"TUSK To smarkacz, kt贸ry 偶yje z moich podatk 贸w" - genera艂 S艂awomir Petelicki

Data: 2010-12-23 16:26:40
Autor: Tomy M.
"TUSK To smarkacz, kt贸ry 偶yje z moich podatk 贸w" - genera艂 S艂awomir Petelicki
http://www.fakt.pl/artykuly,MAK-wytknal-bledy-Klicha-quot-Powinien-sobie-strzelic-w-glowe-quot-,91284,0,2,1,0,0,0.html

Genera艂 S艂awomir Petelicki o Ry偶ym Chuju:
- "To smarkacz, kt贸ry 偶yje z moich podatk贸w"

Ten face naprawd臋 ma jaja! Polska nie wyjdzie z tego
chlewu bez dzia艂a艅 podobnych do tych kt贸re przeprowadzi艂
Pi艂sudski. Petelicki jest dobrym materia艂em na nowego
przyw贸dc臋, 偶o艂nierze go pos艂uchaj膮.

--

Tomy M.

"...trawi艂em lata by pozna膰 prostackie tryby historii
monotonn膮 procesj臋 i nier贸wn膮 walk臋
zbir贸w na czele og艂upia艂ych t艂um贸w
przeciw garstce prawych i rozumnych"  鈥 Zbigniew Herbert

Data: 2010-12-20 20:44:05
Autor: pluton
"TUSK To smarkacz, kt髍y 縴je z moich podatk體" - genera S砤womir Petelicki
Genera S砤womir Petelicki o Ry縴m Chuju:
- "To smarkacz, kt髍y 縴je z moich podatk體"

Szeregowy pierdelicki bedzie mial bardzo mala emeryturke...

Nullification

Data: 2010-12-23 15:32:09
Autor: obserwator

Tusk tez powinien sobie strzelic w glowe. Ale zarowno Klich jak i Tusk, to
przeciez nie mezczyzni, tylko zalosne cioty.

Data: 2010-12-23 16:31:42
Autor: abc
"TUSK To smarkacz, kt髍y 縴je z moich podatk體" - genera S砤womir Petelicki
M骴lmy si o regenta takiego jak
Horthy http://pl.wikipedia.org/wiki/Mikl%C3%B3s_Horthy
czy Franco http://pl.wikipedia.org/wiki/Francisco_Franco ,
kt髍y wreszcie zrobi z tym wszystkim porz眃ek.

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz硂wieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa駍twa od Ko禼io砤 jest sztuczny.

Data: 2010-12-20 20:46:00
Autor: pluton
[...]

jezeli wystrzela czarna, pedalska cholote, to popieram.

Nullification

Data: 2010-12-23 15:36:14
Autor: obserwator
abc <abc@wp.pl> napisa(a):
M骴lmy si o regenta takiego jak
Horthy http://pl.wikipedia.org/wiki/Mikl%C3%B3s_Horthy
czy Franco http://pl.wikipedia.org/wiki/Francisco_Franco ,
kt髍y wreszcie zrobi z tym wszystkim porz眃ek.

tu modlitwa raczej nic nie da, czego dowodzi np. najnowsza historia Polski:))

Norwegowie sie nie modlili, ale byli konsekwentni. Warto o tym rozwiazaniu,
ciagle przypominac:

http://wtemaciemaci.salon24.pl/192468,jeg-nsker-v-re-en-borger-av-andre-norge

Bog jest niesty zawsze po stronie silniejszego:)))

Data: 2010-12-23 16:38:15
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-23 16:26, Tomy M. pisze:

Ten face naprawd臋 ma jaja! Polska nie wyjdzie z tego
chlewu bez dzia艂a艅 podobnych do tych kt贸re przeprowadzi艂
Pi艂sudski. Petelicki jest dobrym materia艂em na nowego
przyw贸dc臋, 偶o艂nierze go pos艂uchaj膮.

Jak na m贸j gust - facet ma nier贸wno pod sufitem. I chodzi o og贸lne wra偶enie, a nie o jego zdanie o Tusku.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-12-23 15:48:35
Autor: obserwator
jadrys <andrzej203@op.pl> napisa(a): Jak na m骿 gust - facet ma nier體no pod sufitem. I chodzi o og髄ne wra縠nie, a nie o jego zdanie o Tusku.

A ty co masz do powiedzenia na ten temat czolowy glupku tej grupy?
Boisz sie czegos?

