TV Toshiba Regza

Data: 2009-11-20 11:01:44
Autor: Tomasz Wójtowicz
TV Toshiba Regza
solex pisze:
Czy możliwy jest odbiór cyfrowy telewizora LCD Toshiba Regza A3000 ??
- Oraz nieregularny zaskok wizji, przy włączaniu (pilotem)

Co do pierwszego, to nie wiadomo, bo nikomu z grupy nie udało się zrozumieć sensu sfromułowania "odbiór cyfrowy telewizora".

Natomiast co do drugiego pytania, to chyba wszyscy na tej grupie powiedzą: TAK. Możliwy jest nieregularny zaskok wizji przy włączaniu (pilotem).

Drugi dzień już siedzę nad twoim postem i dotąd niewiele z niego potrafię zrozumieć.

Data: 2009-11-20 22:57:27
Autor: solex
TV Toshiba Regza
On 20 Lis, 11:01, Tomasz Wójtowicz <so...@too.much.spam> wrote:
solex pisze:

> [...]

(pilotem).

Drugi dzień już siedzę nad twoim postem i dotąd niewiele z niego

re: Hm, tak czy inaczej dzięki za informacje, co prawda w ogóle mnie
nie zadowalającą, ale za zaangażowanie w temacie.

solex

Data: 2009-11-21 09:50:54
Autor: Mirek Ptak
TV Toshiba Regza
Dnia 2009-11-21 07:57,  *solex* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Człowieku, zaangażowanie wynika z niezrozumiale zadanego pytania a co za tym idzie z prób wyciągnięcia od Ciebie o co Ci chodzi :) - zapewniam Cię, że dostał byś co najmniej kilka odpowiedzi na temat, gdybyś pytania zadał z sensem.
Masz jeszcze szansę - przemyśl o co chcesz zapytać, napisz w miarę poprawne pytania i dostaniesz to o co prosisz, czyli odpowiedzi.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-11-22 07:02:57
Autor: solex
TV Toshiba Regza
On 21 Lis, 09:50, Mirek Ptak <nieprawdz...@nieprawdziwy.pl> wrote:

> [...]

Masz jeszcze szansę - przemyśl o co chcesz zapytać, napisz w miarę
poprawne pytania i dostaniesz to o co prosisz, czyli odpowiedzi.

RE: Ileż to razy można pisać o tym samym??  Czy możliwy jest odbiór
CYFROWY> TELEWIZYJNY przez odbiornik? Marka jaki i model j/w.
ODPOWIEDŹ winna być tylko,  NIE ,TAK.Przecież nie piszę Alfabetem
Brail'a!!

solex

Data: 2009-11-22 15:37:58
Autor: Waldek Godel
TV Toshiba Regza
Dnia Sun, 22 Nov 2009 07:02:57 -0800 (PST), solex napisał(a):

[...]

Ale twój radośnie twórczy sposób korzystania z alfabetu łacińskiego nie
ułatwia zrozumienia zawiłych meandrów twojej myśli.

Oprócz tego nie podałeś marki i modelu, tylko markę i całą serię
odbiorników. Niemniej zaden z nich nie ma tunera DVB

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-11-22 10:01:12
Autor: solex
TV Toshiba Regza
On 22 Lis, 16:37, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> [...]

Oprócz tego nie podałeś marki i modelu, tylko markę i całą serię
odbiorników. Niemniej zaden z nich nie ma tunera DVB

awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po

re: "Oprócz tego nie podałeś marki i modelu, tylko markę i całą serię
odbiorników. Niemniej zaden z nich nie ma tunera DVB "

ps.Skoro tak uczyniłem, to tylko z niewiedzy o tych terminach - j/w
parametrach, jakże istotnych, lecz w tej nierozstrzygniętej kwestii..

solex

Data: 2009-11-22 16:07:26
Autor: Cavallino
TV Toshiba Regza
Użytkownik "solex" <solex@alpha.net.pl> napisał w wiadomości news:b55a8013-2e78-4554-b981-8daaf8633a38v25g2000yqk.googlegroups.com...

> [...]

Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

RE: Ileż to razy można pisać o tym samym??

Widać do Ciebie można dużo i w kółko, a i tak nie pojmiesz.

Data: 2009-11-22 16:19:23
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
TV Toshiba Regza
solex wrote:
On 21 Lis, 09:50, Mirek Ptak <nieprawdz...@nieprawdziwy.pl> wrote:

RE: Ileż to razy można pisać o tym samym??  Czy możliwy jest odbiór
CYFROWY> TELEWIZYJNY przez odbiornik?

Jak to marketing potrafi ludziom zawrócić w głowach...

TV Toshiba Regza