TUSKOWI i Sikorskiemu zanikają KOLANA?

Data: 2009-05-05 13:25:06
Autor: awe
TUSKOWI i Sikorskiemu zanikają KOLANA?
Uwielbiam Nowickiego, to jeden z lepszych polskich aktorow, czlowiek wielkiej klasy i honoru.
http://www.youtube.com/watch?v=UzaiwjZ0K4M&feature=related

Data: 2009-05-05 13:51:31
Autor: jadrys
awe pisze:
Uwielbiam Nowickiego, to jeden z lepszych polskich aktorow, czlowiek wielkiej klasy i honoru.

Znasz go osobiście? Przecież to aktor.. Może grać i człowieka honoru.

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-05-05 14:06:55
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisał w wiadomości news:gtp981$57r$1news.task.gda.pl...
awe pisze:
Uwielbiam Nowickiego, to jeden z lepszych polskich aktorow, czlowiek wielkiej klasy i honoru.

Znasz go osobiście? Przecież to aktor.. Może grać i człowieka honoru.

--
Na przestrzeni wielu lat czytalem pare wywiadow i widzialem rowniez w TV. Sposob mowienia i wartosciowania swiata - to mi wystarczy. Poza tym intuicja.
awe

Data: 2009-05-05 14:14:55
Autor: jadrys

awe pisze:

[...]

Coś jednak z tą Twoją intuicją nie tak, skoro stawiasz na PiS.. ;-)
Ale masz rację - jako aktorowi Nowickiemu niewiele można zarzucić..

Data: 2009-05-05 14:55:59
Autor: awe

awe pisze:

[...]

pozwolisz ze sie z Toba nie zgodze, jak pierwszy raz sie pomyle to przyznam racje, ale jak do tej pory to ciagle wychodzi na moje, NIE MA CUDOW;-)
awe

Data: 2009-05-05 15:20:15
Autor: awe