Data: 2010-12-23 16:39:03
Autor: Marek Czaplicki
Tomy M. pisze w czwartek, 23 grudnia 2010 16:26, na grupie pl.soc.polityka:

http://www.fakt.pl/artykuly,MAK-wytknal-bledy-Klicha-quot-Powinien-sobie-strzelic-w-glowe-quot-,91284,0,2,1,0,0,0.html

Genera S砤womir Petelicki o Ry縴m Chuju:
- "To smarkacz, kt髍y 縴je z moich podatk體"

Ten face naprawd ma jaja! Polska nie wyjdzie z tego
chlewu bez dzia砤 podobnych do tych kt髍e przeprowadzi
Pi硈udski. Petelicki jest dobrym materia砮m na nowego
przyw骴c, 縪硁ierze go pos硊chaj.

a co produkuj genera硂wie skoro p砤ca podatki?
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-23 16:46:10
Autor: u2
"TUSK To smarkacz, kt髍y 縴je z moich podatk體" - genera S砤womir Petelicki
a co produkuj genera硂wie skoro p砤ca podatki?

Produkuj us硊gi, jak wi阫szo舵 z Polak體.

Data: 2010-12-23 17:00:42
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze w czwartek, 23 grudnia 2010 16:46, na grupie pl.soc.polityka:

a co produkuj genera硂wie skoro p砤ca podatki?

Produkuj us硊gi, jak wi阫szo舵 z Polak體.

tylko, 縠 wi阫szo舵 Polak體 nie 縴je pod parasolem pa駍twa i swe us硊gi musz
秝iadczy na wolnym rynku, gdzie panuje konkurencja. ciekawe czy taniej by wysz硂
zam體i owe us硊gi w jakim innym kraju? wiem wiem, pytanie niestosowne w ko馽u
jeste秏y niepodleglym pa駍twem. :-)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-23 17:03:59
Autor: u2
[...]

Nie 禼iemniaj, autostrady produkuje si w Polsce najdro縠j w Europie,
wy潮czaj眂 Rosj Putina.

180 km w trzy lata kiedy Tusk obiecywa 1100 km to 縜硂sne. Nie wiem kto
temu historykowi z wykszta砪enia, a politykowi z zawodu, podawa te
szacunki. Pewnie Minister Grabarczyk :)

Data: 2010-12-23 17:08:50
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze w czwartek, 23 grudnia 2010 17:03, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

co do 禼iemniania. od genera砤 do autostrad. :-)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-23 17:15:30
Autor: u2
[...]

Pod parasolem pa駍twa buduje si najdro縮ze autostrady w Eusopie.

Genera硂wie, kt髍zy protestuj wobec takiej polityki r體nie p砤c
podatki. A 秝iadcz us硊gi militarne, do kt髍ych trzeba mie specjalne
predyspozycje. W眛pi, aby je mia.

Je秎i Tusk z Klichem os砤biaj obronno舵 kraju wtedy nied硊go wpadniemy
w r眂zki s眘iad體 i b阣ziemy zmuszeni utrzymywa obce armie.

Data: 2010-12-23 17:24:19
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze w czwartek, 23 grudnia 2010 17:15, na grupie pl.soc.polityka:

Genera硂wie, kt髍zy protestuj wobec takiej polityki r體nie p砤c
podatki. A 秝iadcz us硊gi militarne, do kt髍ych trzeba mie specjalne
predyspozycje. W眛pi, aby je mia.

spoko. bo zaczynasz robi za komisj lekarsk. :-)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-23 20:44:59
Autor: u2
"TUSK To smarkacz, kt髍y 縴je z moich podatk體" - genera S砤womir Petelicki
W眛pi, aby je mia.
spoko. bo zaczynasz robi za komisj lekarsk.

Czyli nie nadajesz si.

Data: 2010-12-23 20:46:39
Autor: Marek Czaplicki
"TUSK To smarkacz, kt髍y 縴je z moich podatk體" - genera S砤womir Petelicki
u2 pisze w czwartek, 23 grudnia 2010 20:44, na grupie pl.soc.polityka:

W眛pi, aby je mia.
spoko. bo zaczynasz robi za komisj lekarsk.

Czyli nie nadajesz si.

by砮 w wojsku? ja by砮m. :-)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-23 20:49:19
Autor: u2
"TUSK To smarkacz, kt髍y 縴je z moich podatk體" - genera S砤womir Petelicki
Czyli nie nadajesz si.
by砮 w wojsku? ja by砮m.

Pewnie zwiedza砮 Muzeum WP.

