TUNER TV USB - JAKI POD ASTERA

Data: 2010-02-08 13:34:25
Autor: Krzysztof
TUNER TV USB - JAKI POD ASTERA
TUNER TV USB - JAKI POD ASTERA.

Potrzebuje kupic tuner tv usb analog/cyfra do komputera jaki kupic najlepszy by moc ogladac, nagrywac kanaly cyfowe i analogowe na komputerze. Mam system Vista 64 bit.

Krzysztof

Data: 2010-02-08 13:36:39
Autor: Mariusz Kruk
TUNER TV USB - JAKI POD ASTERA
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Krzysztof"
TUNER TV USB - JAKI POD ASTERA.

Potrzebuje kupic tuner tv usb analog/cyfra do komputera jaki kupic najlepszy by moc ogladac, nagrywac kanaly cyfowe i analogowe na komputerze. Mam system Vista 64 bit.

O ile się nic nie zmieniło od kiedy się dowiadywałem, cyfry i tak nie
odbierzesz, bo dają własny dekoder, a nie dają karty CI (ATSD, po co
komu dobry standard, skoro i tak wszyscy robią po swojemu).

--
  Kruk@ -\                   |           }-> epsilon.eu.org | http:// -/                   |                              |

TUNER TV USB - JAKI POD ASTERA