TV Smart Samsung z serii H6400 - jak nagrać program na PenDriva ???

Data: 2014-09-30 09:31:28
Autor: dendix
TV Smart Samsung z serii H6400 - jak nagrać program na PenDriva ???
Posiadam TV Samsung 55H6400 i jak do tej pory nie rozkminiłem tematu nagrywania dowolnego programu (z kablówki) na PenDriva. Naciskając na pilocie dodatkowym przycisk REC wyświetla się na ekranie informacja "Funkcja niedostępna"
Jak nagrać na nośnik zewnętrzny jakiś program z kablówki ?
Pozdrawiam

Data: 2014-09-30 13:33:17
Autor: pawell32
W dniu 30.09.2014 o 09:31, dendix pisze:
[...]

nagrywanie jest tylko z dvb-t

Data: 2014-09-30 18:15:11
Autor: ToMasz
W dniu 30.09.2014 09:31, dendix pisze:
[...]

kupić nagrywarkę za 200zł
:)

NA pendriva mozesz nagrać to co leci z dvbt, ale oddtworzyć na innym urządzeniu może być trudno, albo wcale się nieda

ToMasz

Data: 2014-09-30 20:10:59
Autor: Cavallino

Użytkownik "ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m0ekud$6fs$2@dont-email.me...
[...]

Dokładnie to chyba każdy tv nagrywa ze źródeł cyfrowych, czyli jeśli ta kablówka byłaby cyfrowa i była odbierana przez tuner telewizora dvb-c, to też powinno dać radę nagrać.
O ile taki tuner ten model posiada.
Moja Manta niestety nie posiada, tylko dvb-t.

Data: 2014-10-02 07:52:40
Autor: dendix

Użytkownik "ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> napisał w wiadomości news:m0ekud$6fs$2dont-email.me...
[...]

czyli tylko to co leci z cyfrowej naziemnej bezpośrednio przez tunet dvb-t wbudowany w TV?

Data: 2014-10-02 08:04:30
Autor: pawell32
TV Smart Samsung z serii H6400 - jak nagraďż˝ p rogram na PenDriva ???
W dniu 2014-10-02 o 07:52, dendix pisze:

NA pendriva mozesz nagraďż˝ to co leci z dvbt, ale oddtworzyďż˝ na innym
urz�dzeniu mo�e by� trudno, albo wcale si� nieda

ToMasz

czyli tylko to co leci z cyfrowej naziemnej bezpo�rednio przez tunet dvb-t
wbudowany w TV?

tak

Data: 2014-10-03 14:40:10
Autor: I.Tichy
"dendix" <dendix@o2.pl> napisał(a):

[...]

Zazwyczaj mozesz nagrac to co leci przez tunery cyfrowe TV - np. dvbt i dvbs.
Nie nagrasz nic z lacz (np. hdmi, usb) wiec jak masz kablowke podpiete z zewnetrznego dekodera
to zapomnij. Nie nagrasz tez z tunera analogowego, poniewaz to wymagaloby aktywnego udzialu
telewizora w kodowaniu materialu.

Nagrany material jest zaszyfrowany kluczem przypisanym do plyty glownej Samsunga, wiec
nie obejrzysz tego nigdzie poza tym samym odbiornikiem. Tyle mniej wiecej teorii.

Praktyka poszla krok do przodu i w przypadku Samsunga material mozna odkodowac na TV,
o czym zainteresowani moga sobie poczytac chociazby na SamoGo.

Mam nadzieje, ze pomoglem i rozjasnilem zacienione fragmenty mozgownicy :)

Data: 2014-10-06 22:56:35
Autor: Malkontent
Dnia Tue, 30 Sep 2014 09:31:28 +0200, "dendix" <dendix@o2.pl> napisał:

[...]

Ja mam Panasonica i nawet napisali, że można nagrać, ale na dysk
przenośny, a na pendrajwa nie. Ponieważ nie mam dysku więc nie mogę
sprawdzić.

--

 Pozdr. _/_/_/_/
Malkontent _/_/_/

TV Smart Samsung z serii H6400 - jak nagrać program na PenDriva ???