TV Trwam od 15 lutego na MUX 1

Data: 2014-01-30 17:47:43
Autor: u2
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
....zwyci臋stwo ludzi dobrej woli, pora偶ka 偶ydoubek贸w :

http://wpolityce.pl/wydarzenia/72973-nareszcie-telewizja-trwam-otrzymala-pozytywna-decyzje-rezerwacyjna-o-rydzyk-to-zwyciestwo-ludzi-dobrej-woli-i-modlitwy

Dzisiaj otrzymali艣my z Urz臋du Komunikacji Elektronicznej decyzj臋 rezerwacyjn膮. Dzi臋ki niej TV Trwam od 15 lutego b臋dzie mog艂a wej艣膰 na MUX 1. To jest ostatni wymagany dokument
- napisa艂 o. dr Tadeusz Rydzyk CSrR, za艂o偶yciel i dyrektor Radia Maryja w wydanym wczoraj o艣wiadczeniu, w kt贸rym z艂o偶y艂 serdeczne podzi臋kowania wszystkim, kt贸rzy w艂膮czyli si臋 w walk臋 o obecno艣膰 Telewizji Trwam na multipleksie cyfrowy,.
Bardzo serdecznie pozdrawiam wszystkich s艂uchaczy Radia Maryja, widz贸w TV Trwam, wszystkich kt贸rzy si臋 modlili i starali na r贸偶ne sposoby wspiera膰 nasze dzia艂ania (przez podpisywanie protest贸w, przesy艂anie skarg do r贸偶nych urz臋d贸w m.in. do Krajowej Rady, Ministerstwa Cyfryzacji i Administracji, organizowanie marsz贸w w Polsce i na 艣wiecie) w walce przeciwko dyskryminacji TV Trwam
- podkre艣li艂 o. Rydzyk.
Jest to zwyci臋stwo ludzi dobrej woli i modlitwy. Dzi臋kujmy wszystkim za wsparcie, zar贸wno wierz膮cym, jak i niewierz膮cym. 呕yczymy Bo偶ego b艂ogos艂awie艅stwa oraz determinacji, by si臋 jednoczy膰 i i艣膰 razem dla dobra. Mo偶e nie we wszystkim jeste艣my jednomy艣lni, ale trzeba patrze膰 na to, co nas 艂膮czy i na tych polach dzia艂a膰. Mo偶na zrobi膰 bardzo wiele dla Ko艣cio艂a i Ojczyzny.

To jest wielkie zwyci臋stwo. Jeszcze raz wszystkim dzi臋kuj臋: ksi臋偶om biskupom, Episkopatowi Polski, osobom duchownym, ksi臋偶om, siostrom i braciom zakonnym. Dzi臋kuj臋 chorym i cierpi膮cym. Oni najwi臋cej si臋 modl膮 i ich modlitwa jest najcenniejsza. Dzi臋kuj臋 za olbrzymi膮 prac臋 naszym siostrom, ojcom, pani dyrektor Lidii Kochanowicz, prawnikom. Wyra偶am ogromn膮 wdzi臋czno艣膰 pos艂om i senatorom za organizowanie posiedze艅 komisji oraz wszystkim, kt贸rzy maj膮c dobr膮 wol臋 nie bali si臋 z艂o偶y膰 podpisu pod protestem do KRRiT i Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji. To by艂o ponad 2,5 miliona ludzi. Dzi臋kujemy biurom, Ko艂om Przyjaci贸艂 Radia Maryja, indywidualnym przyjacio艂om, ka偶demu.