Data: 2010-12-23 21:06:52
Autor: Marek Czaplicki
"TUSK To smarkacz, kt髍y 縴je z moich podatk體" - genera S砤womir Petelicki
u2 pisze w czwartek, 23 grudnia 2010 20:49, na grupie pl.soc.polityka:

Czyli nie nadajesz si.
by砮 w wojsku? ja by砮m.

Pewnie zwiedza砮 Muzeum WP.

na grupie nie wszyscy maj na禼ie lat. stary grzyb ze mnie i by砮m w latach
osiemdziesi眛ych ubieg砮go wieku w wojsku, wi阠 wiem jakie mniemanie maj o sobie
niekt髍e trepy. :-)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-23 21:11:01
Autor: u2
[...]

Wtedy zwiedza砮 to muzeum ?

Data: 2010-12-23 21:14:09
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze w czwartek, 23 grudnia 2010 21:11, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

w muzeum WP by砮m w latach szkolnych.
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-23 21:16:56
Autor: u2
"TUSK To smarkacz, kt髍y 縴je z moich podatk體" - genera S砤womir Petelicki
Wtedy zwiedza砮 to muzeum ?
w muzeum WP by砮m w latach szkolnych.

No w砤秐ie i st眃 twa wiedza o woju.

Data: 2010-12-23 21:20:37
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze w czwartek, 23 grudnia 2010 21:16, na grupie pl.soc.polityka:

Wtedy zwiedza砮 to muzeum ?
w muzeum WP by砮m w latach szkolnych.

No w砤秐ie i st眃 twa wiedza o woju.

a Twoja wiedza sk眃 si bierze? cz阺to z pozycji pewno禼i m體isz na grupie
o "zamachu" smole駍kim, o ofiarach spisku itd... czytasz uwa縩ie wybrane czasopisma
i s硊chasz tylko ludzi, kt髍zy potwierdzaj Twoj wersj wydarze? tak jak gen
Petelicki?
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-23 20:29:27
Autor: obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisa(a):
[...]

bo to byl zamach i ty jesli sluzyles w Wojsku Polskim, a nie prosowieckim
powinienes o tym wiedziec najlepiej. O ile potrafisz uzyc intelektu i nie
jestes trepem.

Data: 2010-12-23 21:32:57
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze w czwartek, 23 grudnia 2010 21:29, na grupie pl.soc.polityka:
[...]

zamach. mo縠 tak, mo縠 nie. skoro jedynym dowodem na jego przeprowadzenie ma by to
kto w jakim wojsku s硊縴. u2 wyraxnie mi powiedzia, 縠 wojsko znam tylko z muze體,
wi阠 niech tak zostanie, panowie o秝ieceni. :-)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-23 20:41:44
Autor: obserwator
[...]

jak na kogos co sluzyl w wojsku, cos za warazliwy jestes i slabo kojarzysz:)

Data: 2010-12-23 21:45:09
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze w czwartek, 23 grudnia 2010 21:41, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

no to daj fakty do kojarzenia. i zobaczymy. :-)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-23 20:52:59
Autor: obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisa(a):
> jak na kogos co sluzyl w wojsku, cos za warazliwy jestes i slabo kojarzysz:)

no to daj fakty do kojarzenia. i zobaczymy. :-)

co zobaczymy? ze nadal nic nie kojarzysz?

Data: 2010-12-23 22:08:20
Autor: Marek Czaplicki
obserwator  pisze w czwartek, 23 grudnia 2010 21:52, na grupie pl.soc.polityka:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisa(a):

> jak na kogos co sluzyl w wojsku, cos za warazliwy jestes i slabo kojarzysz:)

no to daj fakty do kojarzenia. i zobaczymy. :-)

co zobaczymy? ze nadal nic nie kojarzysz?

ka縟y widzi to co chce. Ty nie potrafisz poda jaki suchych fakt體. ja nie wierz,
ot tak sobie, w 縜dn wersj wydarze i po prostu czekam na ustalenia prokuratury.
prawda jest naga.
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-23 21:47:32
Autor: obserwator
[...]

tak prawda jest naga. W kazym normalnym kraju Donek i Klich juz by dostali
kopa ze stanowiska juz za sam fakt przekazania sledztwa w reca odwiecznego wroga.

