TV 26

Data: 2010-07-16 21:24:22
Autor: Gupik
TV 26
stoję przed wyborem telewizora 26 cali, wstępnie wybrałbym Samsunga LE-26C450 , kablówkę mam z Vectry , a może ktoś doradzi inny telewizorek ??, czekam na porady

Data: 2010-07-17 09:35:41
Autor: Ikselka
TV 26
Dnia Fri, 16 Jul 2010 21:24:22 +0200, Gupik napisał(a):

stoję przed wyborem telewizora 26 cali, wstępnie wybrałbym Samsunga LE-26C450 , kablówkę mam z Vectry , a może ktoś doradzi inny telewizorek ??, czekam na porady

Cale nieważne, ważna rozdzielczość.  Podawany format rozdzielczości typu X
na Y niewiele mówi porównawczo o jakości obrazu - jeśli już chcesz się tym
sugerować wprost, to jeśli kilka tv różnej wielkości ma tę samą
rozdzielczość, wybierz najmniejszy z nich.

Data: 2010-07-17 13:33:27
Autor: Dawid
TV 26
Ikselka pisze:
Dnia Fri, 16 Jul 2010 21:24:22 +0200, Gupik napisał(a):

stoję przed wyborem telewizora 26 cali, wstępnie wybrałbym Samsunga LE-26C450 , kablówkę mam z Vectry , a może ktoś doradzi inny telewizorek ??, czekam na porady

Cale nieważne, ważna rozdzielczość. , to jeśli kilka tv różnej wielkości ma tę samą
rozdzielczość, wybierz najmniejszy z nich.

buahaha
jesteś sprzedawcą w MM?

Data: 2010-07-19 08:07:47
Autor: Przesmiewca
TV 26
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Gdzies dzwony bily, ale gdzie?
Wazne sa i cale i rozdzielczosc - ale zeby dac sensowna rade musisz
zapytac o zrodlo obrazu. Chociaz do 26 cali to nie ma co marudzic.

Data: 2010-07-19 08:08:29
Autor: Misiek
TV 26

Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości news:i1qbl9$bh0$1node2.news.atman.pl...
stoję przed wyborem telewizora 26 cali, wstępnie wybrałbym Samsunga LE-26C450 , kablówkę mam z Vectry , a może ktoś doradzi inny telewizorek ??, czekam na porady

Osobiscie radzil bym zmienic wybor. Ten ktory Ty chcesz kupic jest "serii 4" - troszke nie teges...
"serie 5" minimum, a nawet sklanial bym sie ku "serie 6" (chociaz cena juz sporo wyzsza).

Co przeciwko?
1. HD Ready (a nie ful  HD, chociaz teraz nie ma jeszce zbyt wielu programow nadawanych w FullHD - jesli wogole sa)
2. Czy na pewno ma tuner do  telewizji cyfrowej? Pisza ze tak, ale upewnil bym sie...
W opisie jest:
Telewizor LCD LE26C450 marki Samsung wyświetla obraz w HD i posida tuner MPEG4. Pozwoli na pełne korzystanie z telewizji cyfrowej!

Ten 26-calowy telewizor zawiera procesor obrazu DNIe+. Jest wyposażony w sublimator koloru, co zapewnia realistyczny i jasny obraz.

LE-26C450 zawiera slot CI+ & Canal Ready, co pozwoli na umieszczenie karty spełniającej rolę dekodera. Telewizor LE 26C450 dysponuje portem USB 2.0, gniazdem HDMI, interfejsem PC i gniazdem scart, do podłączenia urządzeń audio i video.

ale upewnil bym sie bo slyszalem ze nie wszystkie modele "serii 4" posiadaja ten tuner, a jest to dosc istotne "na przyszlosc"

za? cena przede wszystkim:
http://www.twenga.pl/cena-LE26C450-SAMSUNG-Telewizor-LCD-578283-0

Data: 2010-07-19 08:25:04
Autor: Panslavista
TV 26

Może ma odtwarzacz DVD z MPEG4 i odbiornik satelitarny z tunerem AIR - wtedy telewizor dostanie obraz po małej i tuner może okazać się zbyteczny. Inna sprawa - monitor komputerowy - bardzo przydatna funkcja

Data: 2010-07-19 13:33:21
Autor: ApanasBudriszko
TV 26
W dniu 2010-07-19 08:08, Misiek pisze:

[...]

Żeby zobaczyć różnicę między HD a HD Ready na 26" tv trzeba siedzieć jakieś pół metra od niego - dopiero powyżej 40" ta różnica przy normalnym oglądaniu ( 2m od tv) jest zauważalna.

ale skoro lubisz siedzieć z lupą przy tv to twoja wola

[...]

Domyślam się że jeśli o innym tv piszą że ma tuner to wierzysz w ciemno a tu nie ?

Data: 2010-07-20 08:13:24
Autor: Misiek
TV 26

Użytkownik "ApanasBudriszko" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i21d5v$20q$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zdziwil bys sie, ale widze roznice w obrazie na monitorze 24 " (komputer) - ja mam HD, kumpel (ta sama karta grafa, te same ustawienia - nie liczac oczywiscie rozdzielczosci -  i inne komponenty) fullHD i... jest roznica

[...]

Wiem ze w modelach "serie 4" tego dekodera nie bylo, nie wiem czy we wszystkich...
Byc moze modele 430 go nie mialy, modele 45o go maja, ale - powtarzam - upewnil bym sie

Data: 2010-07-21 09:51:11
Autor: Przesmiewca
TV 26
"Misiek" <pwr1@o2.pl> napisał(a):

[...]

Musisz dysponowac nadzwyczajnym wzrokiem, albowiem przy tej wilkosci
w calach roznicy w obrazie pomiedzy 1080p i 720p 99,99% ludzi nie uswiadczy zadnej.
Mowie ocywiscie o tv nie monitorze oraz obrazie ruchomym.

Data: 2010-07-20 01:11:54
Autor: Kuba
TV 26
Misiek pisze:

[...]

AFAIK FullHD to tylko z BluRay'a, żaden kanał nie nadaje prawdziwego FullHD (1080), a tylko HDReady (720), przeskalowane.

[...]

Znaczy jak ruszy naziemna HDTV będziesz mógł oglądać.

Ten 26-calowy telewizor zawiera procesor obrazu DNIe+. Jest wyposażony w sublimator koloru, co zapewnia realistyczny i jasny obraz.

Blabla, marketing.

LE-26C450 zawiera slot CI+ & Canal Ready, co pozwoli na umieszczenie karty spełniającej rolę dekodera.