- doda艂, wskazuj膮c na wielkie zadanie, jakie ma przed sob膮 teraz TV Trwam.
Wej艣cie na multipleks to nie wszystko. Teraz trzeba stworzy膰 dobr膮 telewizj臋. Na pocz膮tek wszystko pozostanie tak jak jest, chocia偶 niekt贸re rzeczy zostan膮 poprawione. Potrzebni s膮 te偶 dobrzy ludzie, kompetentni, zdolni, nie najemnicy, ale 艣wiadkowie prawdy, ludzie, kt贸rzy czuj膮 misj臋 s艂u偶by prawdzie, Panu Bogu i cz艂owiekowi.
Przypomnia艂, 偶e koszty obecno艣ci na multipleksie s膮 ogromne, a stacja utrzymywana jest g艂贸wnie z datk贸w ludzi dobrej woli, zaanga偶owanych w sprawy Ojczyzny, zatroskanych o byt wolnych medi贸w.
Tylko za bycie w eterze, za samo nadawanie (zar贸wno radia, jak i telewizji), b臋dziemy p艂aci膰 miesi臋cznie 2,5 mln z艂otych. Kto艣 powie, 偶e jest to ogromna kwota. Dla jednego 鈥 tak, ale dla milion贸w to nie jest niemo偶liwe. Trzeba 偶eby miliony poczu艂y odpowiedzialno艣膰. Zach臋cajmy jeden drugiego, t艂umaczmy. Razem mo偶emy uczyni膰 wiele dobra. Licz臋 na pomoc tych, kt贸rzy s膮 najgorliwsi. Mam nadziej臋, 偶e znajd膮 oni innych gorliwych. Kochani, zr贸bmy razem telewizj臋 naprawd臋 na wysokim poziomie.

Dyrektor Radia Maryja przypomnia艂, 偶e w nocy z 14 na 15 lutego odb臋dzie si臋 spotkanie sympatyk贸w toru艅skich medi贸w na Jasnej G贸rze. O p贸艂nocy sprawowana tam b臋dzie uroczysta Msza 艣w., kt贸rej b臋dzie przewodniczy膰 ks. abp Wac艂aw Depo, metropolita cz臋stochowski, przewodnicz膮cy Rady ds. 艢rodk贸w Spo艂ecznego Przekazu Konferencji Episkopatu Polski.
Mamy nadziej臋, 偶e tego dnia, tak偶e o p贸艂nocy rozpoczniemy nadawanie na multipleksie. Wszystko zale偶y od kwestii technicznych i dobrej woli niekt贸rych os贸b w Polsce
- powiedzia艂 o. Rydzyk. Przypomnia艂, 偶e Telewizja Trwam otrzyma艂a jedno miejsce na multipleksie, a jest ich w Polsce 56.
Prosz臋 sobie wyobrazi膰 鈥 ca艂e 鈥瀖orze鈥 medi贸w liberalno-lewicowych i jedna Telewizja Trwam. Oni maj膮 pot臋偶ne pieni膮dze i wielu ludzi. Wiemy jak po wojnie kszta艂towano tzw. dziennikarzy. Teraz trzeba to odrobi膰. My si臋 trudzimy i Wy si臋 trudzicie, dzi臋kujemy Wam za to
- doda艂.

mall /radiomaryja.pl
--
"呕yd贸w gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, 偶e s膮 narodem wybranym. Czuj膮 si臋 oni upowa偶nieni do interpretowania wszystkiego, tak偶e doktryny katolickiej. Cokolwiek by艣my zrobili, i tak b臋dzie poddane ich krytyce - za ma艂o, 偶e 藕le, 偶e zbyt ma艂o ofiarnie. W moim najg艂臋bszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z 呕ydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, kt贸rzy u偶ywaj膮 s艂贸w 'antysemita', 'antysemicki', nale偶y traktowa膰 jak ludzi niegodnych debaty, kt贸rzy usi艂uj膮 niszczy膰 innych, gdy brakuje argument贸w merytorycznych. To oni tworz膮 mow臋 nienawi艣ci".

Data: 2014-01-30 18:00:00
Autor: Marek Czaplicki
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 30 stycznia 2014 17:47:

No i najwa縩iejsze

Przypomnia, 縠 koszty obecno禼i na multipleksie s ogromne, a stacja
utrzymywana jest g丑wnie z datk體 ludzi dobrej woli, zaanga縪wanych w
sprawy Ojczyzny, zatroskanych o byt wolnych medi體.
Tylko za bycie w eterze, za samo nadawanie (zar體no radia, jak i
telewizji), b阣ziemy p砤ci miesi阠znie 2,5 mln z硂tych. Kto powie, 縠
jest to ogromna kwota. Dla jednego ? tak, ale dla milion體 to nie jest
niemo縧iwe. Trzeba 縠by miliony poczu硑 odpowiedzialno舵.

