TV Toshiba Regza

Data: 2009-11-18 07:24:04
Autor: solex
TV Toshiba Regza
Czy możliwy jest odbiór cyfrowy telewizora LCD Toshiba Regza A3000 ??
- Oraz nieregularny zaskok wizji, przy włączaniu (pilotem)

solex

Data: 2009-11-18 16:42:21
Autor: Cavallino
TV Toshiba Regza
Użytkownik "solex" <solex@alpha.net.pl> napisał w wiadomości news:72b08f23-c6d5-464c-85b8-8526bf0a633ev30g2000yqm.googlegroups.com...
Czy możliwy jest odbiór cyfrowy telewizora LCD Toshiba Regza A3000 ??
- Oraz nieregularny zaskok wizji, przy włączaniu (pilotem)

Musiałbyś po polsku napisac o co Ci chodzi.

Data: 2009-11-18 10:59:50
Autor: solex
TV Toshiba Regza
On 18 Lis, 16:42, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Użytkownik "solex" <so...@alpha.net.pl> napisał w wiadomościnews:72b08f23-c6d5-464c-85b8-8526bf0a633ev30g2000yqm.googlegroups.com...

>Czy możliwy jest odbiór cyfrowy telewizora LCD Toshiba Regza A3000 ??
>- Oraz nieregularny zaskok wizji, przy włączaniu (pilotem)

Musiałbyś po polsku napisac o co Ci chodzi.

re:Pierwsze zapytanie jest istotne> i po POLSKU :-)

Data: 2009-11-18 20:38:08
Autor: Cavallino
TV Toshiba Regza
Użytkownik "solex" <solex@alpha.net.pl> napisał w wiadomości news:469b1553-b5de-4844-b4e9-d2000fa9b2acb15g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

Musiałbyś po polsku napisac o co Ci chodzi.

re:Pierwsze zapytanie jest istotne> i po POLSKU :-)

Jasne.
Ten telewizor to chcesz odebrać (cyfrowo) z serwisu czy ze sklepu?

Data: 2009-11-18 21:22:27
Autor: PiWa
TV Toshiba Regza

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:he1if1$cuh$1news.onet.pl...

> [...]

Jasne.
Ten telewizor to chcesz odebrać (cyfrowo) z serwisu czy ze sklepu?

Pewnie liczy ze w dzisiejszych czasach mozna tv sciagnac z netu :)

Solex, spoko, jak poprosisz to Ci go spakuja nawet jakos ladnie, np winrar'em :P
Co do jezyka polskiego to fora internetowe wbrew pozorom nie sa az na tyle moderowane zeby byly najlepszym zrodlem wiedzy :)

--
PW

Data: 2009-11-18 22:10:57
Autor: solex
TV Toshiba Regza
On 18 Lis, 21:22, "PiWa" <pitere...@tlen.pl> wrote:
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> napisał w wiadomościnews:he1if1$cuh$1news.onet.pl...

> [...]

Co do jezyka polskiego to fora internetowe wbrew pozorom nie sa az na tyle
moderowane zeby byly najlepszym zrodlem wiedzy :)

re-re: Padło dość proste i istotne (zapytanie) po Polsku ! Nie widzę w
tym nic
niestosownego. Zdaję sobie sprawę, że może, to być trudna odpowiedź,
ale "spakowanie" tak błahej odpowiedzi byłoby dobrej, ale dla MIKOŁAJA
na gwiazdkę !!

ps. zdaję sobie sprawę, co to są (fora) i informacja w tym kierunku
winna być zastosowana, do innych (użytkowników) Jeśli chodzi o j/w
odbiornik, to został on zakupiony w sklepie jako (oryginalny) i
zapakowany, ale nie WinRAR'em i chodzi o odbiór TV kablowej..

solex

Data: 2009-11-19 07:59:26
Autor: Cavallino
TV Toshiba Regza
Użytkownik "solex" <solex@alpha.net.pl> napisał w wiadomości news:

re-re: Padło dość proste i istotne (zapytanie) po Polsku !