"Zapomnieli" dodać "pod warunkiem że karta nie wymaga sparowania z konkretnym dekoderem", co jest raczej powszechne...

Pozdrawiam,
Kuba

Data: 2010-07-20 08:17:37
Autor: Misiek
TV 26

Użytkownik "Kuba" <qbutek@onet.pl> napisał w wiadomości news:i22m3q$1df$1news.onet.pl...
Misiek pisze:

[...]

sa kanaly nadajace fullHD (1920x180), ale... nie ma ich w Polsce :-)
sa bodajrze 2 czy 3 kanaly TV amerykanskiej i pare japonskich, co nie znaczy ze ich nie bedzie :-) a TV nie kupuje sie na 2-3lat...

[...]

I wlasnie o to mi chodzilo

Ten 26-calowy telewizor zawiera procesor obrazu DNIe+. Jest wyposażony w sublimator koloru, co zapewnia realistyczny i jasny obraz.

Blabla, marketing.

Bla bla bla... Marketing? NIekoniecznie :-)

[...]

Nie znam sie na tym, nie wypowiadam sie - przep[isalem "slepo" z opisu TV :-)

Inna sprawa jest podlaczenie kompa do TV - jesli masz karte grafe "obslugujaca" rozdzielczosc  fullHD (ja mam) i planujesz podlaczenie kompa do TV (np. w funkcji "klon"  wtedy na monitorze i TV widzisz  dokladnie to samo), ponad to posiadasz bezprzewodowa myszke i klawiature - wrazenia niezapomniane :-)
ja mam tak podlaczopne, dodatkowo dzwiek z kina domowego...

Data: 2010-07-20 16:04:16
Autor: Kuba
TV 26
Misiek pisze:

sa kanaly nadajace fullHD (1920x180), ale... nie ma ich w Polsce :-)
sa bodajrze 2 czy 3 kanaly TV amerykanskiej i pare japonskich, co nie znaczy ze ich nie bedzie :-) a TV nie kupuje sie na 2-3lat...

Tyle że za dwa czy trzy lata do wyboru będą znacznie bardziej zaawansowane modele, na tą chwilę >telewizor< FHD jest na wyrost.

Jak już będzie to upragnione FHD na każdym transponderze z normalnym bitrate (tzn. nie taka kastracja jak teraz, porównaj sobie polskie HD i niemieckie HD...), wtedy sobie chłopak dobierze jakiegoś LEDa za normalne pieniądze albo kolejną generację plazmy.
Tudzież AMOLEDa, o ile się pojawią.
Teraz nie ma sensu pakować się w wydatki, o ile telewizor służy do oglądania a nie pokazywania znajomym znaczy.
;)

Pytanie do założyciela wątku, kablówkę masz cyfrową czy analog?
Bo analog na LCD biednie wygląda, wszelkie syfy transmisji wychodzą - lepiej brać plazmę.

Bla bla bla... Marketing? NIekoniecznie :-)

Może nie całkiem koniecznie, ale najczęściej...
;)

Inna sprawa jest podlaczenie kompa do TV - jesli masz karte grafe "obslugujaca" rozdzielczosc  fullHD (ja mam)

A są jeszcze takie co nie obsługują?
;)

i planujesz podlaczenie kompa do TV (np. w funkcji "klon"  wtedy na monitorze i TV widzisz  dokladnie to samo), ponad to posiadasz bezprzewodowa myszke i klawiature

Nie prościej notebooka?

- wrazenia niezapomniane :-)
ja mam tak podlaczopne, dodatkowo dzwiek z kina domowego...

Ale on pisze o telewizorze i kablówce, a nie komputerze.

Zaś do kina domowego to jest projektor i ekran, mojemu wychodzi coś koło 90 cali po przekątnej i to jest dopiero wrażenie.
:D

Pozdrawiam,
Kuba

Data: 2010-07-21 07:45:08
Autor: Misiek
TV 26

Użytkownik "Kuba" <qbutek@onet.pl> napisał w wiadomości news:i24ad2$5k2$1news.onet.pl...
Misiek pisze:

[...]

1. Plazma ma znacznie wiekszy pobor pradu
2. "bodajże" (a nie bodajrze)
3. telewizora nie kupuje sie na 2-3 lata...
4. moze i jest  w tej chwili fullHD "odrobinke" na wyrost, za to wlasnie za 2-3 lata juz nie bedzie na wyrost
4. Porownanie "polskiego i nienieckiego" HD (jesli mowimy o TEJ SAMEJ rozdzielczosci) wychodzi na ZERO
5. Wole teraz wydac, niz za 2-3 lata pluc sobie w brode i kombinowac co zrobic z tlewizorem HD zeby go ewentualnie wymienic na FullHD

Bla bla bla... Marketing? NIekoniecznie :-)

Może nie całkiem koniecznie, ale najczęściej...
;)

Trzeba uwazac co sie czyta i JAK :-)

Inna sprawa jest podlaczenie kompa do TV - jesli masz karte grafe "obslugujaca" rozdzielczosc  fullHD (ja mam)

A są jeszcze takie co nie obsługują?
;)

Zdziwil bys sie ale sa takowe

i planujesz podlaczenie kompa do TV (np. w funkcji "klon"  wtedy na monitorze i TV widzisz  dokladnie to samo), ponad to posiadasz bezprzewodowa myszke i klawiature

Nie prościej notebooka?

Nie i jeszcze raz nie!!!!
Nie widzisz roznicy miedzy notebookiem a "komputerem stacjonarnym" ?
Coz... bez komentarza

[...]

Jasssssssssssssssssssssssne... szczegolnie ze on pisze o telewizorze 26" :-)
1. cena
2. miejsce
3. widziales projektor rzucajacy obraz na "meble" ?
:-P"

Data: 2010-07-21 09:59:43
Autor: Paweł Muszyński
TV 26

Misiek pisze:

[...]

Fakt, chociaż różnica oraz mniejsza.

2. "bodajże" (a nie bodajrze)
3. telewizora nie kupuje sie na 2-3 lata...

Ale też nie na 0, jak kiedyś Rubiny...

4. moze i jest w tej chwili fullHD "odrobinke" na wyrost, za to wlasnie
za 2-3 lata juz nie bedzie na wyrost

2-3 lata temu miała być w PL naziemna telewizja cyfrowa, i ciągle nie ma. W żadnej rozdzielczości (poza obszarami testowymi)

[...]