Data: 2014-01-30 18:15:33
Autor: u2
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
No i najwa縩iejsze

najwa縩iejsze to jest to, 縠 Rydzyk wchodzi na rok przed wyborami. najwa縩iejsze to pogoni was 縴doubek體 ...-;)

--
"痽d體 gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, 縠 s narodem wybranym. Czuj si oni upowa縩ieni do interpretowania wszystkiego, tak縠 doktryny katolickiej. Cokolwiek by秏y zrobili, i tak b阣zie poddane ich krytyce - za ma硂, 縠 糽e, 縠 zbyt ma硂 ofiarnie. W moim najg酬bszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z 痽dami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, kt髍zy u縴waj s丑w 'antysemita', 'antysemicki', nale縴 traktowa jak ludzi niegodnych debaty, kt髍zy usi硊j niszczy innych, gdy brakuje argument體 merytorycznych. To oni tworz mow nienawi禼i".

Data: 2014-01-30 18:48:31
Autor: Marek Czaplicki
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 30 stycznia 2014 18:15:

No i najwa縩iejsze

najwa縩iejsze to jest to, 縠 Rydzyk wchodzi na rok przed wyborami.
najwa縩iejsze to pogoni was 縴doubek體 ...-;)

Czyli sugerujesz, 縠 tv Trwam to polityczna tuba? :-)

Data: 2014-01-30 19:00:25
Autor: u2
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
najwa縩iejsze to jest to, 縠 Rydzyk wchodzi na rok przed wyborami.
>najwa縩iejsze to pogoni was 縴doubek體 ...-;)

Czyli sugerujesz, 縠 tv Trwam to polityczna tuba?

tuba to GWno i tefauen. tuba to owsik tv, ktore raz za razem plajtuje, bo za duzo zlodziei siem tam kreci.

Data: 2014-01-30 19:02:18
Autor: Marek Czaplicki
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 30 stycznia 2014 19:00:

> [...]
Czyli sugerujesz, 縠 tv Trwam to polityczna tuba?

tuba to GWno i tefauen. tuba to owsik tv, ktore raz za razem plajtuje,

Oni mog nadawa co chc. Maj w砤禼iwe koncesje. tv Trwam ma koncesje na religijne programy. Czy Jezus g硂sowa砨y na nie 痽d體? :-)

Data: 2014-01-30 19:06:36
Autor: u2
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
> [...]
Oni mog nadawa co chc. Maj w砤禼iwe koncesje. tv Trwam ma koncesje na
religijne programy. Czy Jezus g硂sowa砨y na nie 痽d體?

widzisz zydoubeku, okarzacie o antysemityzm rdzennych zydow. a prawda jest taka ze czego sie nie tnkniecie to tworzycie gigantyczne dlugi i miliardowe afery ...-;)

Data: 2014-01-30 19:08:45
Autor: Marek Czaplicki
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 30 stycznia 2014 19:06:

> [...]

widzisz zydoubeku, okarzacie o antysemityzm rdzennych zydow. a prawda
jest taka ze czego sie nie tnkniecie to tworzycie gigantyczne dlugi i

Ja nikogo nie oskar縜m. Czy koncesja religijna da pole do popisu politykom?

Data: 2014-01-30 19:12:46
Autor: u2
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1

Ja nikogo nie oskar縜m. Czy koncesja religijna da pole do popisu politykom?

czyli juz uprawiasz oskarzycielstow zydoubeckie. ale ludzie widza wasze zydoubeckie przekrety, mozesz jeszcze fiknac do usraela, jak wpadniesz, ale i tam czeka ciebie krotka koldra czeplik ...-;)

Data: 2014-01-30 19:16:12
Autor: Marek Czaplicki
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1

[...]

