TV LCD i Video VHS

Data: 2009-07-28 08:47:52
Autor: Adam
TV LCD i Video VHS

Użytkownik "MAG" <gta100@wp.pl> napisał w wiadomości news:h4m3um$7b9$1news.onet.pl...
Czy jak zaopatrze się w TV LCD (np 40 cali jakiś Samsung albo Sony za max 3 tys zł) to czy będę mogł oglądać na nim obraz ze standardowego magnetowidu VHS, standardowego DVD oraz tunera cyfrowy polsat (zwykły). Chodzi o to czy obraz nie będzie gorszy od obrazu uzyskiwanego na TV CRT 29 cali.

Mjałem CRT 21 cali, teraz mam LCD 26 cali, oglądam DVD i cyfrowy polsat.
różnice są w ciemnych scenach - na LCD pojawiają się duchy - to jest jedyne co mi się kojarzy bo cały czas denerwuje. Jeżeli były inne rzeczy to już się przyzwyczaiłem i nie zauważam - zmieniłem TV około pół roku temu.
Pomijam sprawę formatu (4:3/16:9) do tego też trzeba się przyzwyczaić.

Adam

Data: 2009-07-28 08:52:28
Autor: Adam
TV LCD i Video VHS

Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości news:h4m739$j9g$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

i nie dotyczy wszystkiego - chyba jest to zależne w jakiej jakości jest dany program nadawany

Data: 2009-07-28 16:37:41
Autor: Kot Prezydenta
TV LCD i Video VHS

Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości news:h4m7bs$js5$1atlantis.news.neostrada.pl...

Pomijam sprawę formatu (4:3/16:9) do tego też trzeba się przyzwyczaić.

pominąłes także wielkość ekranu, 26" a 40' to spora różnica w widoczności "duchó" artefaktów oraz innych niedoskonałości słabego sygnału

Data: 2009-07-28 17:29:51
Autor: Adam
TV LCD i Video VHS

Użytkownik "Kot Prezydenta" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h4n2fl$rol$1inews.gazeta.pl...

[...]

nie pominąłem - opisałem tylko swoje doświadczenia z przesiadki 21 CRT na 26 LCD - nie mam 40 więc nic na ten temat napisać nie mogę.

Adam
"duchó" artefaktów oraz innych niedoskonałości słabego sygnału

Data: 2009-08-16 19:55:50
Autor: Tomy M.
TV LCD i Video VHS
Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości news:h4m739$j9g$1atlantis.news.neostrada.pl...

Pomijam sprawę formatu (4:3/16:9) do tego też trzeba się przyzwyczaić.

Do czego chcesz się przywyczajać?!
Oglądasz "zmiażdżony" obraz? PO CO?

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2009-08-16 20:48:34
Autor: Adam
TV LCD i Video VHS

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:h69hbf$430$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

bo mi się nie chce wachlować pilotem jak zmieniam kanały - nie ważne co ustawisz zawsze na jakimś kanale będzie nie tak.
albo będzie przycięte po bokach albo przycięte na wysokści albo zmiażdzone

Adam

Data: 2009-08-16 20:51:27
Autor: Dariusz Zygmunt
TV LCD i Video VHS
W niedziela, 16 sierpnia 2009 20:48,  wyraził następujacą opinię:
[...]

 Ja przycinam na wysokości wszystko, rzadko kiedy to przeszkadza  :-)  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Data: 2009-08-17 08:51:53
Autor: Cavallino
TV LCD i Video VHS
[...]

No i pretensje to TV.
To że oni ucięli kawałek obrazu nie jest ŻADNYM powodem, żeby uciąć jeszcze jeden, albo go zmasakrować.

TV LCD i Video VHS