Rzecz gustu - IMO przepłacasz za coś, czym będziesz przez 2-3 lata mógł się chwalić, potem już nie, bo będzie to standard, a chwalić będą się ci, którzy wtedy kupią jakiś Super Ultra Full HD, którego teraz jeszcze nie ma ;-)

[...]

Chyba w kompach sprzed 10 lat....

[...]

Do stacjonarnego komputera wolę monitor 22" z porządną rozdzielczością.

[...]

Na 26" nie zauważy różnicy między FullHD a HD Ready.

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://sklep.e-street.pl

Data: 2010-07-22 10:13:31
Autor: Misiek
TV 26

Użytkownik "Paweł Muszyński" <pmuch.nospam@bolinko.wytnijto.org> napisał w wiadomości news:i269di$jng$1usenet.news.interia.pl...
W dniu 2010-07-21 07:45, Misiek pisze:

Użytkownik "Kuba" <qbutek@onet.pl> napisał w wiadomości
Misiek pisze:

(ciach)

1. Plazma ma znacznie wiekszy pobor pradu

Fakt, chociaż różnica oraz mniejsza.

Znaczna roznica - poczytaj najpierw, sprawdz, pozniej mow :-)

2. "bodajże" (a nie bodajrze)
3. telewizora nie kupuje sie na 2-3 lata...

Ale też nie na 0, jak kiedyś Rubiny...

Co najmniej na 5 lat wg mnie... chyba ze ktos jest maniakiem, snobem itp.
i wymienia co 1-2 lat sprzet hehehe

[...]

Ale jest cyfrowka na platformach cyfrowych + kablowkach... Jeszcze nie FullHD 9chociaz klocilem sie niedawno z przedstawicielem kablowki UPC - On twierdzil ze na szkoleniach mowili im ze nadala FullHD... Chyba po 2 politrowce hehehe)

[...]

A Ty wtedy bedziesz miec telewizor ktory faktycvznie wykorzystasz i nie bedziue potrzeby jego wymiany przez nastepne.. moze nawet 5 lat :-)
A majac HD Ready... bedzioesz mic nadal kaszane

[...]

Blad - na kompach sprzed 1-2 lat

[...]

Wyjscie dwumonitorowe daje mozliwosc podlaczenia 2-ch monitorow, lub monitora i TV
To drugie rozwiazanie pozwala na:
1. granie na ekranie telewizora (wrazenia niezapomniane, nmieporownywalne do monitora 22")
2. ogladanie filmow puszczanych na kompie na ekranie TV (nie wszystkie kina domowe ani DVD odtwarzacze pozwalaja odtworzyc wszystkie formaty - np. moje kino domowe nie odtwarza RMVB i wielu Avikow.

[...]

Powtarzam - zauwazy.
26" oglada sie mniej wiecej z 2-ch metrow, a tu juz roznice zobaczy... Niewielka, ale zobaczy :-)

Data: 2010-07-21 10:01:47
Autor: Przesmiewca
TV 26
"Misiek" <pwr1@o2.pl> napisał(a):

1. Plazma ma znacznie wiekszy pobor pradu

Stereotyp. tzn. tak: plasma Full HD (czyli 1920x1080) ma rzeczywiscie o wiele wiekszy _maksymalny_ pobor pradu niz analogiczny LCD,
ale nalezy wziac pod uage
- plazmy nie full hd pobor pradu maja na poziomie lcd. a dzis takie spokojnie to tv wystarczy
(powiedzmy do 40 cali)
 - podawany pobor jest maksymalny (przy idealnie bialym ekranie) plasmy maja dynamiczny pobor pradu, co skutkuje znacznie jego mniejszym
poborem podczas normalnego uzytkowania
 - w nowych plazmach, np. sharpa, pobor pradu zostal juz znacznie ograniczony
niestety kosztuja ciagle drozej

2. "bodajże" (a nie bodajrze)

Sam robisz tez bledy ortograficzne )

3. telewizora nie kupuje sie na 2-3 lata..

2-3 nie, ale 5 max. ..
4. moze i jest  w tej chwili fullHD "odrobinke" na wyrost, za to wlasnie za 2-3 lata juz nie bedzie na wyrost

Dzis nie oplaca sie kupowac tv na wyrost. Zaplacisz za wyrost, za 3 lata twoj telewizor bedzie kosztowal grosze a ty ciagle nie bedziesz wykorzystywal jego
mozliwosci. To juz wole kupowac w czas.

5. Wole teraz wydac, niz za 2-3 lata pluc sobie w brode i kombinowac co zrobic z tlewizorem HD zeby go ewentualnie wymienic na FullHD

Oddac babci/cioci. Jego koszt bedzie znikomy wiec..... zreszta za 2-3 lata
bys zalowal .ze nie masz wiekszego... na jedno wychodzi - po 3 latach bedziesz wolal nowy.
Poza tym nawet jesli stacje zaczna nadawac 1080p (w co watpie przeciagu tych 3 lat),
to na tv 720p obraz i tak wyglada wystarczjaco dobrze, zeby nie leciec od razu
do sklepu kupowac fullhd.

Data: 2010-07-22 10:25:14
Autor: Misiek
TV 26

Użytkownik "Przesmiewca" <baran-ky@o2.pl> napisał w wiadomości news:eq9d46lt9o9osrl9s735k0ofg33t0kvvga4ax.com...
"Misiek" <pwr1@o2.pl> napisał(a):

[...]

Porownywac mozna analogiczne tzn. 26" full (bo o takich mowa teraz, a nie o 40")
Plazma ma wiekszy pobor pradu

2. "bodajże" (a nie bodajrze)

Sam robisz tez bledy ortograficzne )

No i co w zwiazku z tym?
Tzn nie wolno mi innych poprawiac?
a poza tym - gdzie zrobilem blad ort? :P

3. telewizora nie kupuje sie na 2-3 lata..

2-3 nie, ale 5 max.

za 2 lata HDReady bedzie tak przestazale ze...

[...]

Nie do konca jest to na wyrost... Poczytaj inne moje posty

[...]

Nie bede zalowac ze nie mam wiekszego (telewizora!!! hehehe), bo wiekszy do mojego pokoju mi nie potrzebny.
Po 3 latach nie bede kupowac nowego TV (moj aktualny datuje sie na lata 1994, a model 1993 nawet - byly nowsze, lepsze, stereo, ale nie kupowalem i nie zaluje) poniewaz teraz kupie fullHD i nie bedzie potrzeby go wymieniac na nowy.

