TUV a polski przegląd

Data: 2011-08-07 21:24:36
Autor: bitner
TUV a polski przegląd
witam
chcę sprowadzić auto z przeglądem niemieckim TUV ważnym do grudnia 2011. Troche poszperałem w necie i zdania są różne, z tego co widzę. Trzeba robić ten 1-wszy przegląd jak sprowadzę takie auto czy nie? Jak to jest w przepisach aktualnie?
pozdrawiam
bitner

Data: 2011-08-07 23:36:40
Autor: Cavallino
TUV a polski przegląd
Użytkownik " bitner" <picodeaneto@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j1mvqk$1mm$1inews.gazeta.pl...
[...]

Teoretycznie nie.
Ale musisz znać wszystkie dane potrzebne do polskiej rejestracji, jak nie będzie ich w briefie to i tak musisz robić przegląd po sprowadzeniu, żeby to ustalić.
W moim nie było, jako że dowód był holenderski.

Data: 2011-08-08 07:04:50
Autor: WOJO
TUV a polski przegląd
Teoretycznie nie.
Ale musisz znać wszystkie dane potrzebne do polskiej rejestracji, jak nie będzie ich w briefie to i tak musisz robić przegląd po sprowadzeniu, żeby to ustalić.
Masz może szczegółową listę ?
WOJO

Data: 2011-08-08 09:09:25
Autor: Cavallino
TUV a polski przegląd
Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomości news:j1nqpm$bfi$1news.lublin.pl...
[...]

Obejrzyj na BIP wniosek o pierwszą rejestrację.

Data: 2011-08-08 14:41:16
Autor: Dman-666
TUV a polski przegląd
Tak se patrze i patrze jak WOJO nawija makaron na uszy:

Masz może szczegółową listę ?
WOJO

Najczesciej brakuje dopuszczalnego nacisku na oś.

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

TUV a polski przegląd