TUSKLE PAJACE

Data: 2010-11-18 17:13:11
Autor: Azor jest pedałem
TUSKLE PAJACE

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

   Właśnie przyszły z fiskusa kolejny raz wezwania do wyjaśniania. qrwy eSBuckie z POpaprańców ni chuja kasy nie będzie, bo firmy padły po założeniu dzięki rządom POPISU i Lewizny. Dwa razy tej samej kromki nie da się zjeść chyba, że jesteście koprofagi...
   Synowie w "jeszcze Wolnym Świecie" pracują, tam płacą podatki i nie zamierzają wrócić. Podlegają pod prawo o podatkach chroniących ich przed podwójnym opodatkowaniem.
   A ja dogorywam na utrzymaniu Marudy jako stary i bezrobotny dziad od ponad dziesięciu lat, bez renty i emerytury, wy fajanse!

Nie chą ci zaliczyć okresu "pracy" w zomo?

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-18 17:49:27
Autor: Panslavista
TUSKLE PAJACE

"Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote in message news:ic3jap$9co$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie jestem tobie podobny.

Data: 2010-11-18 18:28:13
Autor: rAzor
TUSKLE PAJACE
Darz bór! Użytkownik... he he - Azor jest pedałem raczył napisać:

[...]

Tobie zaliczyli za aktywne kapowanie na sąsiadów.
--
Sátoraljaújhely

TUSKLE PAJACE