Data: 2010-07-22 13:37:27
Autor: Przesmiewca
TV 26
"Misiek" <pwr1@o2.pl> napisał(a):

Porownywac mozna analogiczne tzn. 26" full (bo o takich mowa teraz, a nie o 40")

a ktos porownuje inne rozmiary? czytamy ze zrozumieniem punkty

Plazma ma wiekszy pobor pradu

O ile?

za 2 lata HDReady bedzie tak przestazale ze...

ze..?

[...]

podajac przyklad starego telewizora, wykonanego w innej technologii i z inna jakoscia,
ktora dziala 16 lat, jako argument na dlugosc zycia wspolczesnych tv, wykazujesz sie
totalna naiwnoscia i w pewnym sensie ignorancja tematu

ze o zakladaniu zycia kolejnych 16 lat w tym samym pokoju (i zwiazanym
z tym brakiem potrzeby wymiany tv na wiekszy)  nie wspomne; niech zgadne:
jestes nastolatkiem, ktory zycje z rodziacami jeszcze?

Data: 2010-07-23 08:18:57
Autor: Misiek
TV 26

Użytkownik "Przesmiewca" <baran-ky@o2.pl> napisał w wiadomości news:n0bg46hftom39mpadnbm0517tcc52uqbva4ax.com...
"Misiek" <pwr1@o2.pl> napisał(a):

Porownywac mozna analogiczne tzn. 26" full (bo o takich mowa teraz, a nie o
40")

a ktos porownuje inne rozmiary? czytamy ze zrozumieniem punkty

Raczej ty czytaj ze zrozumieniem - mowilo sie od poczatku o telewizorach 26"

Plazma ma wiekszy pobor pradu

O ile?

za ciebie njie bede szukac :-) ja wiem, ze maja wiekszy pobor pradu, jesli interesuje cie "o ile" to poszukaj :P

za 2 lata HDReady bedzie tak przestazale ze...

ze..?

ze nie bedzie sie ich uzywac... beda tak tanie ze tym bardziej kupowanie ich na 2-3 lat staje sie KOMPLETNIE nielogiczne i nie oplacalne

[...]

Pudlo :-)
a wymiany telewizora na wiekszy po zakupie Philipka FullHD nie przewiduje (wogole nie przewiduje wymiany telewizora po jego zakupie przez najblizsze 10 lat).
Co do ignorancji tematu - obawiam sie ze mam wieksze wiadomosci na temat TV (tych "starej daty") niz ty... a tlumaczyc czemu nie mam ochoty :-)

Data: 2010-07-23 09:55:14
Autor: Przesmiewca
TV 26
"Misiek" <pwr1@o2.pl> napisał(a):

Raczej ty czytaj ze zrozumieniem - mowilo sie od poczatku o telewizorach 26"

a ty dalej nie rozumiesz kontestu rozmowy i przykladow.

za ciebie njie bede szukac :-) ja wiem, ze maja wiekszy pobor pradu, jesli interesuje cie "o ile" to poszukaj :P

za mnie nie musisz szukac, ja wiem ile. znowu nie zrozumiales,
a chcialem zebys sam siegnal do izrodel i porownal.. i skonczyl pisac
w koncu  o znaczaco wiekszym zuzyciu energii

ze nie bedzie sie ich uzywac... beda tak tanie ze tym bardziej kupowanie ich na 2-3 lat staje sie KOMPLETNIE nielogiczne i nie oplacalne

kupowanie hd ready na 2-3 lata akurat ma sens, bo przez te 3 lata nie bedzie w tv nic, przy czym by wyswietlaly gorszy obraz

zrozum w koncu, ze panel lcd kiedy przeskalowuje w dol daje swietna jakosc,
nie do rozroznieia przy typowym ogldaniu telewizji. ze juz nie wspomne po raz drugi,
ze  tym momencie na swiecie nie ma ZADNEJ telewizji, ktora wykorzystuje mozliwosci
full hd 1080p. i jeszcze sporo czasu nie bedzie. ...
Za 5 lat kupie tv z full hd za 1/5 tego, co ty wydasz teraz
i nie wykorzystasz.
a wymiany telewizora na wiekszy po zakupie Philipka FullHD nie przewiduje (wogole nie przewiduje wymiany telewizora po jego zakupie przez najblizsze 10 lat).

ty moze i nie przewisujesz, ale twoj odbiornik tyle nie dozyje. i tyle w temacie

Co do ignorancji tematu - obawiam sie ze mam wieksze wiadomosci na temat TV (tych "starej daty") niz ty... a tlumaczyc czemu nie mam ochoty :-)

po tym co wypisujesz na grupie mysle, ze masz mala wiedze na ten temat,
a piszac o malej ochocie tylko mnie w tym utwierdzasz

Data: 2010-07-23 14:14:22
Autor: Misiek
TV 26

Użytkownik "Przesmiewca" <baran-ky@o2.pl> napisał w wiadomości news:g4ii46p874477mmnkd6m4olc2173r7tunu4ax.com...
"Misiek" <pwr1@o2.pl> napisał(a):

[...]

Czep sie tramwaja - nie wnosisz  NIC ponad negacje, wiec zamilcz lepiej. Piszac takie bzdury jakie piszesz osmieszasz sie. U mnie KF.

Data: 2010-07-21 10:21:52
Autor: Kuba
TV 26
Misiek pisze:

1. Plazma ma znacznie wiekszy pobor pradu

Bzdura, plazma ma większy pobór w teorii, bo ciągnie zależnie od podświetlenia ekranu; nominalne maximum tylko gdy ekran jest całkowicie biały z jasnością ustawioną na 100% - za to LCD tyle samo pobiera zawsze.
Dodatkowo 1kWh energii kosztuje coś około 40 groszy - przy plaźmie każde 100 Watów więcej oznacza zawrotne 4 grosze na godzinę. Dramat normalnie, dzieci głodne chodzić będą.
:P

3. telewizora nie kupuje sie na 2-3 lata...

W dzisiejszych czasach akurat na tyle, za 2-3 lata wejdzie kolejna super-hiper technologia i dzisiejszy super-sprzęt będzie złomem.
Już teraz słychać przebąkiwania o wprowadzeniu jeszcze większych rozdzielczości.

4. moze i jest  w tej chwili fullHD "odrobinke" na wyrost, za to wlasnie za 2-3 lata juz nie bedzie na wyrost

To sobie kupi co wtedy będzie potrzebne, uniknie przepłacania za "nowość" jak teraz.

4. Porownanie "polskiego i nienieckiego" HD (jesli mowimy o TEJ SAMEJ rozdzielczosci) wychodzi na ZERO

Rozdziałka to nie wszystko, jest jeszcze bitrate.