Piszesz, ze nie jestes mlody Skoro nie jestes mlody to piszac tego typu posty,
jeszcze bardziej sie kompromitujesz, bo czlowiek ktory czuje sie Polakiem,
nigdy takich relatywistycznych komentarzy jak twoje, na tej grupie  nie bedzie
zanieszczal. Popierajac PO, popierasz degenaratow, oszustow i kanalie ktore
wokol tej partii sie zgromadzily. Kazdy przyzwoity czlowiek widzac co na tej grupie wypisuja anonimowi
popieracze PO i psychopaty Palikota, jak ublizja i wysmiewaja tragedie
smolenska i osob ktore domagaja sie uczciwego sledztwa, potrafilby
zdecydowanie temu lajdactwu sie przedcistawic.

Ale nie, ty udajesz, ze tego nie widzisz. Udajesz *sprawiedliwego*.

Z kanaliami i lajdakami moga tylko laczyc sie tacy sami. Innej alternatywy po
prostu nie ma, bo ludzi po czynach sie poznaje, tutaj po reakcjach na
informacje o lajdactwie obecnego rzadu. Lajdakiem trzeba byc, aby z lajdakami trzymac i ich pokretnie tlumaczyc.

Prawda jest naga i w twoim przypadku. Kropka.

Data: 2010-12-24 09:29:45
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze w czwartek, 23 grudnia 2010 22:47, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

przeczytaj troch moich post體 zamieszczonych na grupie. popieram r體nie dzia砤nia
PiS jak wg mnie s s硊szne i id w dobrym kierunku. wg Ciebie tylko wyzwiska i
okre秎anie kto jest "prawdziwym Polakiem" czyni patriot. :-)
mam koleg, kt髍y niemal縠 od zawsze by sympatykiem braci Kaczy駍kich. najpierw
t硊maczy dlaczego popiera PC (gdy PC istnia硂), potem ostrzega
przed "wszech秝iatowym 縴dostwem", a jak ostatnio dobieg硑 mnie s硊chy zapisa si
do PO. Ty np chcesz aby z ludzi, kt髍zy my秎 inaczej uczyni wyborc體 PiS, aby czuli si
zobligowani aby odda na PiS g硂s. s硊sznie, tak czyni sympatyk danej partii. ale
czy wybierasz dobr drog? okre秎asz cz硂wieka, kt髍y nic Ci nie zrobi jako
kompromituj眂ego si, nie czuj眂ego i nie b阣眂ego Polakiem, popieraj眂ego kanalie,
degenerat體, oszust體. czy nie 勘dasz zbyt wiele na raz? zastan體 si. przecie
gdyby od wyzwisk zaczyna przekonywanie kogokolwiek np na wiecu wyborczym, to
ludzie uczestnicz眂y w nim natychmiast by si rozeszli i nie chcieli s硊cha co masz
do powiedzenia, cho鎎y by硑 to sprawy najs硊szniejsze i najbardzie oczywiste pod
s硂馽em.
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-24 11:39:45
Autor: the_foe
W dniu 2010-12-23 17:03, u2 pisze:
Nie 禼iemniaj, autostrady produkuje si w Polsce najdro縠j w Europie,
wy潮czaj眂 Rosj Putina.

To stwierdzenie jest prawdziwe jak kazdy sylogizm.
Prawda jest taka ze najdrozszy jest system obwodnic, zjazdow i wjazdow na autostrade. Tych u nas nie ma. W Niemczech bylych zachodnich, czy Belgii to juz jest dawno. Na Zachodzie glownie buduje sie proste odcinki laczace lokalizacje ktore juz maja odpowiednia infrastrukture.

--
the_foe

Data: 2010-12-23 16:53:02
Autor: dK
"TUSK To smarkacz, kt髍y 縴je z moich podatk體" - genera S砤womir Petelicki

U縴tkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa w wiadomo禼i news:ievqem$bmp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Takie "wypowiedzi" jak powy縮zy przyk砤d...
Co do jaj jeszcze wcze秐iejszego przedm體cy, nie wiem, nie zaglada砮m mu. Ale kompleksy s ponad wszelk w眛pliwos...

dK

Data: 2010-12-23 20:39:52
Autor: Kaczysta
"TUSK To smarkacz, kt贸ry 偶yje z moich podatk贸w" - genera艂 S艂awomir Petelicki

U偶ytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4d136a31$0$2450$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A o ilie to lat Petelicki jest starszy od Tuska - raptem 5.
Poza tym Petelicki to stary ubol.
AZ

Data: 2010-12-23 20:06:38
Autor: obserwator
Kaczysta <mechanik@gmail.pl> napisa(a):
A o ilie to lat Petelicki jest starszy od Tuska - raptem 5.
Poza tym Petelicki to stary ubol.

