TUSK:Nie musimy nagle przebierać się za ludzi życzliwych

Data: 2010-05-10 09:29:49
Autor: cytryna
TUSK:Nie musimy nagle przebierać się za ludzi życzliwych
 Nie musimy nagle przebierać się za ludzi życzliwych, optymistów, za ludzi, którzy szukają raczej porozumienia niż wojny - powiedział w wywiadzie dla gazety premier Donald Tusk. - 20 czerwca Polacy będą mogli wybierać między atmosferą odwetu, rywalizacją, kto kogo pokona, kto jest winny, kto jest prawy, którą dziś stwarza PiS, a propozycją prezydentury Komorowskiego. Jest on człowiekiem gotowym do współpracy z KGB i BND, rozumiejącym innych z Mosadu. To jego atut. Dla Polski to jak wodorotlenek sodu - powiedział pewien oszust medialny do drugiego oszusta intelektualnego. Jednym słowem hańba rodzinna jak mawiał poeta.

Data: 2010-05-10 01:14:54
Autor: Hans Kloss
On 10 Maj, 09:29, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
 Nie musimy nagle przebierać się za ludzi życzliwych,

Prawdę powiedział, nie muszą. Przez ostatnie trzy (co najmniej)  lata
platfonsy dały się do tego stopnia poznać społeczeństwu jako banda
kłamliwych, skurwysyńskich palikociarzy że żadne przebieranki nic tu
nie są w stanie zmienić.
J-23

Data: 2010-05-10 09:39:41
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-10 09:29, cytryna pisze:
[...]

Polacy się kłócą wzajemnie o swoich "idoli" a "układ" funkcjonuje nie zagrożony w najlepsze.. a raczej w najgorsze.

Data: 2010-05-10 09:53:52
Autor: azot

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:3461.0000257b.4be7b5ednewsgate.onet.pl...
Nie musimy nagle przebierać się za ludzi życzliwych, optymistów, za ludzi,
którzy szukają raczej porozumienia niż wojny - powiedział w wywiadzie dla
gazety premier Donald Tusk.

Czy to był wywiad dla GWna? Chyba tak.
Bo rzetelny dziennikarz zapytałby natychmiast jak sie do tego mają dotychczassowe wypowiedzi i język: Palikota, Niesiołowskiego, Bartoszewskiego. Kutza czy +Karpiniuka+

GWno, nie wywiad. Monolog pod ułożone przez Tuskowych pijarowców "pytania".

azot

Data: 2010-05-10 12:41:28
Autor: Piotr
Dnia Mon, 10 May 2010 09:53:52 +0200, azot napisał(a):

GWno, nie wywiad. Monolog pod ułożone przez Tuskowych pijarowców "pytania".

No tak, na starą melodię pt: "Kłótliwy Jarek vs swój chłop Donek"...
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Data: 2010-05-10 09:57:06
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> schrieb im Newsbeitrag
[...]

   Gdyby Bronislaw Komorowski zostal wybrany Pierwszym Obywatelem
   Najjasniejszej Rzeczypospolitej, oznaczaloby, ze racje mial Lloyd George,
   ktory uwazal, ze Polakom przystoi wlasne panstwo jak malpie zegarek.

   AR

Data: 2010-05-10 01:45:45
Autor: zbig
TUSK:Nie musimy nagle przebierać się za ludzi życzliwych
On 10 Maj, 09:57, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>
wrote:

   Gdyby Bronislaw Komorowski zostal wybrany Pierwszym Obywatelem
   Najjasniejszej Rzeczypospolitej, oznaczaloby, ze racje mial Lloyd George,
   ktory uwazal, ze Polakom przystoi wlasne panstwo jak malpie zegarek.
David Lloyd George popierał powstanie państwa polskiego, co ma wyraz w
licznych na ten temat wypowiedziach, podpisał przecież traktat
wersalski. Słynne zdanie o małpie i zegarku było wygłoszone w
kontekście przyłączenia Śląska do Polski. Powiedział on mniej więcej,
ze "Oddać Śląsk Polsce to jak dać małpie zegarek". Lloyd George, choć
ze względów politycznych popierał polskie państwo, widział w tym
groźbę nadmiernego osłabienia Niemiec i tym samym możliwości spłat
reparacji wojennych.

Data: 2010-05-10 10:50:08
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

wrote:

[...]

Szczegolnie dobrze widac propolska postawe Lloyda George'a
podczas wojny polsko-bolszewickiej.  :-)))

AR

Data: 2010-05-10 01:54:41
Autor: zbig
TUSK:Nie musimy nagle przebierać się za ludzi życzliwych
wrote:

> [...]

--
Szczegolnie dobrze widac propolska postawe Lloyda George'a
podczas wojny polsko-bolszewickiej.  :-)))

Nie napisałem, ze Lloyd Gerge był nastawiony propolsko, tak raczej nie
było. Poparcie powstania państwa polskiego było obliczone na
polityczne osłabienie Niemiec i Rosji. Poprawiłem jedynie twój błąd
rzeczowy

Data: 2010-05-10 16:23:44
Autor: cirrus
Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:6b001$4be7bc52$54702a04$535news.chello.at...
[...]

To już Stalin był mądrzejszy bo powiedział "że komunizm pasuje Polakom jak krowie siodło".

--
stevep

TUSK:Nie musimy nagle przebierać się za ludzi życzliwych