TUSKLE PAJACE

Data: 2010-11-18 20:06:48
Autor: Michał Sz.
TUSKLE PAJACE

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4ce54167$0$20996$65785112news.neostrada.pl...
   Właśnie przyszły z fiskusa kolejny raz wezwania do wyjaśniania. qrwy eSBuckie z POpaprańców ni chuja kasy nie będzie, bo firmy padły po założeniu dzięki rządom POPISU i Lewizny. Dwa razy tej samej kromki nie da się zjeść chyba, że jesteście koprofagi...
   Synowie w "jeszcze Wolnym Świecie" pracują, tam płacą podatki i nie zamierzają wrócić. Podlegają pod prawo o podatkach chroniących ich przed podwójnym opodatkowaniem.
   A ja dogorywam na utrzymaniu Marudy jako stary i bezrobotny dziad od ponad dziesięciu lat, bez renty i emerytury, wy fajanse!

Po ile sprzęt?

Data: 2010-11-18 20:11:30
Autor: boukun
TUSKLE PAJACE

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4ce579fb$0$20993$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przed którym siedzisz...

boukun

Data: 2010-11-18 20:42:31
Autor: Panslavista
TUSKLE PAJACE

"Michał Sz." <micsz@onet.pl> wrote in message news:ic3trb$gp9$1news.onet.pl...
Kbk AK np. .

Nie jest mi potrzebny. Kusza jest prawie bezszelestna.  :-)))))

Data: 2010-11-18 21:22:06
Autor: Michał Sz.
TUSKLE PAJACE

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4ce581a8$0$22805$65785112news.neostrada.pl...

"Michał Sz." <micsz@onet.pl> wrote in message news:ic3trb$gp9$1news.onet.pl...
Kbk AK np. .

Nie jest mi potrzebny. Kusza jest prawie bezszelestna.  :-)))))

Po co Ci kusza, przypierdol. ;-)

TUSKLE PAJACE