 sprawdz czy jest cos o nim w raporcie WSI/

Natomiast o Komrowskim i paru panach w *ciemnych okularach* ktorzy
doprowadzili do rozkladu polskie wojsko, jest sporo informacji. Jeden nawet taki prosowiecki gieroj, pil szampana, za sukces wyborczy
Komorowskiego:)

Strona 162 z 374

Ministra Obrony Narodowej obowi眤ek sprawowania nadzoru nad dzia砤lno禼i
Wojskowych S硊縝 Informacyjnych, w tym zw砤szcza nad ich dzia砤lno禼i
operacyjno rozpoznawcz. Jednolity zapis zosta umieszczony dopiero w ustawie
z dnia 9 lipca 2003 roku o Wojskowych S硊縝ach Informacyjnych, na mocy kt髍ej
odpowiedzialno舵 za dzia砤nie tych s硊縝 ponosi Minister Obrony Narodowej,
kt髍y wyznacza na stanowisko s硊縝owe i zwalnia z niego szefa WSI. Zgodnie z
art. 9 ust 1 tej ustawy Szef WSI do czasu ustawy z 9 czerwca 2006 podlega
bezpo秗ednio Ministrowi Obrony Narodowej.

Ten stan prawny wskazuje, i za nieprawid硂wo禼i i zaniechania wskazane w
raporcie szczeg髄n odpowiedzialno舵 ponosz:

&#8226;&#61472;Prezydent RP Lech Wa酬sa

&#8226;&#61472;Prezydent RP Aleksander Kwa秐iewski

&#8226;&#61472;Szef Sztabu Generalnego WP gen. broni Tadeusz Wilecki (w okresie podleg硂禼i
WSI pod SG WP)

&#8226;&#61472;Minister ON Piotr Ko硂dziejczyk

&#8226;&#61472;Minister ON Janusz Onyszkiewicz

&#8226;&#61472;Minister ON Zbigniew Oko駍ki

&#8226;&#61472;Minister ON Stanis砤w Dobrza駍ki

&#8226;&#61472;Minister ON Bronis砤w Komorowski

&#8226;&#61472;Minister ON Jerzy Szmajdzi駍ki

oraz nast阷uj眂y Szefowie WSI:

&#8226;&#61472;kadm. Czes砤w Wawrzyniak

&#8226;&#61472;gen. Boles砤w Izydorczyk

&#8226;&#61472;gen. Konstanty Malejczyk

&#8226;&#61472;gen. Kazimierz G硂wacki

&#8226;&#61472;gen. Marek Dukaczewski http://www.raport-wsi.info/komorowski.html

Data: 2010-12-23 20:16:53
Autor: obserwator

warto rowniez zapoznac sie z tekstami na blogu Roman Polko &#8211; genera dywizji
Wojska Polskiego:

http://r416.salon24.pl/112251,czarna-propaganda

Data: 2010-12-23 20:24:44
Autor: obserwator
General R.Polko o braku zabezpieczenia lotu do Smolenska

warto takze przeczytac ten tekst generala Romana Polko o tym jak powinno
wygladac zabezpieczenie przez sluzby specjalne, bezpieczenstwa sluzbowych wizyt glow panstwa ( w kontekscie katastrofy popd smolenskiem):

http://r416.salon24.pl/182326,pieszo-po-czolgowemu-cz-2#comment_2592597

Data: 2010-12-23 22:25:14
Autor: u2
W dniu 2010-12-23 21:16,  obserwator pisze:

warto rowniez zapoznac sie z tekstami na blogu Roman Polko &#8211; genera艂 dywizji
Wojska Polskiego:

http://r416.salon24.pl/112251,czarna-propaganda

Czarna propaganda w armii nie jest w smak decydentom z nocnej zmiany :

"MON chce zbiera膰 偶niwa, tam gdzie zapomnia艂 zasia膰, a je艣li ktokolwiek
z podleg艂ej generalicji poddaje takie dzia艂ania w w膮tpliwo艣膰 dosi臋ga go
surowa r臋ka politycznego prze艂o偶onego. 鈥濳r贸l jest nagi鈥, ale po co to
m贸wi膰 z czego艣 trzeba 偶y膰, a na rynku kryzys. Odwag臋 zostawmy sobie do
wykorzystania podczas misji wojskowych, bo ta cywilna 鈥 zdecydowanie
szkodzi. Syndrom obiadu drawskiego i obawa przed pos膮dzeniem przez
politycznych prze艂o偶onych o upolitycznienie spowodowa艂y, 偶e Armia si臋
sama skutecznie zakneblowa艂a. "

Data: 2010-12-23 21:16:40
Autor: abc
"TUSK To smarkacz, kt髍y 縴je z moich podatk體" - genera S砤womir Petelicki
A o ilie to lat Petelicki jest starszy od Tuska - raptem 5.

