TV Plazma

Data: 2009-03-16 07:51:25
Autor: usenet user
TV Plazma
Witam,

Chcialbym prosic o pomoc w wyborze TV Plazmowego.
Co prawda nie znam sie na tym zupelnie ale po kilkuletniej ekslpoatacji 50" Pioneera i ogledzinach w sklepach sklaniam sie ku plazmie.

Obecnie rozpatrywany TV ma spelniac nastepujace warunki:
- jakosc obrazu z DVD i "dobrych" Xvid, do TV nie bedzie doprowadzony zaden sygnal telewizyjny
- mozliwosc podlaczenia komputera zlaczem analogowym (do pogladowych prezentacji, nic wymagajacego)
- czarna obudowa, ascetyczny wyglad
- dzwiek i wszelkie bajery nieistotne
- odleglosc od oczu do obrazu ok. 2,6 metra (czyli pewnie 42" moze 46")
Jaka wielkosc proponujecie?
- praca w dzien w pomieszczeniu zacienionym ale glownie wieczor czyli nie musi "swiecic" jakos maksymalnie,

Wiem, ze Pioneer pozniej Panasonic a pozniej dlugo nic ale moze macie jednak jakies propozycje budzetowe? Samsung?

Podkreslam DVD i Xvid... nic innego. No i TV tak na 2-3 lata.

u.u.

Data: 2009-03-16 13:07:20
Autor: Golibroda
TV Plazma
Data: 2009-03-16 13:42:43
Autor: Skylla
TV Plazma
http://www.centrumdobregoobrazu.pl/tv/

A popatrz powyżej.

raz że czysty marketing, aby sprzedac jak najwięcej i jak najwiekszych, a dwa, że odległości dotyczą sygnału BR (HD) a nie DVD czy Divx (SD).
S.

Data: 2009-03-16 15:46:27
Autor: burzWYTNIJTO
TV Plazma

Jak ma byc budzetowy, to seria pv8... i nic innego. Jak chcesz wydac troche
wiecej kasy, to pv80. Celowalbym w rozmiar 42-46", z przewaga na większy:)

Data: 2009-03-21 16:27:34
Autor: ColgatesBilly
TV Plazma

"usenet user" <usenet_user_usun@usun_op.pl> wrote in message news:gpkstd$p30$1news.onet.pl...
[...]

Przeciez plazmy ulegaja likwidacji a nawet, moga byc zabronione!

PS tez bylem ich milosnikiem, juz mialem kupic NAJLEPSZY
( czyli KUREm ;) ale jak ja postawili OBOK innych LCD
'( lacznie z Panasonikiem ) to Plasma HD ( nie mowie o READY)miala zupelnie szara biel.

A z daleka > 20 m... obraz byl nieczytelny i ziemisty ( byly skoki narciarskie)
Poszli na czern, ale mi jednak biala biel potrzebna, a nie wieczny mat.

No a teraz, sprzedaja je za 1/2 ceny
Pozniej moga byc szykany przy naprawie  ( brakl czonstek ;)

Kol

TV Plazma