TV - Komputer - brak kolorów po S-Video

Data: 2012-01-22 09:57:06
Autor: ToMasz
TV - Komputer - brak kolorów po S-Video
W dniu 21.01.2012 16:03, sm pisze:
Cześć!
Próbowałem na różne sposoby podłączyć wyj. TV i dekodera do karty TV w
komputerze (Winfast TV 2000 XP Expert) i po S-Video nie mam kolorów.
kiedyś dawno temu, w przypadku braku kolorów trzeba było między któreś kabelki wlutować kondensator. Niestety nie pamiętam które i jaki, co więcej nie wiem czy w Twoim przypadku pomoże, ale pogoogluj sobie za taką modyfikacją. a nóż się uda
ToMasz

Data: 2012-01-22 12:38:01
Autor: sm

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jfgj12$89g$2inews.gazeta.pl...

[...]

Jest coś na ten temat na Wiki. Tylko ja tak myślę, że jeśli mam adapter SCART - S-Video (nie kabel, tylko "kostkę" wtykaną do SCART), to on powinien chyba takie cudo już w środku mieć? Zwłaszcza, ze w drugą stronę (jako wejście kabel S-Video -> adapter -> SCART) wszystko działa?

Data: 2012-01-22 15:38:54
Autor: Jingiel
W dniu 2012-01-22 09:57, ToMasz pisze:
[...]

Napisałem o tym już w pierwszej odpowiedzi i radzę poszukać w necie. Rzuciłem hasłem, żeby na google poszukać, bo ja nie mam teraz czasu tego zrobić za ciebie. Taka była moja pierwsza sugestia. O ile pamiętam to trzeba poekperymentować z wartością pojemności takiego kondensatora.

Jingiel

TV - Komputer - brak kolorów po S-Video