5. Wole teraz wydac, niz za 2-3 lata pluc sobie w brode i kombinowac co zrobic z tlewizorem HD zeby go ewentualnie wymienic na FullHD

Za 2-3 lata można telewizor komuś dać albo choć postawić w drugim pokoju.

Trzeba uwazac co sie czyta i JAK :-)

Znakomita większość marketingowych parametrów ma wpływ zakrawający parapsychologię, bo nasze zmysły nie dają rady - ot, choćby 600Hz ostatnio modne, ludzkie oko tylu obrazów na sekundę nie jest w stanie zarejestrować.

Nie i jeszcze raz nie!!!!
Nie widzisz roznicy miedzy notebookiem a "komputerem stacjonarnym" ?
Coz... bez komentarza

Do oglądania filmów?
Nie ma żadnej.
Chyba że do grania... Ale niektórzy już z tego wyrośli.

[...]

Odpowiadam w kontekście kina domowego, chyba że chcesz gierkę nagłaśniać na głośnikach do tegoż?

Cena - projektor FHD kosztuje około 5000PLN, ale nie full HD a XGA albo coś koło tego bardzo porządny za 2000 spokojnie się kupi.
Ekran, czy na statywie czy do sufitu mocowany najwyżej 300PLN.

Miejsce - o ile pokojem nie jest klitka 2x2m da radę.

Meble - a po co? Ekran na statywie, poskładany dużo go nie zajmuje, rozłożenie 3 minuty max.

Pozdrawiam,
Kuba

Data: 2010-07-21 10:30:20
Autor: Ikselka
TV 26
Dnia Wed, 21 Jul 2010 10:21:52 +0200, Kuba napisał(a):

W dzisiejszych czasach akurat na tyle, za 2-3 lata wejdzie kolejna super-hiper technologia i dzisiejszy super-sprzęt będzie złomem.

Dlatego obecnie nie mam żadnego i żadnej motywacji do kupienia
jakiegokolwiek. Słucham radia. Głownie "jedynki", bo tylko tam jeszcze mówi
się po polsku.

Data: 2010-07-21 10:33:31
Autor: Przesmiewca
TV 26
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

Dlatego obecnie nie mam żadnego i żadnej motywacji do kupienia
jakiegokolwiek.

Ale wiesz, tak czekac mozna do smierci. Co roku wychodzi cos nowego, lepszego...

Słucham radia. Głownie "jedynki", bo tylko tam jeszcze mówi
się po polsku.

A w Trojce nie?

Data: 2010-07-21 10:56:22
Autor: Ikselka
TV 26
Dnia Wed, 21 Jul 2010 10:33:31 +0200, Przesmiewca napisał(a):

Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

Dlatego obecnie nie mam żadnego i żadnej motywacji do kupienia
jakiegokolwiek.

Ale wiesz, tak czekac mozna do smierci. Co roku wychodzi cos nowego, lepszego...

Po długim "nieoglądaniu" TV stwierdzam u siebie cudowny zanik ciągłego
poczucia zagrożenia i stresu, zanik poczucia potrzeby bycia
"aktualizowanym", nie obchodzą mnie żadne seriale ani idiotyczne programy
typu "jak oni wpieprzają".
Ogólne samopoczucie o megatonę w górę - spodziewałam się tego zresztą, ale
co innego przypuszczać, a co innego autentycznie doznać :-)

Słucham radia. Głownie "jedynki", bo tylko tam jeszcze mówi
się po polsku.

A w Trojce nie?

No też, słucham, słucham.
:-)

Data: 2010-07-21 12:14:42
Autor: Przesmiewca
TV 26
[...]

TV to bagno, fakt, ale niektore kanaly sa zjadliwe - ot np. NG czy Discovery.
No ale to trzeba tematyke lubic.

Data: 2010-07-21 12:19:56
Autor: Ikselka
TV 26
Dnia Wed, 21 Jul 2010 12:14:42 +0200, Przesmiewca napisał(a):

[...]

Kiedy bywamy u znajomych, automatyczne wlączanie przez nich TV przy nas tak
mnie wkurza, że coś okropnego - ani to kulturalne, ani potrzebne, no ale
znoszę. Może i to wszystko ciekawe, ale już się naprawdę odzwyczaiłam... i
nadal konstatuję ze zdziwieniem, że ani trochę NIE TĘSKNIĘ ZA TV. Mam o
czym rozmawiać z mężem i dziećmi, nie musze się protezować telewizją, a
jeśli chodzi o filmy, to zaczynam/y znowu doceniać kino - jako pretekst do
wieczornego wyjścia z rodziną czy znajomymi, potem kolacyjka w knajpce,
sama przyjemność. Po prostu czuję, że coś fajnego odzyskałam dzięki
pożegnaniu z TV :-)

Data: 2010-07-22 10:36:57
Autor: Misiek
TV 26

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1hget3n97h5sl$.1qb8xzot3xv8x.dlg40tude.net...
[...]

A ja wole film obejrzec w domowym zaciszu :-)
1. ogladam kiedy chce, w pozycji jakiej chce
2. wielokrotnie taniej
3. kolacyjke wole zrobic sam/ z zona... Efatk nawet lepszy niz w knajpce. Co nie znaczy ze od czasu do czasu do knajpki nie wyskoczymy z zona :-) Ale do kina juz nie.

Data: 2010-07-22 10:34:23
Autor: Misiek
TV 26

Użytkownik "Przesmiewca" <baran-ky@o2.pl> napisał w wiadomości news:ichd461lmbhr45rn9ek5p3m11l2nrvon7o4ax.com...
[...]

albo Trwam.. czy ReligiaTV :-)))

Data: 2010-07-21 12:52:43
Autor: Kuba
TV 26
Ikselka pisze:

Dlatego obecnie nie mam żadnego i żadnej motywacji do kupienia
jakiegokolwiek. Słucham radia. Głownie "jedynki", bo tylko tam jeszcze mówi
się po polsku.

Heh, Nkę z pełnym pakietem i nowiutki telewizor...dałem mamie.
;)
Słucham radia, głównie z iTunes.

Pozdrawiam,
Kuba

Data: 2010-07-21 13:20:09
Autor: Ikselka
TV 26
Dnia Wed, 21 Jul 2010 12:52:43 +0200, Kuba napisał(a):

Ikselka pisze:

[...]

