"TUSK To smarkacz, który żyje z moich podatków" - generał Sławomir Petelicki

Data: 2010-12-23 23:14:27
Autor: matusm
"TUSK To smarkacz, który żyje z moich podatków" - generał Sławomir Petelicki

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4d136a31$0$2450$65785112news.neostrada.pl...
http://www.fakt.pl/artykuly,MAK-wytknal-bledy-Klicha-quot-Powinien-sobie-strzelic-w-glowe-quot-,91284,0,2,1,0,0,0.html

Generał Sławomir Petelicki o Ryżym Chuju:
- "To smarkacz, który żyje z moich podatków"

Ten face naprawdę ma jaja! Polska nie wyjdzie z tego
chlewu bez działań podobnych do tych które przeprowadził
Piłsudski. Petelicki jest dobrym materiałem na nowego
przywódcę, żołnierze go posłuchają.

Petelicki to zwykly ubol smiec,,,,
jak nie  wiesz to  zapytaj sie swego idola jak kapowal  emigrantow  na piastowanym przez  siebie urzedzie w Swecji w czasach PRL.

Jak i przywodca i jaki general ,,,chyba  sowiecki

bo na polskiego sie nie nadaje a jest generalem i sie produkuje bo nadal ......................
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-12-24 03:48:40
Autor: basia@sbcglobal.net
On Dec 23, 2:14 pm, "matusm" <mat...@poczta.onet.pl> wrote:
U ytkownik "Tomy M." <t...@ansibl.com> napisa w wiadomo cinews:4d136a31$0$2450$65785112news.neostrada.pl...

>http://www.fakt.pl/artykuly,MAK-wytknal-bledy-Klicha-quot-Powinien-so...

> Genera Slawomir Petelicki o Ryzym Chuju:
> - "To smarkacz, ktory zyje z moich podatkow"

> Ten face naprawd ma jaja! Polska nie wyjdzie z tego
> chlewu bez dzia a podobnych do tych kt re przeprowadzi
> Pi sudski. Petelicki jest dobrym materia em na nowego
> przyw dc , o nierze go pos uchaj .

Petelicki to zwykly ubol smiec,,,,
jak nie  wiesz to  zapytaj sie swego idola jak kapowal  emigrantow  na
piastowanym przez  siebie urzedzie w Swecji w czasach PRL.

Ja z doskoku, ze sciepy, wtracam swoje 3 grosze:

ten trep to musi byc niezle szurniety, mowiac delikatnie,
by nie rozumiec ze bedac generalem samemu jest
rowniez na utrzymaniu podatnikow.  Na komentarz
"smarkacz, ktory zyje z moich podatkow" mogl sobie
pozwolic jedynie ktos kto swoja dzialalnoscia ekonomiczna
generuje wplywy, ...a nie osoba ktorej podatnik wyplaca
zold.

Trzymac komuszego trepa w ryzach, sugerowala bym.

Basia

Jak i przywodca i jaki general ,,,chyba  sowiecki

bo na polskiego sie nie nadaje a jest generalem i sie produkuje bo nadal
"S u ba Bezpiecze stwa mo e i powinna kreowa r ne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie g boko infiltrowa
istniej ce gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojew dzkim, a tak e na szczeblach podstawowych, musz by one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewni operacyjne mo liwo ci
oddzia ywania na te organizacje,kreowania ich dzia alnosci i kierowania
ich polityk ." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa
MSW -
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-12-26 18:04:46
Autor: obserwator
(OT) Pan Basia
basia@sbcglobal.net <abjjkst@sbcglobal.net> napisał(a):
Ja z doskoku, ze sciepy, wtracam swoje 3 grosze:

wtracasz swoje trzy grosze w ramach dokladniejszego mieszania w juz i tak
dostatecznie oglupionych polskich glowach?

Sciepa ci nie wystarcza, go pieprzenia trzy po trzy?

[...]

 trzeba go trzymac w ryzach, bo Donek w niebezpiezczenstwie? Komu ty
dezinformatorze chcesz mieszac w glowie?

Napisz dokladnie jak to wyglada w USA gdzie podobno mieszkasz. Czy tam
generalowie oraz ludzie bedacy na utrzymaniu podatnikow nie maja prawa
do wolnosci slowa. Czekam na twoja jak zawsze *blyskotliwa* wypowiedz, panie Basia.

Data: 2010-12-27 01:17:36
Autor: basia@sbcglobal.net
(OT) Pan Basia
On Dec 26, 10:04 am, " obserwator" <darz_...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
ba...@sbcglobal.net <abjj...@sbcglobal.net> napisa (a):

> Ja z doskoku, ze sciepy, wtracam swoje 3 grosze:

wtracasz swoje trzy grosze w ramach dokladniejszego mieszania w juz i tak
dostatecznie oglupionych polskich glowach?

