TV Plazma Panasonic brak IPLA

Data: 2018-04-06 06:33:32
Autor: w.makarewicz4
TV Plazma Panasonic brak IPLA
Kupiony przed paru laty Panasonic TXP50VT50E przestał pokazywać IPLA.
Okienko wyświetla IPLA, po wybraniu tylko "Loading" kręci się w nieskończoność.
YouTube i kilka innych serwisów OK.

Kto popsuł? - Panasonic PL czy nadawca IPLA?
W komputerze IPLA OK.

Data: 2018-04-08 08:30:21
Autor: Trybun
W dniu 2018-04-06 o 15:33, w.makarewicz4@gmail.com pisze:
[...]

Nie tylko Ipla, z czasem wszystko w usłudze tzw - "smart TV" przestaje działać. Np mi kilkuletniej Toshibie już nie działa nawet YT.  Przyczyna - na 99% - brak aktualizacji oprogramowania przez producenta.

Data: 2018-04-08 17:57:20
Autor: Big Jack
TV Plazma Panasonic brak IPLA
W wiadomości
*Użytkownik* napisał(-a):

[...]

Mam podobny tv, TX-P42GT20E. IPLA _jeszcze_ działa, ale YT od zdaje się 3 lat już nie. Jak napisałem w sprawie tego YT do Panasonica, to tak mi odspisali, że mało mnie z butów nie wyrwało. W dużym skrócie, "nie nasza wina i nie obchodzi nas to". Dziwne, że jeszcze Player działa. Nie wiem jaki kupię następny tv, ale wiem jakiej firmy on nie będzie ;)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2018-04-08 21:48:28
Autor: ToMasz
W dniu 08.04.2018 o 17:57, Big Jack pisze:
[...]

ale o co chodzi? Ja gdy miałem do wyboru smart lub nie smart, wybrałem ten drugi. jeśli w kompach uaktualniamy soft, w komórkach tak samo, wymieniamy komórki na nowsze, to jak ja to w TV zrobię? ile lat będzie wsparcie? 20? Bo chciałbym żeby tyle właśnie TV działał. wtedy gdy go kupowałem królował na telefonach windows mobile 6, android był w powijakach z urządzeniami 1 rdzeniowymi 800MHz i 512ram. Jakoś nikt nie płacze że w tych urządzeniach soft nie jest uaktualniany.
Przez pewien czas, miałem do projektora (rzutnika jak kto woli) podłączonego samsunga galaxy s3. działał świetnie, ale Ipli nie pokazywał.... bo kabelki nie miały certyfikatu DRM.

ToMasz

Data: 2018-04-11 15:43:50
Autor: radekp@konto.pl
TV Plazma Panasonic brak IPLA

*Użytkownik* napisał(-a):

> [...]
> nieskończoność. YouTube i kilka innych serwisów OK.
>
> Kto popsuł? - Panasonic PL czy nadawca IPLA?

Mam podobny tv, TX-P42GT20E.

Mam P42G20E... pewnie jakiś starszy bliźniak.

IPLA _jeszcze_ działa, ale YT od zdaje się 3 lat już nie.

Gdy w końcu podłączyłem TV do neta przed dongiel WiFi (na rynku były 2
działające modele -- jeden oczywiście Panasonica za jakąś chorą cenę), to
zobaczyłem komunikat iż jutro przestanie mi działać YT.
(Strata mała, bo zdążyłem się zorientować że YT i tak nie działa na tym TV w
HD...)

Jak napisałem w sprawie tego YT do Panasonica, to tak mi odspisali, że mało mnie z butów nie wyrwało. W dużym skrócie, "nie nasza wina i nie obchodzi nas to".

Hehe. Ja do nich pisałem jakie mają modele nagrywarek BR w sprzedaży, to coś mi
odpisali aby pisał do UK czy poszukał sobie w necie...

Dziwne, że jeszcze Player działa. Nie wiem jaki kupię następny tv, ale wiem jakiej firmy on nie będzie ;)

Widzę, że wnioski wyciągnęliśmy identyczne. Zresztą i tak plazm już nie robią.

Data: 2018-04-09 00:01:20
Autor: Czarek

W dniu 06.04.2018 o 15:33, w.makarewicz4@gmail.com pisze:
[...]

Sprawdzałeś aktualizacje oprogramowania na stronie producenta lub przez menu telewizora?

--
Czarek

Data: 2018-04-09 02:55:31
Autor: w.makarewicz4
TV Plazma Panasonic brak IPLA

Sprawdzałeś aktualizacje oprogramowania na stronie producenta lub przez menu telewizora?

-- Czarek

Przy próbie aktualizacji oprogramowania w menu telewizora wyświetla "Bieżąca wersja oprogramowania (1.630) jest aktualna"

Widać Panasonic PL olewa klientów
Po odejściu od kasy.....
Wmak