Gwoli 禼is硂禼i o 11 lat.  Petelicki urodzi si w roku 1946, a Tusk w 1957.
Reszta si zgadza.

Data: 2010-12-23 23:14:27
Autor: matusm
"TUSK To smarkacz, kt髍y 縴je z moich podatk體" - genera S砤womir Petelicki

U縴tkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisa w wiadomo禼i news:4d136a31$0$2450$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Petelicki to zwykly ubol smiec,,,,
jak nie  wiesz to  zapytaj sie swego idola jak kapowal  emigrantow  na piastowanym przez  siebie urzedzie w Swecji w czasach PRL.

Jak i przywodca i jaki general ,,,chyba  sowiecki

bo na polskiego sie nie nadaje a jest generalem i sie produkuje bo nadal ......................
--
"S硊縝a Bezpiecze駍twa mo縠 i powinna kreowa r罂ne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie g酬boko infiltrowa

Data: 2010-12-24 03:48:40
Autor: basia@sbcglobal.net
On Dec 23, 2:14爌m, "matusm" <mat...@poczta.onet.pl> wrote:
U ytkownik "Tomy M." <t...@ansibl.com> napisa w wiadomo cinews:4d136a31$0$2450$65785112news.neostrada.pl...

>http://www.fakt.pl/artykuly,MAK-wytknal-bledy-Klicha-quot-Powinien-so...

> Genera Slawomir Petelicki o Ryzym Chuju:
> - "To smarkacz, ktory zyje z moich podatkow"

> Ten face naprawd ma jaja! Polska nie wyjdzie z tego
> chlewu bez dzia a podobnych do tych kt re przeprowadzi
> Pi sudski. Petelicki jest dobrym materia em na nowego
> przyw dc , o nierze go pos uchaj .

Petelicki to zwykly ubol smiec,,,,
jak nie 爓iesz to 爖apytaj sie swego idola jak kapowal 爀migrantow 爊a
piastowanym przez 爏iebie urzedzie w Swecji w czasach PRL.

Ja z doskoku, ze sciepy, wtracam swoje 3 grosze:

ten trep to musi byc niezle szurniety, mowiac delikatnie,
by nie rozumiec ze bedac generalem samemu jest
rowniez na utrzymaniu podatnikow.  Na komentarz
"smarkacz, ktory zyje z moich podatkow" mogl sobie
pozwolic jedynie ktos kto swoja dzialalnoscia ekonomiczna
generuje wplywy, ...a nie osoba ktorej podatnik wyplaca
zold.

Trzymac komuszego trepa w ryzach, sugerowala bym.

Basia

Jak i przywodca i jaki general ,,,chyba 爏owiecki

bo na polskiego sie nie nadaje a jest generalem i sie produkuje bo nadal
"S u ba Bezpiecze stwa mo e i powinna kreowa r ne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie g boko infiltrowa
istniej ce gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojew dzkim, a tak e na szczeblach podstawowych, musz by one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewni operacyjne mo liwo ci
oddzia ywania na te organizacje,kreowania ich dzia alnosci i kierowania

Data: 2010-12-26 18:04:46
Autor: obserwator
(OT) Pan Basia
basia@sbcglobal.net <abjjkst@sbcglobal.net> napisa(a):
Ja z doskoku, ze sciepy, wtracam swoje 3 grosze:

wtracasz swoje trzy grosze w ramach dokladniejszego mieszania w juz i tak
dostatecznie oglupionych polskich glowach?

Sciepa ci nie wystarcza, go pieprzenia trzy po trzy?

[...]

 trzeba go trzymac w ryzach, bo Donek w niebezpiezczenstwie? Komu ty
dezinformatorze chcesz mieszac w glowie?

Napisz dokladnie jak to wyglada w USA gdzie podobno mieszkasz. Czy tam
generalowie oraz ludzie bedacy na utrzymaniu podatnikow nie maja prawa
do wolnosci slowa. Czekam na twoja jak zawsze *blyskotliwa* wypowiedz, panie Basia.

