TV Trwam gadzinówka PiS

Data: 2015-07-29 12:36:33
Autor: Łotr z Cowshed
TV Trwam gadzinówka PiS
Wczoraj zdarzyło mi się pójść na wódeczkę do dawno nie widzianego przyjaciela. Po kilku "nasze zdrowie!" okazało się, że przyjaciel jest fanem PiS i jedyna dopuszczoną do oglądania stacją telewizyjną jest TV Trwam. Takiego jadu nienawiści jaką prezentuje ta stacja, jadu płynącego z ust i oczu goszczących tam non-stop polityków PiS i zależnych od nich działaczy związkowych nie było nawet za czasów Jaruzelskiego. Pogarda, opluwanie, prowokowanie do strajków i zniszczenia obecnych struktur państwowych stale była obecna na ekranie. Mój "przyjaciel" wraz  z ubywaniem płynu w butelczynie stawał się coraz bardziej wojowniczy, a wręcz agresywny. To co ten człowiek wygadywał jednoznacznie wskazuje na w najlepszym przypadku wypranie mózgu albo co gorsza chorobę  psychiczną. Pożegnałem się nieczule słysząc stek wyzwisk pod adresem Komorowskiego, Kopacz i wszystkich PO-wców z obietnicami powywieszania wszystkich przeciwników PiS najpóźniej do swiąt bożegonarodzenia.

Lord z Cowshed

Data: 2015-07-29 06:52:58
Autor: szklanynocnik
TV Trwam gadzinówka PiS
użytkownik Łotr z Cowshed napisał:

media kondominium niemiecko żydowskiego w polsce:

Dzienniki, tygodniki i magazyny:
"On i Styl"/"Ona i Styl" (miesięcznik dla Marko Cash & Carry),
Auto Świat,
Auto Świat 4×4,
Auto Świat Auta Używane Katalog,
Auto Świat Classic,
Auto Świat Poradnik,
CKM,
Co słychać? (miesięcznik dla pracowników PTC),
Cosmopolitan,
Esquire,
Fakt,
Fakt Gwiazdy,
Fakt TV,
Fakt zdrowie,
Forbes,
Hot Moda & Shopping,
Joy,
Komputer Świat,
Komputer Świat Niezbędnik,
Magazyny,
Newsweek,
Newsweek Historia,
Pierwszy Milion,
Playboy Polska,
Przegląd Sportowy,
Puls Intercity (magazyn pracowników PKP Intercity),
Rossnę! (kwartalnik parentingowy dla sieci Rossmann),
segment Custom Publishing,
Shape,
Skarb (magazyn lifestylowy dla sieci Rossmann),
Sport,
Szerokiej Drogi (kwartalnik PKN Orlen),
Sztuka dobrego wyboru Dolce Vita (kwartalnik dla Alma Market SA),
Tanie Leki (dwumiesięcznik dla sieci Apteka i Partnerzy),
T-Mobile-trendy.pl (portal internetowy dla PTC),
TopGear,
Voyage,

Portale:
kozaczek.pl,
milionkobiet.pl,
Nk.pl,
Onet.pl,
Skapiec.pl.

Polska Press (dawniej Grupa Wydawnicza Polskapresse) wchodzi w skład międzynarodowego koncernu Verlagsgruppe Passau (tak, niemiecko brzmiąca nazwa nie jest przypadkowa - to niemiecka grupa medialna założona w 2000 roku). Jest wydawcą mediów regionalnych, regionalnych dodatków telewizyjnych, tygodników ogłoszeniowych oraz tygodników regionalnych. Jakie tytuły goszczą w portfolio tej niemieckiej grupy?

Dzienniki:
Autogiełda Wielkopolska,
Dziennik Bałtycki,
Dziennik Łódzki,
Dziennik Polski,
Echo Dnia,
Express Ilustrowany,
Fakty Jasielskie,
Fakty Nyskie,
Fakty Ostrowieckie,
Gazeta Codzienna Nowiny Woj. podkarpackie: Rzeszów, powiat rzeszowski, Krosno, powiat krośnieński, Mielec, powiat mielecki, Przemyśl, powiat przemyski, Stalowa Wola, powiat stalowowolski, Tarnobrzeg, powiat tarnobrzeski, powiaty: leżajski, łańcucki, strzyżowski, jarosławski, przeworski, lubaczowski, bieszczadzki, leski, sanocki, brzozowski, jasielski, dębicki, ropczycko-sędziszowski, kolbuszowski, niżański,
Gazeta Lubuska, Pleszewska, Pomorska, Wojewódzka, Współczesna,
Głos Dziennik Pomorza,
Kramik Plus,
Kurier Gdyński,
Kurier Lubelski,
Kurier Poranny,
Moto Express,
Moto Jarmark,
Moto Salon,
Nasza Historia,
Nowa Trybuna Opolska,
Nowiny Golenowa i Nowogardu, Podlaskie, Sokólskie, Suwalskie,
Panorama Kłodzka, Legnicka, Świdnicka, Wałbrzyska, Zgierska,
Tygodnik motoryzacyjny jarmark,

Portale:
alegratka.pl,
coigdzie.pl,
dom.gratka.pl,
ekstraklasa.pl,
gratka.pl,
grupa ebudownictwo.pl,
gruper,
langloo.com,
motofakty.pl,
motogratka.pl,
naszemiasto.pl,
natablicy.pl.