A ja mam Neostradę z pakietem TV, z którego wcale nie korzystam - była
promocja 5 zł taniej z TV - to sie przedłużyło umowę z TPSA, a antena
satelitarna wisi "pusto" - kabek tylko dynda, bp po wymianie okien na
parterze już nie podłączyliśmy ponownie dekodera. Oglądaliśmy tylko "1" i
"2", a teraz i tego już nie. Ostatni telewizor się epsuł - i tak już
pozostało :-)

;)
Słucham radia, głównie z iTunes.

Muszę spróbowac też, ale lubię spokojny program, bez hałasów w tle.

Data: 2010-07-21 13:24:04
Autor: Kuba
TV 26
Ikselka pisze:

Muszę spróbowac też, ale lubię spokojny program, bez hałasów w tle.

Masz od groma stacji tematycznych, wybierasz ulubiony gatunek muzyki i...
;)

Pozdrawiam,
Kuba

Data: 2010-07-22 10:38:17
Autor: Misiek
TV 26

Ikselka pisze:

[...]

Neostrada - i wszystko jasne :-))))

Data: 2010-07-22 10:41:03
Autor: Ikselka
TV 26

Ikselka pisze:

[...]

Coś źle z Neostradą? - nie zauwazyłam, mieliśmy dokupione dodatkowe kanały,
ale przecież to bezsens - nie mamy czasu ani ochoty tego wszystkiego
oglądac, zrezygnowaliśmy.

Data: 2010-07-22 10:55:40
Autor: Misiek
TV 26

Ikselka pisze:

[...]

MNie, nic nie jest "nie w porzadku" :-)... gdyby nie "dzieci Neostrady"
:P

Data: 2010-07-22 21:14:39
Autor: Ikselka
TV 26

Ikselka pisze:

[...]

Nie wiedziałam, ze jesteś dzieckiem Neostrady.

Data: 2010-07-23 08:19:46
Autor: Misiek
TV 26

Ikselka pisze:

[...]

Bron mnie Panie Boze Wszechmogacy :-)
za to Ty (mimo swojego wieku) jestes nim hehehe

Data: 2010-07-23 13:41:01
Autor: Ikselka
TV 26

Ikselka pisze:

[...]

Jakie są Twoje kryteria?

Data: 2010-07-22 10:33:09
Autor: Misiek
TV 26

Użytkownik "Kuba" <qbutek@onet.pl> napisał w wiadomości news:i26an0$utp$1news.onet.pl...
Misiek pisze:

[...]

Przelicz to w skali roku, a nie dnia...

[...]

Coz - wyraznie snobistyczne podejscie - musze miec wszystko naj, superhiper itd itp...
echhhhhhhhhhhhhhh

4. moze i jest  w tej chwili fullHD "odrobinke" na wyrost, za to wlasnie za 2-3 lata juz nie bedzie na wyrost

To sobie kupi co wtedy będzie potrzebne, uniknie przepłacania za "nowość" jak teraz.

Coz, jesli uwazasz ze FullHD teraz to nowosc - gratuluje rozeznania :-)

4. Porownanie "polskiego i nienieckiego" HD (jesli mowimy o TEJ SAMEJ rozdzielczosci) wychodzi na ZERO

Rozdziałka to nie wszystko, jest jeszcze bitrate.

jassssssssssne...

5. Wole teraz wydac, niz za 2-3 lata pluc sobie w brode i kombinowac co zrobic z tlewizorem HD zeby go ewentualnie wymienic na FullHD

Za 2-3 lata można telewizor komuś dać albo choć postawić w drugim pokoju.

No coz, jesli uwazasz ze teraz wydam do 2.000 po to zeby za 2 czy za 3 lata komus go dac... to kup i za 2-3 lat daj mi go :-)

[...]

Tu sie czesciowo z Toba zgodze... ale tylko czesciowo :-) pamietam kiedy w telewizorach Panasonica wchodzilo cos takiego jak filtry grzebieniowe, jak Philips wprowadzal technologie 100Hz - tez mowilo sie ze to chwyty marketingowe, bo luydzkie oko nie widzi tego. Tymczasem sprobuj posiedziec 2 godziny przed telkewizorem "starej daty" (bez filtra, bez 100 Hz), pozniej po 2-ch dniach przed telewizorem 100 Hz - zobaczysz roznice wyrazna...

[...]

A dla niektorych nadal rozrywka jest dobra gra :-)

[...]

Nadal twierdze - jesli sie ma miejsce...
Mam pokoj 3x4 gdzie telewizor stoi wlasnie na "dlugosci" 3 metry - odejmij od tego kaalek mebloscianki, kawalek tapczanu - zostaje niewiele ponad 2 metry. Telewizor 26"... w najlepszym wypadku 32" w zupelnosci wystarcza. na rzutmnik nie ma miejsca.
Nie kazdy ma "salony" 5x5, domki z 10-ma pokojami itd.

Data: 2010-07-23 14:57:37
Autor: Kuba
TV 26
Misiek pisze:

Przelicz to w skali roku, a nie dnia...

OK.

4gr/h.

365 dni x 4h telewizji dziennie (przyjmijmy uśredniając) x 0.04PLN/h.
Zawrotne 58.4 PLN rocznie.
Aż niecałe 5 PLN miesięcznie.
Przy 6 godzinach tv dziennie, dzień w dzień przez cały rok, wychodzi 87.6 PLN różnicy rocznie.

Normalnie dramat, całe 2-3 tanie piwa miesięcznie mniej...

Coz - wyraznie snobistyczne podejscie - musze miec wszystko naj, superhiper itd itp...
echhhhhhhhhhhhhhh

Ależ wręcz przeciwnie, kupujemy sprzęt w sposób uzasadniony - za 2-3 lata nie trzeba będzie dopłacać extra do telewizora LED (ach ten marketing, niższe zużycie prądu w życiu nie pokryje obecnej różnicy w cenie zakupu) który stanie się standardem, a i FHD mam nadzieję będzie popularniejsze.

Coz, jesli uwazasz ze FullHD teraz to nowosc - gratuluje rozeznania :-)

Jeszcze teraz nowością jest możliwość realnego >wykorzystania< FHD, od kiedy upowszechniły się odtwarzacze BluRay i filmy na tymże nośniku.

A i tak to tylko "oglądanie tego samego na około", bo telewizji z prawdziwym FHD jak nie było tak nie ma. Może będzie za 2-3 lata.

Co z tego że telewizory FHD na półkach stały już parę lat temu, skoro nie było źródeł sygnału w tym standardzie?
I mówię tu o normalnym regularnym użytkowaniu, nie o oglądaniu tapety z komputera.

jassssssssssne...

