TV N - problemy po aktualizacji software'u

Data: 2009-05-10 14:13:03
Autor: Michał
TV N - problemy po aktualizacji software'u
Witam,

Od ostatniej aktualizacji oprogramowania w moim dekoderze pojawily sie takie oto problemy: czasami po przelaczeniu na jakikolwiek kanal (TV Sharp) pojawia sie obraz, po czym po 2 sekundach znika i mam czarny ekran. Trzeba wtedy znow zmienic kanal i powrocic na wczesniej wybrany. I obraz wtedy juz nie znika.

Macie tez cos takiego? Czy to tylko u mnie sie dzieje? ;-/

--
michal

Data: 2009-05-10 14:22:52
Autor: Sat_Diver
TV N - problemy po aktualizacji software'u
Nastał dzień 2009-05-10 14:13, Michał donosi, że:
Poczytaj tutaj: http://laki.dvhk.pl/index.php?id=139

Data: 2009-05-10 20:45:10
Autor: Zbyszek

Użytkownik "Sat_Diver" <satdiver@satdiver.info> napisał w wiadomości news:gu6h2o$elq$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

U mnie tez tak jest . Poczytałem link , ale to niczego nie zmienia .
15 maja kończy się moja umowa i pewnie przeprosze sie z Polsatem .

Data: 2009-05-11 07:56:04
Autor: pawell32
Zbyszek pisze:
[...]

przestań.
sprowadzacie proste problemy softwarowe do jakiegoś wielkiego problemu.
polsat ma super jakość obrazu - jak vhs.
nowy soft jest w przygotowaniu, a dzieje się to tylko na zwykłych
dekoderach, na czarnych tego nie zauważyłem.
jeżeli umowa kończy ci się 15 maja, a nie wypowiedziałeś jej do
15 kwietnia, to masz juz na czas nieokreślony.

pawell

Data: 2009-05-10 14:23:25
Autor: Sat_Diver
Nie tylko: http://laki.dvhk.pl/index.php?id=139

Data: 2009-05-11 07:57:51
Autor: pawell32
Sat_Diver pisze:
> [...]
 > Macie tez cos takiego? Czy to tylko u mnie sie dzieje? ;-/

wystarczy zamienić hdmi na component.

pawell

Data: 2009-05-11 09:35:54
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:

wystarczy zamienić hdmi na component.

A czemu nie na Euro?
Nie prościej wywalić n z jego nboxem w diabły?

Przecież ten sprzęt to jest totalna porażka od kiedy istnieje, zawsze coś z nim jest nie tak, o tym żeby jednocześnie korzystać z dwóch wejść nie wspominając.
A n nie ma oferty, która uzasadniały męki z ich pomysłami (czyt, sprzętem).

Data: 2009-05-11 09:46:44
Autor: pawell32
Cavallino pisze:
[...]

hmmm, ciekawe.
swoja droga wskaż mi choć jeden z którym nie było rzadnych problemów.
może twoje htpc na wingrozie?

  o tym żeby jednocześnie korzystać z dwóch wejść
nie wspominając.
A n nie ma oferty, która uzasadniały męki z ich pomysłami (czyt, sprzętem).

jakoś ja nie mam problemów, tak samo moi klienci.
porażka to są dekodery cyfry. nawet nie mają dopracowanej
obslugi diseqc`a.
poza tym po co mi wy euro, kto teraz z tego korzysta?
to są jedne z nielicznych dekoderów z linuxem.
n-box jak każdy dekoder operatora zblokowany tylko do
określonych funkcji narzuconych przez operatora.

pawell

Data: 2009-05-11 10:01:43
Autor: Cavallino
[...]

To nie chodzi o to że żadnych, tylko o to że n nikt się tym nie przejmuje, jak było źle z hdmi tak jest, a w opisywanym przypadku nawet gorzej.

Masz jakiś interes żeby bronić n i jego kretyńskiej polityki?
Przecież jest jasne jak słońce, że jedyne co powinni zrobić to wypuścić moduły CAM do swoich kart, wtedy byśmy zobaczyli kto jest zainteresowany ich badziewnym sprzętem.
To jedyna sieć która blokuje klientom możliwość wyboru, do tego oferując najbardziej problemowy sprzęt.

jakoś ja nie mam problemów, tak samo moi klienci.

Jasne.
Dopóki sobie nie kupią telewizora, który nie spodoba się nboxowi.

poza tym po co mi wy euro, kto teraz z tego korzysta?

Wszystkie nagrywarki?