Z kolei w całości do kapitału szwajcarskiego należy Edipresse Polska, należąca do wydawnictwa Groupe Edipresse istniejąca od 1995 roku.

Magazyny:
Be Active. Dietetyka & Fitness,
Będę mamą,
Cienie i blaski,
Co przyniesie los,
Flesz. Gwiazdy&Styl,
Kropka TV,
Magazyny,
Mamo, to ja,
Moje smaki życia,
Okruchy Życia - Historie prosto z serca,
Pani Domu,
Party. Życie Gwiazd,
Poradnik Domowy,
Prawdziwe życie,
Przedszkolak,
Przyjaciółka,
Sekrety serca,
Twoje dziecko,
Twój maluszek,
Uczucia i tęsknoty,
Uroda,
Uroda Życia,
Vita,
VIVA!,
Viva! Moda,
Z biegem dni,
Zawsze miłość,

Portale:
afterparty.pl,
babyonline.pl,
blogierki.pl,
fleszstyle.pl,
fotoona.pl,
gotujmy.pl,
niania.pl,
opiekaseniora.pl,
opiekazwierzat.pl,
polki.pl,
pomocedomowe.pl,
pomocni.pl,
portale,
wizaz.pl.

Bauer Media Group, holding medialny z Hamburga, zaczął działalność w Polsce w roku 1991 w postaci spółki Bauer Media Polska. Jedną z części grupy jest Wydawnictwo Bauer. Do jej tytułów należą:

Auto Moto,
Bella Relaks,
Bravo,
Bravo Girl,
Bravo Love,
Bravo Sport,
CD-Action,
Chwila dla Ciebie,
Dobry Tydzień,
Fun Club,
Grazia,
Kobieta i Życie,
Kobieta i Życie,
Kurier TV,
Mam dziecko,
Motor,
Motor. Poradnik Kupującego. Używane,
Na Żywo,
NAJ,
Olivia,
Pani,
PC Format,
poradnicze,
Rewia,
SHOW,
Super TV,
Świat i ludzie,
Świat kobiety,
Świat Seriali,
Świat Wiedzy,
Takie jest życie,
Tele Max,
Tele Świat,
Tele Tydzień,
Tina,
To & Owo,
TV 14,
Twist,
Twoje Imperium,
Twój Styl,
Życie na Gorąco.

Radiostacje:
Grupa RMF

Portale:
Grupa Interia

Ostatnią wymienioną przeze mnie (być może nie ostatnią, a do której dotarłem) jest Hubert Burda Media - polska filia niemieckiego holdingu  Hubert Burda Media Holding GmbH & Co. KG. Pod koniec 2013 roku przejął on inną polską filię niemieckiego holdingu, wraz z paroma wydawanymi w Polsce tytułami, Gruner+Jahr Polska. Tytułu Hubert Burda Media to:

Chip,
Claudia,
Coaching
Elle,
Focus Historia,
Gala,
Glamour,
Horoskop,
InStyle,
National Geographic Traveler,
National Geographic.

Choć spółka Agora jest polskim kapitałem, to wtajemniczonym tłumaczyć nie muszę, że ojciec dyrektor Adam Michnik należy do jednej drużyny wraz z Czesławem Kiszczakiem, Jerzym Urbanem, Lechem Wałęsą i całą resztą reprezentacji PRL oraz ich potomków, w tym np. Moniką Olejnik. By zmienić to wrażenie, że "tyle różnych gazet mówi tak samo, to widocznie jest to prawda", wymienię też tytuły tej spółki:

Avanteen,
Avanti,
Cztery Kąty,
Dom & Wnętrze,
Dziecko,
Dziecko,
Gazeta WYborcza,
gazeta.pl,
Książki,
Kuchnia,
Logo,
Ładny Dom,
Magnolia,
Metro,
Radio Pogoda,
Radio Tok FM,
Radio Złote Przeboje,
Rock Radio,
Wysokie Obcasy.

Data: 2015-07-29 14:24:15
Autor: Lord Donald
TV Trwam gadzinĂłwka PiS
W dniu 29.07.2015 o 12:36, Łotr z Cowshed pisze:
[...]
opluwanie, prowokowanie do strajkĂłw i zniszczenia obecnych struktur
państwowych stale była obecna na ekranie. MĂłj "przyjaciel" wraz  z
[...]
Komorowskiego, Kopacz i wszystkich PO-wcĂłw z obietnicami powywieszania
wszystkich przeciwników PiS najpóźniej do swiąt bożegonarodzenia.

Lord z Cowshed
To musiało być ciekawe jak debil POsrańców popije z debilem PiSuarów, jeszcze dwie pedalskie niemieckie dziwki, ludzie musieli mieć niezły ubaw patrząc na was jak w pedalskiej pijackiej burdzie ciągniecie się za włosy i drzecie mordę skandując hasła jeden za POsrańcami a drugi za PiSuarami, jakby kto9ś to nagrał to nawet lepszy hit do TV niż kilka młodocianych dziwek kopiąca jakiegoś żula.

Data: 2015-07-30 19:23:08
Autor: Łotr z Cowshed
TV Trwam gadzinĂłwka PiS

Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mpagle$5r7$1@speranza.aioe.org...
[...]

Opowiadasz o swoim wczorajszym wieczorze z menelami  i białoruskimi kurwami?

Lord z Cowshed

TV Trwam gadzinówka PiS