Popatrz sobie na Arte HD albo Das Erste HD...

No coz, jesli uwazasz ze teraz wydam do 2.000 po to zeby za 2 czy za 3 lata komus go dac... to kup i za 2-3 lat daj mi go :-)

Familia ma pierwszeństwo.
;)
Przy obecnym tempie rozwoju, taki mniej-więcej jest czas życia produktu.
Szczęście że "branża" nie nadąża za postępem technicznym, bo jeszcze FHD by się nie upowszechniło a już kolejne rozdzielczości (możliwe przecież już dziś) by nam standardy wyznaczały.

Data: 2010-07-21 09:49:19
Autor: Przesmiewca
TV 26
"Misiek" <pwr1@o2.pl> napisał(a):

sa kanaly nadajace fullHD (1920x180), ale... nie ma ich w Polsce :-)

AFAIK nie ma nigdzie, nie tylko w Polsce.
Ty mowisz o 1080i.

Data: 2010-07-22 10:45:19
Autor: Misiek
TV 26

Użytkownik "Przesmiewca" <baran-ky@o2.pl> napisał w wiadomości news:ii9d469lpeld7u8f11u3g4hhtupsu2cd9n4ax.com...
"Misiek" <pwr1@o2.pl> napisał(a):

sa kanaly nadajace fullHD (1920x180), ale... nie ma ich w Polsce :-)

AFAIK nie ma nigdzie, nie tylko w Polsce.
Ty mowisz o 1080i.

Nie, mowie o 1920 x 1080 FullHD

      Jaką rozdzielczość ma telewizor?
      Telewizory standardowe wyświetlają obraz
      o rozdzielczości 720 x 576 pikseli, czyli po 720 pikseli w 576 liniach.

      Telewizory High Definition oferują wyższą rozdzielczość: od dwukrotnie wyższej (1280 x 720)
      w podstawowych modelach do nawet pięciokrotnie wyższej (1920 x 1080) w modelach najbardziej zaawansowanych.

      Więcej pikseli to wyższa rozdzielczość i bardziej szczegółowy obraz.

      Ale co jeszcze sprawia, że jakość obrazu HD jest tak zadziwiająca?

      Jest to różnica pomiędzy sygnałem progresywnym i sygnałem z przeplotem. A mówiąc prościej, sposób w jaki obraz jest kodowany i wyświetlany na ekranie.

       Przeplot: linie obrazu są wyświetlane naprzemiennie
      Jak to działa?
      W przypadku przeplotu ekran jest zapełniany
      w dwóch etapach: najpierw pojawiają się nieparzyste linie obrazu, a następnie linie parzyste.

      Pomimo że dzieje się to tak szybko, że ludzkie oko nie jest w stanie tego zarejestrować, można czasami zaobserwować na ekranie efekt "migotania".

      Sygnał progresywny wykorzystuje bardziej zaawansowaną technikę - cały ekran jest zapełniany obrazem w jednej chwili, przez co wszystkie szczegóły są wyświetlane jednocześnie.

      Najbardziej popularne formaty HD to 720p, 1080i oraz 1080p. Liczby te opisują używaną rozdzielczość i format obrazu
      ("i" oznacza sygnał z przeplotem, a "p" sygnał progresywny). Format 1080p jest najbardziej zaawansowany spośród formatów High Definition.

            HD ready oznacza, że telewizor posiada minimalną liczbę 720 linii do wyświetlania obrazu High Definition.

            Może wyświetlać obraz HD w formatach 720p i 1080i, akceptuje też 1080p.

            Choć nie jest to pełna rozdzielczość Full HD, jednak format ten pozwala cieszyć się wspaniałą jakością filmów z płyt Blu-ray DiscT, DVD o zwiększonej rozdzielczości oraz grami na konsolę PLAYSTATIONR3.

            Telewizor z tym logo musi posiadać panoramiczny ekran, moduł analogowy oraz złącze HDMIT lub DVI.

            Format HD ready 1080p, zwany także "Full HD",
            to nasza przyszłość. Telewizory z tym znakiem spełniają minimalne wymagania rozdzielczości formatu HD ready, dodatkowo oferując rozdzielczość 1920 x 1080 pikseli.

            Wyświetlają obrazy w formacie 1080i i 1080p, co oznacza, że można zdecydować się na telewizor
            z większym ekranem (nawet jeżeli pomieszczenie,
            w którym stoi, nie jest zbyt duże).

      Obraz z większą ilością szczegółów można oglądać z mniejszej odległości - przy czym nie widać pojedynczych pikseli.

      A co najważniejsze, logo HD ready 1080p gwarantuje, że urządzenie wyświetla obraz z częstotliwością 24 Hz
      (24 klatki na sekundę), jak również 50 Hz i 60 Hz (np. płyty DVD).

         HDTV spełnia najważniejszy wymóg formatu HD ready - cyfrowy tuner, w który wyposażony jest telewizor. Dzięki niemu można jednocześnie odbierać
            i wyświetlać obraz HD, bez konieczności podłączania dodatkowego tunera.

            Format HDTV 1080p jest identyczny z HDTV,
            z tą różnicą, że może wyświetlać obraz w rozdzielczości 1920 x 1080, jak również obraz 24p (np. filmy na płytach Blu-ray DiscT).

             Sony Gold Full HD- wszystkie produkty z tym znakiem posiadają ekrany z rozdzielczością 1080 linii poziomych i 1920 linii pionowych wyświetlanego obrazu.

            Dzięki temu do telewizora można podłączyć kamerę HandycamR, aparat Cyber-shot, odtwarzacz płyt
            Blu-ray DiscT lub konsolę PS3 i uzyskać zestaw
            Full HD,a wyświetlany obraz jest gładszy i bardziej szczegółowy.

Data: 2010-07-22 10:52:38
Autor: Misiek
TV 26

"Misiek" <pwr1@o2.pl> napisał(a):

sa kanaly nadajace fullHD (1920x180), ale... nie ma ich w Polsce :-)

AFAIK nie ma nigdzie, nie tylko w Polsce.
Ty mowisz o 1080i.

