TV Plazma... pomoc w wyborze

Data: 2009-12-03 23:08:14
Autor: Adam
TV Plazma... pomoc w wyborze

Użytkownik "LucGFX" <lucgfx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hf1hf0$4vo$1news2.ipartners.pl...
Witam.

Nie mam pojecia gdzie zadac pytanie, jezeli NTG to bardzo przepraszam.

Szukam TV 46 cali fullhd (odleglosc od tv bedzie ok 2,5 - 3m). Dlugo myslalem co wybrac i jestem zdecydowany na plazme. Nie ukrywam ze stosunek jakosc/cena jest dla mnie najwazniejszy.

Wstepnie po namowach min. kolegi wybralem model: Panasonic TX-P46S10E

Co szanowni grupowicze sadza o tym? Moze ewentualnie inne modele?

Bylem zdziwiony dosyc "mrugajacym" bialym kolorem przy odbiorze kanalu discovery hd z n-ki (efekt jakby za malego odswiezania np 50hz, lecialy akurat jakies stare urywki filmow czarnobialych). Lcd obok nie mial takiej przypadlosci. Opinia sprzedawcy ze plazmy maja z tym problem. Oczywiscie przy zwyklym kolorowym filmie wszystko jak nalezy.

Generalnie jednak tv jest atrakcyjny.

/Łukasz

Spróbuj poszukać na http://hdtv.com.pl/forum/

--