TV Toshiba Regza

Data: 2009-11-18 16:42:21
Autor: Cavallino
TV Toshiba Regza
Użytkownik "solex" <solex@alpha.net.pl> napisał w wiadomości news:72b08f23-c6d5-464c-85b8-8526bf0a633ev30g2000yqm.googlegroups.com...
Czy możliwy jest odbiór cyfrowy telewizora LCD Toshiba Regza A3000 ??
- Oraz nieregularny zaskok wizji, przy włączaniu (pilotem)

Musiałbyś po polsku napisac o co Ci chodzi.

Data: 2009-11-18 10:59:50
Autor: solex
TV Toshiba Regza
On 18 Lis, 16:42, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Użytkownik "solex" <so...@alpha.net.pl> napisał w wiadomościnews:72b08f23-c6d5-464c-85b8-8526bf0a633ev30g2000yqm.googlegroups.com...

>Czy możliwy jest odbiór cyfrowy telewizora LCD Toshiba Regza A3000 ??
>- Oraz nieregularny zaskok wizji, przy włączaniu (pilotem)

Musiałbyś po polsku napisac o co Ci chodzi.

re:Pierwsze zapytanie jest istotne> i po POLSKU :-)

Data: 2009-11-18 20:38:08
Autor: Cavallino
TV Toshiba Regza
Użytkownik "solex" <solex@alpha.net.pl> napisał w wiadomości news:469b1553-b5de-4844-b4e9-d2000fa9b2acb15g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

Musiałbyś po polsku napisac o co Ci chodzi.

re:Pierwsze zapytanie jest istotne> i po POLSKU :-)

Jasne.
Ten telewizor to chcesz odebrać (cyfrowo) z serwisu czy ze sklepu?

Data: 2009-11-18 21:22:27
Autor: PiWa
TV Toshiba Regza

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:he1if1$cuh$1news.onet.pl...

> [...]

Jasne.
Ten telewizor to chcesz odebrać (cyfrowo) z serwisu czy ze sklepu?

Pewnie liczy ze w dzisiejszych czasach mozna tv sciagnac z netu :)

Solex, spoko, jak poprosisz to Ci go spakuja nawet jakos ladnie, np winrar'em :P
Co do jezyka polskiego to fora internetowe wbrew pozorom nie sa az na tyle moderowane zeby byly najlepszym zrodlem wiedzy :)

--
PW

Data: 2009-11-18 22:10:57
Autor: solex
TV Toshiba Regza
On 18 Lis, 21:22, "PiWa" <pitere...@tlen.pl> wrote:
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> napisał w wiadomościnews:he1if1$cuh$1news.onet.pl...

> [...]

Co do jezyka polskiego to fora internetowe wbrew pozorom nie sa az na tyle
moderowane zeby byly najlepszym zrodlem wiedzy :)

re-re: Padło dość proste i istotne (zapytanie) po Polsku ! Nie widzę w
tym nic
niestosownego. Zdaję sobie sprawę, że może, to być trudna odpowiedź,
ale "spakowanie" tak błahej odpowiedzi byłoby dobrej, ale dla MIKOŁAJA
na gwiazdkę !!

ps. zdaję sobie sprawę, co to są (fora) i informacja w tym kierunku
winna być zastosowana, do innych (użytkowników) Jeśli chodzi o j/w
odbiornik, to został on zakupiony w sklepie jako (oryginalny) i
zapakowany, ale nie WinRAR'em i chodzi o odbiór TV kablowej..

solex

Data: 2009-11-19 07:59:26
Autor: Cavallino
TV Toshiba Regza
Użytkownik "solex" <solex@alpha.net.pl> napisał w wiadomości news:

re-re: Padło dość proste i istotne (zapytanie) po Polsku !

To że Tobie się tak wydaje niajk nie oznacza że tak było.

chodzi o odbiór TV kablowej..

Zwłaszcza jeśli uważasz, że pytałeś o to co powyżej.

Data: 2009-11-19 08:16:53
Autor: pawell32
TV Toshiba Regza
solex pisze:

re-re: Padło dość proste i istotne (zapytanie) po Polsku !

prosta to może być odpowiedź, bo Twoje pytanie było dla wszystkich
(prócz Ciebie) niezrozumiałe.

[...]

zamiast filozofować sformułowałbyś pytanie na nowo.
tekiego modelu nie widzę, może brakuje jakiś literek.
ma odbiornik dvb-t czyli cyfrowa naziemna,
kablówka cyfrowa korzysta z dvb-c i nie sądzę by miał wbudowany,
poza tym od kablówki dostajesz box-a.

--
pozdrawiam. pawell32
Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-11-19 13:14:01
Autor: Marek
TV Toshiba Regza
Cześć  solex
Wed, 18 Nov 2009 22:10:57 -0800 (PST) w
napisałeś:

i chodzi o odbiór TV kablowej..