Data: 2010-12-27 01:17:36
Autor: basia@sbcglobal.net
(OT) Pan Basia
On Dec 26, 10:04燼m, " obserwator" <darz_...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
ba...@sbcglobal.net <abjj...@sbcglobal.net> napisa (a):

> Ja z doskoku, ze sciepy, wtracam swoje 3 grosze:

wtracasz swoje trzy grosze w ramach dokladniejszego mieszania w juz i tak
dostatecznie oglupionych polskich glowach?

Sciepa ci nie wystarcza, go pieprzenia trzy po trzy?

Nonsens, dziele sie tylko swoimi opiniami jak wiekszosc grupowiczow.

[...]

General wypowiedzial sie glupio, czego ja mu nie zabraniam,
zareagowalam zas tylko w wyniku odruchu obronnego,
gdyz glupie wypowiedzi wysoko postawionych dostojnikow
publicznych suponuja glupote obywateli.

Krytyka sie nalezy!

Basia

Data: 2010-12-27 09:31:45
Autor: obserwator
(OT) Pan Basia
basia@sbcglobal.net <abjjkst@sbcglobal.net> napisa(a):
Nonsens, dziele sie tylko swoimi opiniami jak wiekszosc grupowiczow.
 a ja sie dziele swoimi o panu basia.

> [...]

zareagowalam zas tylko w wyniku odruchu obronnego,
gdyz glupie wypowiedzi wysoko postawionych dostojnikow

nieprawda, wypowiedzial sie bardzo sensownie i ty doskonale wiesz o ile mieszkasz tam gdzie twierdzisz, co by sie stalo z politykami ktorzy znalezliby sie w analogicznej sytuacji jak Donaldu & spolka. Chodzaca kompromitacja dla Polski jest Tusk & spola oraz Komorowski !!!

Krytyka sie nalezy!

Basia

Data: 2010-12-27 02:07:56
Autor: basia@sbcglobal.net
(OT) Pan Basia
On Dec 27, 1:31燼m, " obserwator" <darz_bor.SKA...@gazeta.pl> wrote:
ba...@sbcglobal.net <abjj...@sbcglobal.net> napisa(a):

> Nonsens, dziele sie tylko swoimi opiniami jak wiekszosc grupowiczow.

a ja sie dziele swoimi o panu basia.

Watek nie jest o mnie, logiczny fault-start na wstepie.

> [...]

znalezliby sie w analogicznej sytuacji jak Donaldu & spolka.

Chodzaca kompromitacja dla Polski jest Tusk & spola oraz Komorowski !!!

Pan widze przewrazliwiony jak wiekszosc Polakow mozliwoscia
kompromitacji.  Prosze wydoroslec, chyba nie jest pan 9 latkiem
by pewnych oczywistosci nie zauwazac.

Gdyby czytal pan zas sciepe wiedzialby ze Tuska krytykowalam
od zawsze, ...i to bardzo ostro, czasemi nawet za ostro!

Basia

Data: 2010-12-27 10:50:27
Autor: obserwator
(OT) Pan Basia
basia@sbcglobal.net <abjjkst@sbcglobal.net> napisa(a):

> a ja sie dziele swoimi o panu basia.

Watek nie jest o mnie, logiczny fault-start na wstepie.

ale nawiazuje do twojej wypowiedzi (zerknij co napisales Basia).

> [...]

Pan widze przewrazliwiony jak wiekszosc Polakow mozliwoscia
kompromitacji.  Prosze wydoroslec, chyba nie jest pan 9 latkiem

nic podobnego, publicznie pisze prawde o tej bandzie, a pan jak kazdy Polak,
musi zaraz wekslowac sprawe na przytyki i insynuacje ad personam w stosunku do
adwersarza na grupie?
Dobrze sprobuje wydoroslec, ale jak pan zrobi to pierwszy.

Gdyby czytal pan zas sciepe wiedzialby ze Tuska krytykowalam
od zawsze, ...i to bardzo ostro, czasemi nawet za ostro!

no swietnie, tak trzeba. Teraz wyskoczyl pan jak filip z konopii i oczywiscie zamiast wytlumaczyc towarzystwu na psp jak to jest tam gdzie pan mieszka, to
pan woli argumentowac ad personam. Oj nieladnie panie Basia. Brzydko, bo nieuczciwie w stosunku do Polakow.

Data: 2010-12-27 13:08:14
Autor: jadrys
(OT) Pan Basia
W dniu 2010-12-27 11:07, basia@sbcglobal.net pisze:

Gdyby czytal pan zas sciepe wiedzialby ze Tuska krytykowalam
od zawsze, ...i to bardzo ostro, czasemi nawet za ostro!

