TU-154 ciekawe ...

Data: 2010-06-05 09:00:57
Autor: Rafał Lepudruk
TU-154 ciekawe ...

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4c09aae7$0$2584$65785112news.neostrada.pl...
I tak na przykład pada pytanie - na jakiej wysokości był prezydencki Tupolew, gdy została zerwana linia energetyczna? Z informacji, które mieliśmy przed publikacją stenogramu wynika, że moment zerwania linii wysokiego napięcia to 10:39:54. W tym momencie, co wynika ze stenogramu, polski samolot znajdował się na wysokości 400 metrów. Na tym pułapie nie ma kabli, więc oczywiście Tu154M o numerze bocznym 101 ich nie zerwał.

reszta tutaj:
http://www.tu154.eu/index.php/archives/2249

Tomy M.

Więc kto je zerwał, jak sądzisz?

R.L.

Data: 2010-06-05 10:02:44
Autor: awe
TU-154 ciekawe ...

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c09fc6f$1$19167$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
niech zgadne, drugi samolot?
awe

Data: 2010-06-05 08:05:40
Autor: apr...
TU-154 ciekawe ...
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Więc kto je zerwał, jak sądzisz?
>
> R.L.

-- -- -- -- -- -
niech zgadne, drugi samolot?
awe
albo inne pytanie, ile sekund przed podejściem do lądowania naszego tu-154 usiłował lądować ichny ił ?
dlaczego nikt nie prostuje tego faktu, gdzie są ci co oczekiwali na lotnisku, dziennkarze, oficjele i borowcy ?

Data: 2010-06-05 10:08:31
Autor: Rafał Lepudruk
TU-154 ciekawe ...

Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hud0gk$rj8$1inews.gazeta.pl...
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
-- -- -- -- -- -
[...]

Właśnie, gdzie? W katyńskim piachu?

R.L.

Data: 2010-06-05 10:46:15
Autor: awe
TU-154 ciekawe ...

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c0a064f$2$2606$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hud0gk$rj8$1inews.gazeta.pl...
> [...]

-- -- -- -- -- -
[...]

-- -- -- -- -- -- -
ty jestes tak prymitywny ze twoja matka to musiala byc conajmiej kurwa a ojciec alfonsem. zgadlem?
awe

Data: 2010-06-05 13:44:35
Autor: Rafał Lepudruk
Awe - ty śmieciu!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w
wiadomości news:4c0a064f$2$2606$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

-- -- -- -- -- -
[...]

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

[...]

Słuchaj no forwalczny smieciu, poporodowy odpadzie! Jesteś prywmitywnym gnojem, którego należaloby utopic w szambie. Takie jak ty parszywe gnidy należy tepić zanim odrosną od ziemi! Znajdę cię gnoju! Znajdę i napcham ci w dupe szkła! Czekaj na skurwysynu, ja ci teraz łajzo pokażę!  Ty cholerny komuszy parobku. Upierdolę ci ten plugawy jęzor i te małpie łapska. Sądzisz śmieciu, że pozwolę ci obrażać moich rodziców! Nie daruję ci tego skurwysynu!  Znajdę cię bydlaku i poczujesz co to strach. Ja cię kurwa nauczę kultury ty zajebany komuchu!

R.L.

Data: 2010-06-05 13:58:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Awe - ty śmieciu!

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c0a39f5$2$19183$65785112news.neostrada.pl...
-- -- -- -- -- -- -
[...]

Co się, kurwa tak plujesz?
Uważaj, bo Ci jebnie żyłka w mózgu i odejdziesz z tego świata.

Data: 2010-06-05 13:59:39
Autor: Rafał Lepudruk
Awe - ty śmieciu!

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c0a3bd4$1news.home.net.pl...

[...]

Nie daruje temu gnojowi. Dopadne skurwysyna i nasran mu w czerep!

R.L.

Data: 2010-06-05 14:28:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Awe - ty śmieciu!

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c0a3c55$0$17100$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Odpuść. Nic mu nie zrobisz, a tak okażesz chrześcijańskie miłosierdzie (... jako i my odpuszczamy naszym winowajcom...).

Data: 2010-06-05 14:38:14
Autor: precz z gnomem
TU-154 ciekawe ...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

ty jestes tak prymitywny ze twoja matka to musiala byc conajmiej kurwa a ojciec alfonsem. zgadlem?

Licz się ze słowami picowska kurwo!

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-05 16:00:51
Autor: awe
TU-154 ciekawe ...

Użytkownik "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hudgfq$gbi$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
ubecki cwelu stul pysk
awe

Data: 2010-06-05 10:05:57
Autor: Rafał Lepudruk
TU-154 ciekawe ...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hud055$crh$1news.onet.pl...

[...]

Zła odpowiedź. Kombinuj dalej!

R.L.

Data: 2010-06-05 10:08:56
Autor: awe
TU-154 ciekawe ...
errata ktos tam dobrze to skomentowal
"Linię zerwało przeciążenie kłamstwa, które w tym czasie
gdy PLF101 był na wysokości 400-500 m, osiągnęło apogeum"
awe

Data: 2010-06-05 10:56:50
Autor: Robert
TU-154 ciekawe ...
Dnia Sat, 5 Jun 2010 09:00:57 +0200, Rafał Lepudruk napisał(a):

Więc kto je zerwał, jak sądzisz?

Same spadły gdy dowiedziały się, że leci Polish Air Force 101 z taką
personą na pokładzie... :)

R.

TU-154 ciekawe ...