Przez zakupem odbiornika TV należy odpowiedzieć sobie na zaje...cie ważne ptyanie: "do jakich celów będę używał tego telewizora?" czy tylko od oglądania telewizji czy np jeszcze do grania na konsoli czy też podpinania kompa w celu pogrania czy obejrzenia jakiegoś filmu w dużej rozdzielczości z odtwarzacza BlueRay. Prawda jest taka, że rozdzielczość full HD na tą chwile jest mało wykorzystywana, Dostawcy telewizyjni na tą chwile oferują kilkanaście kanałów HD a i tak najczęściej są to formaty tylko przeskalowywane na rozdzielczość HD, rzadziej full HD z jakości cyfrowej, naprawdę mało jest filmów czy programów nadawanych w macierzystej rozdzielczości full HD. Jeżeli tylko telewizor będzie nam służył do oglądania telewizji na dzień dzisiejszy wystarczy HD ready, Ale jeśli chcemy grać na konsoli Xbox 360 czy PS3 warto zakupić full HD, te konsole obsługują taką rozdzielczość i obraz na takim TV podłączonym z konsolą przez HDMI wygląda bosko, żyleta naprawdę!! Uciecha dla oka :) Analogicznie jest z odtwarzaczem BlueRay, tylko ten też koniecznie musi być podłączony przez HDMI lub component. Na dzień dzisiejszy providerzy telewizyjni nie są w stanie zapewnić nam takiej jakości obrazu jaka jest na w/w konsolach i odtwarzaczach BlueRay i raczej szybko to się nie zmieni :/

Data: 2010-07-22 12:02:47
Autor: Tomek
TV 26
W dniu 2010-07-22 10:52, Misiek pisze:

Ale jeśli chcemy grać na konsoli Xbox 360 czy PS3 warto zakupić full HD,
te konsole obsługują taką rozdzielczość i obraz na takim TV podłączonym
z konsolą przez HDMI wygląda bosko, żyleta naprawdę!! Uciecha dla oka :)

No i w ten sposób dowodzisz, że nie jesteś w stanie odróżnić obrazu klasy Full HD i HD Ready. W full HD na konsolach jest chyba tylko menu oraz z 10% tegorocznych gier. A cała reszta hitów to niestety HD Ready.

Na Full HD z anteny nie ma co liczyć w tej dziesięciolatce (patrząc jak szybko przechodzimy na sygnał cyfrowy), sygnał tej klasy z satelity też szybko się nie pojawi (bo nadawcy płacą za wykorzystywane pasmo i bardziej im się opłaca  wrzucić 4 kanały klasy HD ready niż jeden Full HD).

--
Tomek

Data: 2010-07-22 13:47:01
Autor: Przesmiewca
TV 26

"Misiek" <pwr1@o2.pl> napisał(a):

[...]

Przed chwila pisales cos o 16 latach uzytkowania, to niby co, na 16 lat
musze przewidziec, co bede do niego podpinal?

[...]

Wez juz przestan kolejny raz wklejac gotowe i nie swoje teksty z sieci,
bo odpowiedzi na temat tu niewiele. rusz w koncu  mozgownica

Data: 2010-07-23 08:27:54
Autor: Misiek
TV 26

"Misiek" <pwr1@o2.pl> napisał(a):

[...]

Pwinienes WIEDZIEC (a nie przewidziec) do CZEGO ten telewizor bedziesz wykorzystywac...
Wiesz co - najlepiej kup sobie czarno-bialy monitorek 7"... na dodatek pracujacy jedynie w secamie, z kiniolem CTR i majacym programator umoziwiajacy zaprogramowanie 3-ch programow TV :-)

[...]

Przynajmnmiej szukam i odpowiadam w maire konkretnie, a nie neguje tylko nie podpierajac sie CZYMKOLWIEK..
ja z tym "panem" "dyskusje" zakonczylem..
EOT jak dla mnie

Data: 2010-07-23 09:57:08
Autor: Przesmiewca
TV 26
"Misiek" <pwr1@o2.pl> napisał(a):

[...]

skrajny przyklad niemajacy wiekszego sensu

Przynajmnmiej szukam i odpowiadam w maire konkretnie, a nie neguje tylko nie podpierajac sie CZYMKOLWIEK..

nie
klejasz gotowce nawet nie probujac ich zrozumiec

ja z tym "panem" "dyskusje" zakonczylem..
EOT jak dla mnie

jak sobie zyczysz

Data: 2010-07-23 14:15:38
Autor: Misiek
TV 26

Użytkownik "Przesmiewca" <baran-ky@o2.pl> napisał w wiadomości news:mnii46ts0a5007od08s9es6nbbd8nv854s4ax.com...
"Misiek" <pwr1@o2.pl> napisał(a):

[...]

Zweby dyskutowac trzeba miec z kim, ja nie mam z kim, bo poziomu odpowiedniego nie trzymasz. Tyle.
KF jesli wiesz co to znaczy

Data: 2010-07-22 10:54:57
Autor: Misiek
TV 26

"Misiek" <pwr1@o2.pl> napisał(a):

sa kanaly nadajace fullHD (1920x180), ale... nie ma ich w Polsce :-)

AFAIK nie ma nigdzie, nie tylko w Polsce.
Ty mowisz o 1080i.

Koreański koncern LG Electronics zapowiedział, iż na rozpoczynających się w przyszłym tygodniu targach Consumer Electronics Show w Las Vegas zaprezentuje programy zarejestrowane w rozdzielczości 1080p (tzw. Full/True HD).
Przedstawiciele LG zamierzają w ten sposób udowodnić, iż klienci, którzy zdecydowali się na zakup drogich telewizorów wyświetlających obraz w rozdzielczości 1080p, nie popełnili błędu i będą w stanie w pełni wykorzystać potencjał tych urządzeń. Do tej pory bywało z tym różnie - ponieważ właściwie w żadnym kraju na świecie nie jest dostępna telewizja wysokiej rozdzielczości nadawana w standardzie 1080 p (czyli 1080 poziomych linii, bez przeplotu). Zwykle w przypadku HDTV mamy bowiem do czynienia z obrazem w rozdzielczości 1080i - czyli 1080 linii z przeplotem (tzn. na zmianę wyświetlane są linie parzyste i nieparzyste - obraz taki jest gorszej jakości niż 1080p).

Programy w rozdzielczości Full HD, które prezentowane będą na CES przez LG Electronics, przygotowane zostały przez japońską stację telewizyjną NHK (Nippon Hoso Kyokai), która jako jedna z niewielu telewizji dysponuje sprzętem niezbędnym do nagrywania wideo w formacie 1080p. Na razie nie wiadomo, jaka będzie tematyka tych programów.

LG zapowiedział również zaprezentowanie na Consumer Electronics Show serii nowych telewizorów LCD - wśród nich znajdą się m.in. urządzenia wyposażone w 37-, 42-, 47 oraz 55-calowe wyświetlacze.

TV 26