Basia

Basia

Ale czy to w砤禼iwe post阷owanie? To 秝iadczy tylko ze masz jakie osobiste animozje do niego jako osoby, a nie do jego poczyna jako Premiera..

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt髍 nale縴 walczy..
Instaluj眂 Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-12-23 23:51:06
Autor: he庐sk
On Thu, 23 Dec 2010 16:26:40 +0100, "Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote:

http://www.fakt.pl/artykuly,MAK-wytknal-bledy-Klicha-quot-Powinien-sobie-strzelic-w-glowe-quot-,91284,0,2,1,0,0,0.html

Genera S砤womir Petelicki o Ry縴m Chuju:
- "To smarkacz, kt髍y 縴je z moich podatk體"

 Brawo Tommy. Brawo. Cierpisz na kompleks malego czlonka, prawda?

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2010-12-24 01:45:25
Autor: boukun
[...]

A ten jak zarabia na 偶ycie?

boukun

Data: 2010-12-24 10:27:48
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
boukun wrote:

[...]

A ten jak zarabia na 縴cie?

Kto jak kto, ale Ty jeste jednym z ostatnich, kt髍zy powinni zadawa takie pytania.
--
Pit

Data: 2010-12-24 12:49:10
Autor: boukun
"TUSK To smarkacz, kt髍y 縴je z moich podatk體" - genera S砤womir Petelicki

U縴tkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisa w wiadomo禼i news:if1p2h$qr9$2news.onet.pl...
boukun wrote:

[...]

Wypierdalaj pojebie! Jak mo縩a mnie, szarego zjadacza chleba por體nywa do oprawc體 re縤mowych...

boukun

Data: 2010-12-24 12:45:03
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

boukun wrote:

[...]

Masz ju prac, czy dalej na pa駍twowym?
--
Pit

Data: 2010-12-24 12:59:50
Autor: boukun
"TUSK To smarkacz, kt髍y 縴je z moich podatk體" - genera S砤womir Petelicki

U縴tkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisa w wiadomo禼i news:if213t$lpe$1news.onet.pl...

boukun wrote:

[...]

Jakim palancie pa駍twowym? Co ja polityk bydlaku? Nar骴 jest zawsze ofiar polityk體 i w砤dzy.

http://www.jarecky.pl

boukun

Data: 2010-12-26 18:30:28
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

boukun wrote:

[...]

Nie potrafisz odpowiedzie na proste pytanie? Masz prac czy nie?
--
Pit

Data: 2010-12-26 19:45:12
Autor: boukun
"TUSK To smarkacz, kt髍y 縴je z moich podatk體" - genera S砤womir Petelicki

U縴tkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisa w wiadomo禼i news:if7u3e$985$2news.onet.pl...

boukun wrote:

[...]

Spytaj si siebie ciemniaku, nawet z link體 nie potrafisz korzysta...

boukun

Data: 2010-12-26 20:09:34
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
boukun wrote:

[...]

Odpowiedz jak Ci pytam i nie wykr阠aj si jakimi linkami.
--
Pit

Data: 2010-12-27 07:50:26
Autor: boukun
"TUSK To smarkacz, kt髍y 縴je z moich podatk體" - genera S砤womir Petelicki

U縴tkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisa w wiadomo禼i news:if83t7$roa$2news.onet.pl...

Paszo won...

boukun

Data: 2010-12-27 10:23:53
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

boukun wrote:

[...]

Nie chcesz si przyzna do tego, 縠 nie p砤cisz podatk體 i 縴jesz okradaj眂 uczciwych podatnik體.

Zatem jeste ostatnim z tych, kt髍zy powinni zadawa pytanie:
"A ten jak zarabia na 縴cie?"
--
Pit

Data: 2010-12-27 15:47:04
Autor: boukun
"TUSK To smarkacz, kt髍y 縴je z moich podatk體" - genera S砤womir Petelicki

U縴tkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisa w wiadomo禼i news:if9lv4$3q3$1news.onet.pl...

boukun wrote:

[...]

G硊pek jeste i tyle... i to totalnie prymitywny g硊pek...

boukun

Data: 2010-12-28 01:11:30
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

boukun wrote:

[...]

P阫asz boukun?
--
Pit

"TUSK To smarkacz, kt贸ry 偶yje z moich podatk 贸w" - genera艂 S艂awomir Petelicki