TV Plazma... pomoc w wyborze

Data: 2009-12-01 10:27:19
Autor: nom
TV Plazma... pomoc w wyborze

Użytkownik "LucGFX" <lucgfx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hf1hf0$4vo$1news2.ipartners.pl...
Bylem zdziwiony dosyc "mrugajacym" bialym kolorem przy odbiorze kanalu discovery hd z n-ki (efekt jakby za malego odswiezania np 50hz, lecialy akurat jakies stare urywki filmow czarnobialych).

W ustawieniach TV mozna wybrac 50 albo 100Hz. Przy 50Hz faktycznie widać migotanie.

Data: 2009-12-01 12:49:07
Autor: cztery
TV Plazma... pomoc w wyborze
W ustawieniach TV mozna wybrac 50 albo 100Hz. Przy 50Hz faktycznie widać migotanie.

Gdzie cos takiego mozna wybrac w plazmie z serii S panasonica ?
Mam 42S10 i nigdzie nie zauwazylem tego ficzuru.

Data: 2009-12-01 19:52:18
Autor: nom
TV Plazma... pomoc w wyborze

Użytkownik "cztery" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomości news:4b1502b2$1news.home.net.pl...
W ustawieniach TV mozna wybrac 50 albo 100Hz. Przy 50Hz faktycznie widać migotanie.

Gdzie cos takiego mozna wybrac w plazmie z serii S panasonica ?
Mam 42S10 i nigdzie nie zauwazylem tego ficzuru.

W 42S10 to nie wiem, ja mam 42PV8 i jest w ustawieniach taka opcja. :-)
Nie ma natomiast tej opcji jak sygnał jest 60Hz (np. z komputera), nie wiem wtedy czy daje na ekran 60Hz czy podwaja i jest 120Hz. :-)
Tak więc ta opcja jest tylko jak sygnał jest 50Hz, przy innym odświeżaniu znika. :-)

Data: 2009-12-04 09:51:23
Autor: cztery
TV Plazma... pomoc w wyborze
[...]

Byc moze dotyczy to tylko sygnalu analogowego. Ja mam podpieta kablowke przez HDMI. Nie zauwazylem migotania na bialym kolorze.

Data: 2009-12-04 20:01:11
Autor: nom
TV Plazma... pomoc w wyborze

Użytkownik "cztery" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomości news:4b18cd8c$1news.home.net.pl...

Byc moze dotyczy to tylko sygnalu analogowego.

Właśnie, że nie. :-)
Jak ustawię w kompie odświeżanie 50Hz i sygnał jest po HDMI to opcja jest. :-)
Tak samo w DVD, jak odtwarzam film XviD nagrany w 24 albo 30 klatek/s to opcji brak (DVD przełącza się na tyrb NTSC i wyświetla 60Hz), a jak film jest 25 klatek/s (PAL) to mogę wybrać 50 lub 100Hz. :-)

TV Plazma... pomoc w wyborze