TUSK SKOŃCZ WSTYDU SOBIE OSZCZĘDŹ!!!

Data: 2011-03-25 12:49:09
Autor: sofu
TUSK SKOŃCZ WSTYDU SOBIE OSZCZĘDŹ!!!
Jak w temacie!
I chyba to nie wymaga uzasadnienia.
Wystarczy przejść się do dowolnego sklepu na zakupy żywności.

sofu

Data: 2011-03-25 13:01:00
Autor: u2
TUSK SKOŃCZ WSTYDU SOBIE OSZCZĘDŚ!!!
W dniu 2011-03-25 12:49, sofu pisze:
Jak w temacie!
I chyba to nie wymaga uzasadnienia.
Wystarczy przejœÌ siê do dowolnego sklepu na zakupy ¿ywnoœci.

Dzisiaj kupowałem w pobliskim markecie i wydałem około 44 zł. Kiedyś
wystarczało 10 zł :)

Data: 2011-03-25 13:47:07
Autor: Voodoo People

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4d8c83ff$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A u mnie cĂłkier po 5.80

Data: 2011-03-28 11:03:36
Autor: Krzysztof

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d8c83ff$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To "kiedyś musiało" być 20 lat temu....

Data: 2011-03-25 18:49:39
Autor: pluton
TUSK SKOŃCZ WSTYDU SOBIE OSZCZĘDŹ!!!
Jak w temacie!
I chyba to nie wymaga uzasadnienia.
Wystarczy przejść się do dowolnego sklepu na zakupy żywności.

jedz do Portugalii.

Nullification

Data: 2011-03-25 19:03:02
Autor: u2
TUSK SKOŃCZ WSTYDU SOBIE OSZCZĘDŹ!!!
W dniu 2011-03-25 18:49, pluton pisze:
jedz do Portugalii.

Albo do Peru.

Data: 2011-03-26 07:06:05
Autor: pluton
TUSK SKOŃCZ WSTYDU SOBIE OSZCZĘDŹ!!!
> jedz do Portugalii.

Albo do Peru.

Skoro już tak podróżujemy po Unii, to może Gabon ?

Nullification

Data: 2011-03-25 19:03:29
Autor: the_foe
[...]

ale ponoc lokomotywy stanialy.