Data: 2009-05-11 10:13:58
Autor: pawell32
Cavallino pisze:
[...]

no tak, jak ktoś widzi potrzebe nagrywania miernej jakości na dvd to
tak. dlatego dają możliwość nagrywania na dysku, choć to ograniczona
funkcjonalność.
co do modułów to racja, polityki też, co do oprogramowania, to wydali
już więcej poprawek niż cyfra przez te wszystkie lata.
czy zaliczają się do najbardziej problematycznych - mam spore wątpliwości, znam większość i każdy ma jakieś wady - wszystko zależy od użytkownika. są tacy którym odpowiada bct-1330.
a to że przeważającej części uzytkowników komputerów korzysta z windowsa
to oznacza że jest on taki dobry? a pozostałe zostają w tyle?

pawell

Data: 2009-05-11 10:24:53
Autor: Cavallino
[...]

Wszystkie nboxy mają dyski?
Zresztą nie o to chodzi, tylko o to, że urządzenie zostało pozbawione funkcjonalności którą ma najprostsze dvd manty za 100 zł.
Siara i tyle, a bronienie takiego badziewia jest conajmniej śmieszne.

Cyfra też ma swoje za uszami, przez rok do dekodera pvr nie potrafili dodać nagrywania cyklicznego (teraz już nie wiem bo podziękowałem im za ten wspaniały sprzęt - plus dla nich że mogłem to zrobić , z n nie ma wyboru).
Ja na to patrzę, to już faktycznie htpc sprawia najmniej tego typu problemów.

co do modułów to racja, polityki też, co do oprogramowania, to wydali
już więcej poprawek niż cyfra przez te wszystkie lata.

Tyle że niewiele poprawili tymi poprawkami, jak źle było tak źle jest.

a to że przeważającej części uzytkowników komputerów korzysta z windowsa
to oznacza że jest on taki dobry? a pozostałe zostają w tyle?

Raczej że wyznacza jakiś tam standard, a inne nie bardzo potrafią się do niego dostosować.
Nbox ma tak samo - nie trzyma się wyznaczonych na rynku standardów których nieświadomy user spodziewa się w każdym urządzeniu.

Data: 2009-05-11 10:29:55
Autor: pawell32
[...]

uznajmy, że tak jest, nie chce mi się już na ten temat dyskutować.
znam podejścia klientów, a są one różne.
nie mam zamiaru twierdzić, że nie ma wogóle problemów, ale nie ma
co demonizować. ja uważam że są proste w obsłudze.

END.

pawell

Data: 2009-05-11 14:06:54
Autor: BaX
TV N - problemy po aktualizacji software'u

jakoś ja nie mam problemów, tak samo moi klienci.

Problem powstaje jak do tej pory było ok, a po "poprawce" softu już nie jest. Zaczynają się wtedy wędrówki ludów po APS-ach w poszukiwaniu nie wiadomo czego bo problem zazwyczaj tkwi w kompatybilności tuner-tv. I wymiany tunerów na nowe nic nie zmienią, wytłumacz teraz takiemu tłumokowi że nie ma racji jak ma? Skoro mu działało a nie działa.

Data: 2009-05-11 14:36:53
Autor: pawell32
BaX pisze:
[...]

zagdza się.
zawsze można przełączyć w tryb dvi.

pawell

Data: 2009-05-11 21:29:34
Autor: Zbyszek

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gu8kgn$v9b$1news.onet.pl...
[...]

No właśnie ... mam białą n-ke i ciągłe problemy z przełączaniem kanałów
czasem po trzy razy przełączam .
 Drugie to często opóźnienie foni w stosunku do obrazu o kilka do 15 sekund ..
 Blondynka z infolini poleca resetować tuner .
Mam stary bo stary ale w doskonałym jeszcze stanie SONY KVE 2941E
no i zmuszony jestem odbierać Euroscartem .
Mam projektor BENQ W 500 i też problemy każdy film z HBO HD , TVN HD
czy TV HD ma inne proporcje obrazu .Podłączony poprzez hdmi .
Popełniłek kiedyś głupstwo i kupiłem drogi ekran z czarnymi ramkami .
Teraz żałuje , bo zoom projektora nie wystarcza
do ustawienia całego obrazu / z filmami DVD i Blu-ray z wypożyczalni niema
żadnego problemu /.
Kończy mi się umowa z n-ką . Poradźcie proszę czy przenieść się do C+ , czy Polsatu
Zbyszek

Data: 2009-05-11 23:29:35
Autor: Cavallino
Użytkownik "Zbyszek" <zbyszek9@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gu

Kończy mi się umowa z n-ką . Poradźcie proszę czy przenieść się do C+ , czy Polsatu

Zależy co chcesz oglądać.

Data: 2009-05-12 07:44:04
Autor: pawell32
Zbyszek pisze:
[...]

a format tv masz ustawiony pewnie na 4:3.
weź cyfre bez dekodera, dekoder kup sobie sam, lub
zmontuj htpc.
popatrz na dreambox-y.

pawell

TV N - problemy po aktualizacji software'u