TV-PULS2 ciągle nadają sygnał kontrolny na MUX2

Data: 2012-06-11 07:33:21
Autor: Yerine Ictimai
TV-PULS2 ciągle nadają sygnał kontrolny na MUX2
Ten sygnał kontrolny na MUX2 to jakaś awaria którą ma stacja PULS2?
Powiedzcie proszę bo nie wiem czy mam usunąć ten kanał z listy w moim
odbiorniku na stałe...

Data: 2012-06-11 16:55:55
Autor: Jingiel
W dniu 2012-06-11 16:33, Yerine Ictimai pisze:
Ten sygnał kontrolny na MUX2 to jakaś awaria którą ma stacja PULS2?
Powiedzcie proszę bo nie wiem czy mam usunąć ten kanał z listy w moim
odbiorniku na stałe...

Obiecują, że będą nadawać od lipca.

--
Jingiel

Data: 2012-06-12 18:39:19
Autor: Terry Jonesty
On 11 Cze, 16:55, Jingiel <x...@xxx.xx> wrote:
> [...]

> Ten sygnał kontrolny na MUX2 to jakaś awaria którą ma stacja PULS2?
> Powiedzcie proszę bo nie wiem czy mam usunąć ten kanał z listy w moim

JAK TO! TV-Trwam nie otrzymala miejsca na multipleksie a tymczasem od
2-ch lat mamy tu NIEWYKORZYSTANY kanal ogolnopolski?

Od razu widac, ze nieprzyznanie miejsca na MUXie fundacji Lux-
Veritatis jest czysto POlityczne i chodzi o niedopuszczenie
niezaleznego medium - czytaj: NIEKONTROLOWANEGO przez "centralnego
sekretarza".
Taka niezalezna stacja POkazywalaby niewygodne FAKTY - terz
konsekwentnie i skrzetnie POmijane orzez tzw. media MAINSTREAM'owe!

Data: 2012-06-13 07:54:07
Autor: jur
TV-PULS2 ciągle nadają sygnał kontrolny na MUX2
Od razu widac, ze nieprzyznanie miejsca na MUXie fundacji Lux-
Veritatis jest czysto PISlityczne i chodzi o niedopuszczenie
niezaleznego medium - czytaj: NIEKONTROLOWANEGO przez "centralnego
sekretarza".
Taka niezalezna stacja PISkazywalaby niewygodne FAKTY - terz
konsekwentnie i skrzetnie PISmijane orzez tzw. media MAINSTREAM'owe!

Data: 2012-06-13 08:41:59
Autor: z
W dniu 2012-06-13 03:39, Terry Jonesty pisze:

JAK TO! TV-Trwam nie otrzymala miejsca na multipleksie a tymczasem od
2-ch lat mamy tu NIEWYKORZYSTANY kanal ogolnopolski?

Ja bym tam jeszcze ze 3 kanały pogonił na cztery wiatry ze względów estetyczno-edukacyjnych. Jak już ma nie być wiochy to konsekwentnie.
Brakuje jeszcze jakiegoś kibolskiego kanału (tak żeby być na czasie) ;-) Żałość

Data: 2012-06-14 06:34:09
Autor: Yerine Ictimai
On Jun 13, 8:41 am, z <zch280...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

estetyczno-edukacyjnych. Jak już ma nie być wiochy to konsekwentnie.
Brakuje jeszcze jakiegoś kibolskiego kanału (tak żeby być na czasie)

oczywiscie zgadzam sie z Toba, ze miejsce na MUX powinny w pierwszej
kolejnosci otrzymac kanaly podnoszace poziom intelektualny i
kulturalny spoleczenstwa.
Rzad francuski bardzo silnie pelni role mecenasa kultury i sztuki,
polski rzad wszystko likwiduje i w programie nauczania godziny
HISTORII i GEOGRAFII zamienia na KOSMETOLOGIE.... tfu tfu!
Potem chodza takie STRASZNE plastikowe kretynki na ktorych widok mi
sie wyrywa...

Data: 2012-06-14 13:14:23
Autor: Robert_J
TV-PULS2 ciągle nadają sygnał kontrolny na MUX2
Taka niezalezna stacja POkazywalaby niewygodne FAKTY

Z tym naciskiem na "FAKTY" to byłbym ostrożniejszy ;-))

Data: 2012-06-14 06:28:45
Autor: Yerine Ictimai
On Jun 14, 1:14 pm, "Robert_J" <dzidekszcz1...@gazeta.pl> wrote:
> Taka niezalezna stacja POkazywalaby niewygodne FAKTY

Z tym naciskiem na "FAKTY" to byłbym ostrożniejszy ;-))

Pytanie czy jest GDZIEKOLWIEK jakakolwiek krytyka rzadu w tych
mainstream'owych mediach (tvn, polsat, TVP)?
Jjaka to "demokracja"?

Przeciez chyba to oczywiste, ze nawet ANIOLY bez krytyki zaczynaja
sobie pozwalac na najgorsze rzeczy. W kazdym razie nikt nie jest
nieomylny. Totez istota demokracji jest ROWNOWAGA, w mediach, na
scenie politycznej, wszedzie...

Data: 2012-06-14 06:43:06
Autor: Yerine Ictimai

Data: 2012-06-19 13:56:53
Autor: Darek
TV-PULS2 ciągle nadają sygnał kontrolny na MUX2
Data: 2012-06-20 00:26:13
Autor: z
TV-PULS2 ciągle nadają sygnał kontrolny na MUX2
W dniu 2012-06-19 13:56, Darek pisze:
http://media2.pl/media/93217-TV-Puls-2-Nowe-logo,-Facebook,-start-19-lipca.-Co-w-ofercie.html

Ja pie... To już lepiej niech mecze na okrągło lecą. Może to będzie jakaś wartość dodana dla reprezentacji.

Kurde... Co to z człowiekiem wyprawia ta medialna propaganda. Świat się kończy. Żeby piłkę kopaną w tv chwalić ;-)

A może mniej kanałów ale za to HD.
Kto to wymyślił? Da się jeszcze to odkręcić?

TV-PULS2 ciągle nadają sygnał kontrolny na MUX2