 10:19:18
Autor: u2
W dniu 2016-05-03 o 03:10, steviepiepszykoski pisze:
No, no oświecić kretyna to praca syzyfowa.

co za samokrytyka cyrkuś:)

Data: 2016-05-02 19:25:42
Autor: Chiron

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:572781ac$0$660$65785112news.neostrada.pl...
sto razy wolę polski ogórek od zachodniego, a kiszone ogórki uważam za polską specjalność, choć na zachodzie twierdzą, że nie nadają się do jedzenia jako przegniłe:)

Ich ogórków nie ukisisz- próbowałem w Niemczech. Rzeczywiście- gniją. No cóż- skoro nie mają czym zakąszać- to nie potrafią pić :-)

--
Chiron

Data: 2016-05-02 20:06:25
Autor: u2
W dniu 2016-05-02 o 19:25, Chiron pisze:

Ich ogórków nie ukisisz- próbowałem w Niemczech. Rzeczywiście- gniją. No
cóż- skoro nie mają czym zakąszać- to nie potrafią pić :-)

skoro genetycznie modyfikują to gniją:)

Data: 2016-05-03 03:09:37
Autor: stevep
W dniu .05.2016 o 19:25 Chiron <chiron@onet.pl> pisze:

[...]

To naucz ich chlać tak jak ty.
--
stevep

Data: 2016-05-03 07:04:44
Autor: Marek
W dniu wtorek, 3 maja 2016 03:09:54 UTC+2 użytkownik stevep napisał:

> Ich ogórków nie ukisisz- próbowałem w Niemczech. Rzeczywiście- gniją. No  > cóż- skoro nie mają czym zakąszać- to nie potrafią pić :-)
>
> --
> Chiron

To naucz ich chlać tak jak ty.
-- stevep

Niemca nie da sie nauczyc chlania, bo mówi, ze po wypiciu nie bedzie mu sie chcialo pracowac.
Co to, k...wa za naród...?

Data: 2016-05-04 02:54:11
Autor: stevep
W dniu .05.2016 o 16:04 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

> Ich ogórków nie ukisisz- próbowałem w Niemczech.. Rzeczywiście- gniją.  No
> cóż- skoro nie mają czym zakąszać- to nie potrafią pić :-)

To naucz ich chlać tak jak ty.
--
stevep

Niemca nie da sie nauczyc chlania, bo mówi, ze po wypiciu nie bedzie mu  sie chcialo pracowac.
Co to, k...wa za naród...?

A to ty niemy?

--
stevep

Data: 2016-05-03 15:21:18
Autor: Chiron

Użytkownik "stevep" <steveo011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.ygu36b0677twfsstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Owszem, lubię wypić w dobrym towarzystwie- a Ty nie?
Do chlania mi jednak daleko
--
Chiron

Data: 2016-05-04 02:53:36
Autor: stevep
W dniu .05.2016 o 15:21 Chiron <chiron@onet.pl> pisze:

[...]

Raczej wogóle już nie pije, jedyny alkohol to cydr jabłkowy mocno  rozcieńczony bo dobrze gasi pragnienie.

--
stevep

Data: 2016-05-04 17:28:05
Autor: u2
W dniu 2016-05-04 o 02:53, steviepiepszykoski pisze:
Raczej wogóle już nie pije, jedyny alkohol to cydr jabłkowy mocno
rozcieńczony bo dobrze gasi pragnienie.

taaa, cyrkus rozcieńcza nawet cydr:)))))))))

Data: 2016-05-04 14:48:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 4 maja 2016 17:28:06 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2016-05-04 o 02:53, steviepiepszykoski pisze:
> Raczej wogóle już nie pije, jedyny alkohol to cydr jabłkowy mocno
> rozcieńczony bo dobrze gasi pragnienie.

taaa, cyrkus rozcieńcza nawet cydr:)))))))))

Cydr Dobroński z cynamonem (nie rozcieńczony) - pychaaa!

TTIP: spisek przeciw Europie