TU154-smole?sk-za?oga-dziwne

Data: 2010-04-11 12:31:13
Autor: Delfino Delphis
TU154-smole?sk-za?oga-dziwne
krzysiek wrote:

Witam.
Jak to jest że z Prezydentem leci załoga dowodzona przez 34-latka z
nalotem ok 1900 h (wg rmf)?....czyli wg przybliżonych obliczeń to około
dwuletni nalot pilota liniowego cywilnego.
--
W normalnym swiecie z takimi pasażerami latają "troszkę" starsi i bardziej
oblatani. --

Ja już dawno ten problem poruszałem na innym forum. IMHO nasi piloci wojskowi są bardzo słabi. Kiedyś znalazłem zupełnie przypadkiem taki incydent:

http://tinyurl.com/ybw9ose

Poczytajcie sobie jak elementarne błędy nasi chłopcy popełniają. Ciekawe, że na ten temat w mediach nie pojawiło się NIC, a było o krok od katastrofy. Podejrzewam, że tego typu raportów można znaleźć o wiele więcej.

Data: 2010-04-12 01:48:35
Autor: Dariusz K. Ładziak
TU154-smole?sk-za?oga-dziwne
Użytkownik Delfino Delphis napisał:

[...]

Zawodowy pilot cywilny lata w celu zarabiania pieniędzy Dla siebie i co ważniejsze - dla firmy. Samolot eksploatowany zawodowo w lotnictwie cywilnym lata w celu zarabiania pieniędzy. Tym więcej wszyscy zarobią im więcej pilot tym samolotem będzie latał - samolot w hangarze i pilot przed telewizorem nie zarabiają. Skutek - zawodowi piloci cywilni latają dużo.
Pilot wojskowy latając nie zarabia a generuje koszty. Skutek jest prosty - różni oszczędni tną koszty, w efekcie nie ma kasy na dostateczną ilość godzin w powietrzu i piloci wojskowi tacy ciut niewylatani i niedoszkoleni z tego powodu bywają.

--
Darek

TU154-smole?sk-za?oga-dziwne