To że Tobie się tak wydaje niajk nie oznacza że tak było.

chodzi o odbiór TV kablowej..

Zwłaszcza jeśli uważasz, że pytałeś o to co powyżej.

Data: 2009-11-19 08:16:53
Autor: pawell32
TV Toshiba Regza
solex pisze:

re-re: Padło dość proste i istotne (zapytanie) po Polsku !

prosta to może być odpowiedź, bo Twoje pytanie było dla wszystkich
(prócz Ciebie) niezrozumiałe.

[...]

zamiast filozofować sformułowałbyś pytanie na nowo.
tekiego modelu nie widzę, może brakuje jakiś literek.
ma odbiornik dvb-t czyli cyfrowa naziemna,
kablówka cyfrowa korzysta z dvb-c i nie sądzę by miał wbudowany,
poza tym od kablówki dostajesz box-a.

--
pozdrawiam. pawell32
Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-11-19 13:14:01
Autor: Marek
TV Toshiba Regza
Cześć  solex
Wed, 18 Nov 2009 22:10:57 -0800 (PST) w
napisałeś:

i chodzi o odbiór TV kablowej..

ROTFL...!
a wydawało mi się, że - z trudem wprawdzie - ale pytanie zrozumiałem.
pokrętną drogą chadza logika.
--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-11-19 10:43:25
Autor: solex
TV Toshiba Regza
napisałeś:

> [...]

Marek
- Jednego.
- Ilu jasnowidzów potrzeba do zmiany żarówki?

Re:Zadałem dość proste i istotne zapytanie."Czy możliwy jest odbiór
cyfrowy (Telewizyjny) telewizora LCD Toshiba Regza A3000 ??" Prawdę
mówiąc nie widzę w tym zapytaniu, nic owianego tajemnicą.Moim zamiarem
było uzyskać TYLKO informację na ten temat i nic poza tym!!
Nie jest przy tym istotne, skąd będzie odbierany, sygnał telewizyjny.
Nazwę, jak i  symbol odbiornika, uzyskałem z oryginalnej instrukcji..

solex
nigdy nie kłuć się z głupcem

Data: 2009-11-19 20:11:30
Autor: PiWa
TV Toshiba Regza

-- -- - Original Message -- -- - From: "solex" <solex@alpha.net.pl>
[...]

Jak cytujesz to chociaż bez byków. Co do pytania, to podziwiam twą wiarę jednak na mature lepiej nie idź bo mogą nie zrozumieć. Jeśli chodzi Ci o odbieranie i oglądanie programów nadawanych cyfrowo to sobie sprawdź w tej instrukcji czy ma wbudowany tuner dvb-t mpeg4. Zakładając że chcesz oglądać w Polsce.

--
PW

Data: 2009-11-19 20:48:00
Autor: Bartłomiej Zieliński
TV Toshiba Regza
Użytkownik solex napisał:
Re:Zadałem dość proste i istotne zapytanie."Czy możliwy jest odbiór
cyfrowy (Telewizyjny) telewizora LCD Toshiba Regza A3000 ??" Prawdę

Chyba chodzi Ci o "odbiór cyfrowy na telewizorze" albo "odbiór cyfrowy przy użyciu telewizora". To niby drobna, ale znacząca różnica.

Nie jest przy tym istotne, skąd będzie odbierany, sygnał telewizyjny.

Trochę jest - w cyfrowej kablówce są inne parametry modulacji niż TV naziemnej odbieranej "z powietrza".

Data: 2009-11-19 22:58:26
Autor: Cavallino
TV Toshiba Regza
napisałeś:

> [...]

cyfrowy (Telewizyjny) telewizora LCD Toshiba Regza A3000 ??" Prawdę
mówiąc nie widzę w tym zapytaniu, nic owianego tajemnicą.

Jeśli dalej nie rozumiesz jak powinno wyglądać to pytanie, to daj sobie luz i wróć na jakieś onety, tam może znajdziesz kogoś kto będzie taki bełkot rozumiał.

