TV LCD Technika 23"

Data: 2010-08-21 21:59:21
Autor: Irokez
TV LCD Technika 23"
Witam

Sprzedają w TESCO.
Jak to się spisuuje?
Myslałem o takim nieduzym do sypialni na ścianę, konkretnie o 23 calowym z DVD.

Byłem u siebie ale nie widziałem 23 cale, stało 22 cale.
No i tutaj to się zdziwiłem. Właśnie na stronce TESCO pisze że rozdzielczośc 1680x1050 a przez okienko na kartę CI odczytałem typ panela LTA216AT01 co dało panel Samsunga 1366x768. W sumie więcej nie trzeba.
Głównie kablówka analog by była na tym.

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2010-09-05 14:28:12
Autor: lato
TV LCD Technika 23"
[...]

pamiętaj że wszystko co poniżej 26" to matryce TN czyli tragiczne kąty od dołu, jak powiesisz na ścianie to jeszcze bardziej problem dotkliwy

TV LCD Technika 23"