TV Eugenika.

Data: 2011-05-15 08:58:25
Autor: M. Sz.
TV Eugenika.

Dobrze, że telewizja publiczna chce produkować filmy na trudne tematy naukowe i bioetyczne.

 Tvp Info puściło ostatnio parę ciekawych kawałków, w tym program "Zwiadowcy historii".

m.

Data: 2011-05-15 09:00:57
Autor: M. Sz.
TV Eugenika.

Użytkownik "M. Sz." <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:iqntil$47i$1news.onet.pl...

Dobrze, że telewizja publiczna chce produkować filmy na trudne tematy naukowe i bioetyczne.

Tvp Info puściło ostatnio parę ciekawych kawałków, w tym program "Zwiadowcy historii".

 Jak pokazali, co prawda niewiele, kawałek kampanii wrześniowej, byłem pod dużym wrażeniem. Z tego co zrozumiałem mieliśmy jakieś czołgi wtedy - szukali jednego.

m.

TV Eugenika.