Data: 2009-11-19 22:58:40
Autor: jerzu
TV Toshiba Regza
On Thu, 19 Nov 2009 10:43:25 -0800 (PST), solex <solex@alpha.net.pl>
wrote:

solex
nigdy nie kłuć się z głupcem

Zastosuję się do Twojej rady, nie będę się z Tobą kłócił.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-11-20 01:40:54
Autor: Tomasz Wójtowicz
TV Toshiba Regza
solex pisze:

Re:Zadałem dość proste i istotne zapytanie."Czy możliwy jest odbiór
cyfrowy (Telewizyjny) telewizora LCD Toshiba Regza A3000 ??"

Co do netykiety, to Re: się pisze w Temacie. Pierwszy raz widzę, żeby ktoś wstawiał Re: do treści, a korzystam z Usenetu już hoho lat.

Co do twojego prostego i istotnego pytania, to spróbuję je rozłożyć gramatycznie, może wtedy zrozumiemy, co ty piszesz.

Czy możliwy jest (co?) odbiór

odbiór (jaki?) cyfrowy

odbiór (jaki?) Telewizyjny

odbiór (czego?) telewizora

telewizora (jakiego?) LCD Toshiba Regza A3000.

-- koniec rozbioru--

A więc słowem-kluczem jest odbiór. Pytasz, czy jest możliwy pewien odbiór. Chodzi o cyfrowy, telewizyjny odbiór. Odbiór telewizora. Konkretnie chodzi o telewizor LCD Toshiba Regza A3000.

Wszystko jest jasne oprócz "cyfrowego, telewizyjnego odbioru telewizora" - nie widzę sensu w tym zdaniu. Najbliższe trafienia:
1. odbiór telewizora z serwisu, sklepu
2. cyfrowy, telewizyjny odbiór telewizji (trochę masło maślane, ale ujdzie)

Więc jak dopracujesz pytanie od strony merytorycznej, to myślę że na tej grupie jest kilkanaście co najmniej osób, które udzielą ci odpowiedzi na PYTANIE Z SENSEM.

Data: 2009-11-20 11:01:44
Autor: Tomasz Wójtowicz
TV Toshiba Regza
solex pisze:
Czy możliwy jest odbiór cyfrowy telewizora LCD Toshiba Regza A3000 ??
- Oraz nieregularny zaskok wizji, przy włączaniu (pilotem)

Co do pierwszego, to nie wiadomo, bo nikomu z grupy nie udało się zrozumieć sensu sfromułowania "odbiór cyfrowy telewizora".

Natomiast co do drugiego pytania, to chyba wszyscy na tej grupie powiedzą: TAK. Możliwy jest nieregularny zaskok wizji przy włączaniu (pilotem).

Drugi dzień już siedzę nad twoim postem i dotąd niewiele z niego potrafię zrozumieć.

Data: 2009-11-20 22:57:27
Autor: solex
TV Toshiba Regza
On 20 Lis, 11:01, Tomasz Wójtowicz <so...@too.much.spam> wrote:
solex pisze:

> [...]

(pilotem).

Drugi dzień już siedzę nad twoim postem i dotąd niewiele z niego

re: Hm, tak czy inaczej dzięki za informacje, co prawda w ogóle mnie
nie zadowalającą, ale za zaangażowanie w temacie.

solex

Data: 2009-11-21 09:50:54
Autor: Mirek Ptak
TV Toshiba Regza
Dnia 2009-11-21 07:57,  *solex* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Człowieku, zaangażowanie wynika z niezrozumiale zadanego pytania a co za tym idzie z prób wyciągnięcia od Ciebie o co Ci chodzi :) - zapewniam Cię, że dostał byś co najmniej kilka odpowiedzi na temat, gdybyś pytania zadał z sensem.
Masz jeszcze szansę - przemyśl o co chcesz zapytać, napisz w miarę poprawne pytania i dostaniesz to o co prosisz, czyli odpowiedzi.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-11-22 07:02:57
Autor: solex
TV Toshiba Regza
On 21 Lis, 09:50, Mirek Ptak <nieprawdz...@nieprawdziwy.pl> wrote:

> [...]

