TUI - odwołana wycieczka, co robic?

Data: 2012-05-25 23:02:58
Autor: lukz
TUI - odwołana wycieczka, co robic?
W dniu 2012-05-25 21:17, Gosha G. pisze:
Witajcie,
Piszę do Was, bo potrzebuję wsparcia w kwestii wycieczki, którą
wykupiłam w biurze podróży TUI w styczniu 2012 r.

Ale czego oczekujecie teraz od tego biura? Kase chca oddac bez problemu. Chyba tylko jedynie o odsteki od tej kwoty mozna sie klocic.. Pewnie w regulaminie oferty sa gdzies jakies zapisy mowiace o takich zdarzeniach, poczytajcie.

Data: 2012-05-26 00:11:38
Autor: Gosha G.
On 25 Maj, 23:02, lukz <l...@vp.pl> wrote:

[...]

Nie oczekujemy od biura TUI zwrotu pieniędzy, tylko zorganizowania
wyjazdu zastępczego dla całej naszej piątki. Zwrot pieniędzy osobom,
które wylot mieli z Katowic, czyli pozostałej trójce przekreśla
całkowicie szansę na wspólnie spedzony czas na wakacjach, na który
czekamy cały rok.

Data: 2012-05-26 11:40:38
Autor: pamana
[...]

Zachowujesz sie jak dziecko.
Królowa angielska jestes czy co ?biuro ma organizowac wam wakacje bo ty tupiesz nóżką i czekasz na wakacje caly rok.
jedz bez nich a po powrocie wykup last minut i jedzcie wspolnie.
p.

Data: 2012-05-26 03:29:27
Autor: Gosha G.
On 26 Maj, 11:40, pamana <b...@adresu.pl> wrote:
> [...]

tupiesz nóżką i czekasz na wakacje caly rok.
jedz bez nich a po powrocie wykup last minut i jedzcie wspolnie.

Nie tupię nóżką i zdecydowanie do zachowywania się jak królowa mi
daleko. Wymagam od biura realizacji złożónego zamówienia.
Pokrewieństwo między osobami wylatującymi z różnych miejscowości w
Polsce na jedne wakacje nie ma tutaj żadnego znaczenia.
Twoja propozcyja, że mamy jechać sami, a po powrocie wukupić kolejną
wycieczkę lat minute i jechać wspólnie - bezcenna..

Data: 2012-05-26 12:07:01
Autor: Nixe
W dniu 2012-05-26 11:40, pamana pisze:

Zachowujesz sie jak dziecko.
Królowa angielska jestes czy co ?
biuro ma organizowac wam wakacje

Tak, bo zamówili taką usługę i za nią zapłacili, więc nie rozumiem, co ma to tego bycie królową angielską i dziecinne zachowania.
Ty się płaszczysz przed dostawcami usług, a gdy zrobią Cię w balona to kładziesz uszy po sobie i przepraszasz, że żyjesz?

bo ty tupiesz nóżką i czekasz na wakacje caly rok.
jedz bez nich a po powrocie wykup last minut i jedzcie wspolnie.

Łał, a po co aż tak komplikować życie sobie i TUI? Niech w ogóle się poświęcą, zrezygnują, stracą 90% wkładu i niech jadą wspólnie dopiero za rok, ale niekoniecznie w last minute.
Ty to masz pomysły :/

N.

Data: 2012-05-26 03:25:46
Autor: Gosha G.
On 26 Maj, 12:07, Nixe <n...@nixe.pl> wrote:
> [...]

Łał, a po co aż tak komplikować życie sobie i TUI? Niech w ogóle się
poświęcą, zrezygnują, stracą 90% wkładu i niech jadą wspólnie dopiero za

Dziękuję Nixe.
Cieszę się, że chociaż ktoś rozumie problem.

Z TUI trwają ostatnie negocjacje. W przeciągu najbliższych kilku
godzin mają zaproponować alternatywę

Data: 2012-05-27 12:15:58
Autor: John Kołalsky
TUI - odwołana wycieczka, co robic?

[...]