Sciepa ci nie wystarcza, go pieprzenia trzy po trzy?

Nonsens, dziele sie tylko swoimi opiniami jak wiekszosc grupowiczow.

[...]

General wypowiedzial sie glupio, czego ja mu nie zabraniam,
zareagowalam zas tylko w wyniku odruchu obronnego,
gdyz glupie wypowiedzi wysoko postawionych dostojnikow
publicznych suponuja glupote obywateli.

Krytyka sie nalezy!

Basia

Data: 2010-12-27 09:31:45
Autor: obserwator
(OT) Pan Basia
basia@sbcglobal.net <abjjkst@sbcglobal.net> napisał(a):
Nonsens, dziele sie tylko swoimi opiniami jak wiekszosc grupowiczow.
 a ja sie dziele swoimi o panu basia.

> [...]

zareagowalam zas tylko w wyniku odruchu obronnego,
gdyz glupie wypowiedzi wysoko postawionych dostojnikow

nieprawda, wypowiedzial sie bardzo sensownie i ty doskonale wiesz o ile mieszkasz tam gdzie twierdzisz, co by sie stalo z politykami ktorzy znalezliby sie w analogicznej sytuacji jak Donaldu & spolka. Chodzaca kompromitacja dla Polski jest Tusk & spola oraz Komorowski !!!

Krytyka sie nalezy!

Basia

Data: 2010-12-27 02:07:56
Autor: basia@sbcglobal.net
(OT) Pan Basia
On Dec 27, 1:31 am, " obserwator" <darz_bor.SKA...@gazeta.pl> wrote:
ba...@sbcglobal.net <abjj...@sbcglobal.net> napisał(a):

> Nonsens, dziele sie tylko swoimi opiniami jak wiekszosc grupowiczow.

a ja sie dziele swoimi o panu basia.

Watek nie jest o mnie, logiczny fault-start na wstepie.

> [...]

znalezliby sie w analogicznej sytuacji jak Donaldu & spolka.

Chodzaca kompromitacja dla Polski jest Tusk & spola oraz Komorowski !!!

Pan widze przewrazliwiony jak wiekszosc Polakow mozliwoscia
kompromitacji.  Prosze wydoroslec, chyba nie jest pan 9 latkiem
by pewnych oczywistosci nie zauwazac.

Gdyby czytal pan zas sciepe wiedzialby ze Tuska krytykowalam
od zawsze, ...i to bardzo ostro, czasemi nawet za ostro!

Basia

Data: 2010-12-27 10:50:27
Autor: obserwator
(OT) Pan Basia

> a ja sie dziele swoimi o panu basia.

Watek nie jest o mnie, logiczny fault-start na wstepie.

ale nawiazuje do twojej wypowiedzi (zerknij co napisales Basia).

> [...]

Pan widze przewrazliwiony jak wiekszosc Polakow mozliwoscia
kompromitacji.  Prosze wydoroslec, chyba nie jest pan 9 latkiem

nic podobnego, publicznie pisze prawde o tej bandzie, a pan jak kazdy Polak,
musi zaraz wekslowac sprawe na przytyki i insynuacje ad personam w stosunku do
adwersarza na grupie?
Dobrze sprobuje wydoroslec, ale jak pan zrobi to pierwszy.

Gdyby czytal pan zas sciepe wiedzialby ze Tuska krytykowalam
od zawsze, ...i to bardzo ostro, czasemi nawet za ostro!

no swietnie, tak trzeba. Teraz wyskoczyl pan jak filip z konopii i oczywiscie zamiast wytlumaczyc towarzystwu na psp jak to jest tam gdzie pan mieszka, to
pan woli argumentowac ad personam. Oj nieladnie panie Basia. Brzydko, bo nieuczciwie w stosunku do Polakow.

Data: 2010-12-27 13:08:14
Autor: jadrys
(OT) Pan Basia
W dniu 2010-12-27 11:07, basia@sbcglobal.net pisze:

Gdyby czytal pan zas sciepe wiedzialby ze Tuska krytykowalam
od zawsze, ...i to bardzo ostro, czasemi nawet za ostro!

Basia

Basia

Ale czy to właściwe postępowanie? To świadczy tylko ze masz jakieś osobiste animozje do niego jako osoby, a nie do jego poczynań jako Premiera..

"TUSK To smarkacz, który żyje z moich podatków" - generał Sławomir Petelicki