Masz jeszcze szansę - przemyśl o co chcesz zapytać, napisz w miarę
poprawne pytania i dostaniesz to o co prosisz, czyli odpowiedzi.

RE: Ileż to razy można pisać o tym samym??  Czy możliwy jest odbiór
CYFROWY> TELEWIZYJNY przez odbiornik? Marka jaki i model j/w.
ODPOWIEDŹ winna być tylko,  NIE ,TAK.Przecież nie piszę Alfabetem
Brail'a!!

solex

Data: 2009-11-22 15:37:58
Autor: Waldek Godel
TV Toshiba Regza
Dnia Sun, 22 Nov 2009 07:02:57 -0800 (PST), solex napisał(a):

[...]

Ale twój radośnie twórczy sposób korzystania z alfabetu łacińskiego nie
ułatwia zrozumienia zawiłych meandrów twojej myśli.

Oprócz tego nie podałeś marki i modelu, tylko markę i całą serię
odbiorników. Niemniej zaden z nich nie ma tunera DVB

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-11-22 10:01:12
Autor: solex
TV Toshiba Regza
On 22 Lis, 16:37, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> [...]

Oprócz tego nie podałeś marki i modelu, tylko markę i całą serię
odbiorników. Niemniej zaden z nich nie ma tunera DVB

awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po

re: "Oprócz tego nie podałeś marki i modelu, tylko markę i całą serię
odbiorników. Niemniej zaden z nich nie ma tunera DVB "

ps.Skoro tak uczyniłem, to tylko z niewiedzy o tych terminach - j/w
parametrach, jakże istotnych, lecz w tej nierozstrzygniętej kwestii..

solex

Data: 2009-11-22 16:07:26
Autor: Cavallino
TV Toshiba Regza
Użytkownik "solex" <solex@alpha.net.pl> napisał w wiadomości news:b55a8013-2e78-4554-b981-8daaf8633a38v25g2000yqk.googlegroups.com...

> [...]

Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

RE: Ileż to razy można pisać o tym samym??

Widać do Ciebie można dużo i w kółko, a i tak nie pojmiesz.

Data: 2009-11-22 16:19:23
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
TV Toshiba Regza
solex wrote:
On 21 Lis, 09:50, Mirek Ptak <nieprawdz...@nieprawdziwy.pl> wrote:

RE: Ileż to razy można pisać o tym samym??  Czy możliwy jest odbiór
CYFROWY> TELEWIZYJNY przez odbiornik?

Jak to marketing potrafi ludziom zawrócić w głowach...

Data: 2009-11-22 19:19:32
Autor: Jerzy Pastusiak
TV Toshiba Regza
Witaj na naszym forum!

On Wed, 18 Nov 2009, solex wrote:
Czy możliwy jest odbiór cyfrowy telewizora LCD Toshiba Regza A3000 ??

Nie, np.:
http://www.chip.de/preisvergleich/85960/Toshiba-37A3000P.html

Produkttyp 37" LCD TV Serie REGZA A Series Digital Television-Zertifizierung HD ready TV-Tuner 1x analog Videoschnittstelle Component, composite, HDMI, SCART Masz tylko "TV-Tuner 1x analog"

Ale mozesz podlaczyc po HDMI, DVD, BluRay'a.

jp

Data: 2009-11-23 00:09:47
Autor: solex
TV Toshiba Regza
On 22 Lis, 19:19, Jerzy Pastusiak <pastu...@sci.pam.szczecin.pl>
wrote:
> [...]

Videoschnittstelle Component, composite, HDMI, SCART

Masz tylko "TV-Tuner 1x analog"

Ale mozesz podlaczyc po HDMI, DVD, BluRay'a.

Re: Bardzo dziękuję  wszystkim za informację - ale, to moja wina, że
nie podałem czegoś co jest
podstawą do uzyskania informacji. Jest to odbiornik TV LCD
TOSHIBA 32A3002P - jeszcze raz przepraszam, za kłopot i zaangażowanie:-
(

solex

TV Toshiba Regza