ROTFL...!
a wydawało mi się, że - z trudem wprawdzie - ale pytanie zrozumiałem.
pokrętną drogą chadza logika.
--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-11-19 10:43:25
Autor: solex
TV Toshiba Regza
napisałeś:

> [...]

Marek
- Jednego.
- Ilu jasnowidzów potrzeba do zmiany żarówki?

Re:Zadałem dość proste i istotne zapytanie."Czy możliwy jest odbiór
cyfrowy (Telewizyjny) telewizora LCD Toshiba Regza A3000 ??" Prawdę
mówiąc nie widzę w tym zapytaniu, nic owianego tajemnicą.Moim zamiarem
było uzyskać TYLKO informację na ten temat i nic poza tym!!
Nie jest przy tym istotne, skąd będzie odbierany, sygnał telewizyjny.
Nazwę, jak i  symbol odbiornika, uzyskałem z oryginalnej instrukcji..

solex
nigdy nie kłuć się z głupcem

Data: 2009-11-19 20:11:30
Autor: PiWa
TV Toshiba Regza

-- -- - Original Message -- -- - From: "solex" <solex@alpha.net.pl>
[...]

Jak cytujesz to chociaż bez byków. Co do pytania, to podziwiam twą wiarę jednak na mature lepiej nie idź bo mogą nie zrozumieć. Jeśli chodzi Ci o odbieranie i oglądanie programów nadawanych cyfrowo to sobie sprawdź w tej instrukcji czy ma wbudowany tuner dvb-t mpeg4. Zakładając że chcesz oglądać w Polsce.

--
PW

Data: 2009-11-19 20:48:00
Autor: Bartłomiej Zieliński
TV Toshiba Regza
Użytkownik solex napisał:
Re:Zadałem dość proste i istotne zapytanie."Czy możliwy jest odbiór
cyfrowy (Telewizyjny) telewizora LCD Toshiba Regza A3000 ??" Prawdę

Chyba chodzi Ci o "odbiór cyfrowy na telewizorze" albo "odbiór cyfrowy przy użyciu telewizora". To niby drobna, ale znacząca różnica.

Nie jest przy tym istotne, skąd będzie odbierany, sygnał telewizyjny.

Trochę jest - w cyfrowej kablówce są inne parametry modulacji niż TV naziemnej odbieranej "z powietrza".

Data: 2009-11-19 22:58:26
Autor: Cavallino
TV Toshiba Regza
napisałeś:

> [...]

cyfrowy (Telewizyjny) telewizora LCD Toshiba Regza A3000 ??" Prawdę
mówiąc nie widzę w tym zapytaniu, nic owianego tajemnicą.

Jeśli dalej nie rozumiesz jak powinno wyglądać to pytanie, to daj sobie luz i wróć na jakieś onety, tam może znajdziesz kogoś kto będzie taki bełkot rozumiał.

Data: 2009-11-19 22:58:40
Autor: jerzu
TV Toshiba Regza
On Thu, 19 Nov 2009 10:43:25 -0800 (PST), solex <solex@alpha.net.pl>
wrote:

solex
nigdy nie kłuć się z głupcem

Zastosuję się do Twojej rady, nie będę się z Tobą kłócił.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-11-20 01:40:54
Autor: Tomasz Wójtowicz
TV Toshiba Regza
solex pisze:

Re:Zadałem dość proste i istotne zapytanie."Czy możliwy jest odbiór
cyfrowy (Telewizyjny) telewizora LCD Toshiba Regza A3000 ??"

Co do netykiety, to Re: się pisze w Temacie. Pierwszy raz widzę, żeby ktoś wstawiał Re: do treści, a korzystam z Usenetu już hoho lat.

Co do twojego prostego i istotnego pytania, to spróbuję je rozłożyć gramatycznie, może wtedy zrozumiemy, co ty piszesz.

Czy możliwy jest (co?) odbiór

odbiór (jaki?) cyfrowy

odbiór (jaki?) Telewizyjny

odbiór (czego?) telewizora

telewizora (jakiego?) LCD Toshiba Regza A3000.

-- koniec rozbioru--

A więc słowem-kluczem jest odbiór. Pytasz, czy jest możliwy pewien odbiór. Chodzi o cyfrowy, telewizyjny odbiór. Odbiór telewizora. Konkretnie chodzi o telewizor LCD Toshiba Regza A3000.

Wszystko jest jasne oprócz "cyfrowego, telewizyjnego odbioru telewizora" - nie widzę sensu w tym zdaniu. Najbliższe trafienia:
1. odbiór telewizora z serwisu, sklepu
2. cyfrowy, telewizyjny odbiór telewizji (trochę masło maślane, ale ujdzie)

Więc jak dopracujesz pytanie od strony merytorycznej, to myślę że na tej grupie jest kilkanaście co najmniej osób, które udzielą ci odpowiedzi na PYTANIE Z SENSEM.

TV Toshiba Regza