Widz, 縠 za trudne dla Ciebie s pytania. Zacznijmy wi阠 od podstaw. Ile to dwa + dwa?

Data: 2014-01-30 19:46:46
Autor: u2
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
Widz, 縠 za trudne dla Ciebie s pytania.

to zapodaj cus latwiejszego zydoubeku ...-;)

Data: 2014-01-30 20:11:59
Autor: Marek Czaplicki
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 30 stycznia 2014 19:46:

Widz, 縠 za trudne dla Ciebie s pytania.

to zapodaj cus latwiejszego zydoubeku

Zapoda砮m.

Data: 2014-01-30 20:16:20
Autor: u2
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
to zapodaj cus latwiejszego zydoubeku
Zapoda砮m.

e czeplik nie sciemniaj ...-;)

Data: 2014-01-30 20:18:43
Autor: Marek Czaplicki
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 30 stycznia 2014 20:16:

to zapodaj cus latwiejszego zydoubeku
Zapoda砮m.

e czeplik nie sciemniaj

Dwa + dwa za trudne? No popatrz.

Data: 2014-01-30 20:25:11
Autor: u2
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 30 stycznia 2014 20:16:

to zapodaj cus latwiejszego zydoubeku
Zapoda砮m.

e czeplik nie sciemniaj

Dwa + dwa za trudne? No popatrz.

no przeciz pisze zydoubeku, ze za trdune. nie dociera ? ...-;)

Data: 2014-01-30 20:37:25
Autor: Marek Czaplicki
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 30 stycznia 2014 20:25:

[...]

A jeszcze by砤 nadzieja. Trudno. Mo縠 wszyscy wielbiciele tv Trwam tak maj, ale jak przyjdzie co do czego to wyskrobi grosz na "dzie硂 Bo縠" cyfrowe?

Data: 2014-01-30 20:42:11
Autor: u2
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
> [...]
A jeszcze by砤 nadzieja. Trudno. Mo縠 wszyscy wielbiciele tv Trwam tak maj,
ale jak przyjdzie co do czego to wyskrobi grosz na "dzie硂 Bo縠" cyfrowe?

ty czeplik znowu nie ponial tonkoj aluzji ...-;)

Data: 2014-01-30 20:51:27
Autor: Marek Czaplicki
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 30 stycznia 2014 20:42:

> [...]
maj, ale jak przyjdzie co do czego to wyskrobi grosz na "dzie硂 Bo縠"
cyfrowe?

ty czeplik znowu nie ponial tonkoj aluzji

Aluzje w twym wykonaniu? Mo縠 i s mo縧iwe, ale jak si przekr阠a czyje nazwisko to wychodzi tylko wielki tch髍z.

Data: 2014-01-30 20:54:58
Autor: u2
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
ty czeplik znowu nie ponial tonkoj aluzji
Aluzje w twym wykonaniu? Mo縠 i s mo縧iwe, ale jak si przekr阠a czyje
nazwisko to wychodzi tylko wielki tch髍z.

aj waj !

http://www.youtube.com/watch?v=MLCXvrr47zE

Data: 2014-01-30 21:40:42
Autor: the_foe
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
W dniu 2014-01-30 18:15, u2 pisze:
No i najwa縩iejsze

najwa縩iejsze to jest to, 縠 Rydzyk wchodzi na rok przed wyborami.
najwa縩iejsze to pogoni was 縴doubek體 ...-;)

Ty nic nie rozumiesz. Specjalnie dano im to miejsce, nawet ustawiono "przetarg" pod nich, zeby nie mogli nie wygrac. Myslisz ze PO to zrobi砤 bo kocha pluralizm? Nie! Ta telewizja to ma byc motywator dla leniwego elektoratu miejskiego. Rydzyk zblokuje PIS - nie da zapomniec ich "dokonan" i pragnien. Tylko, zeby finansowo to wytrzymali, to najwiekszy problem.

--
@foe_pl

Data: 2014-01-30 19:27:13
Autor: MarkWoydak
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1

U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:52ea8231$0$2209$65785112news.neostrada.pl...

Ca艂a Polska i UE czeka na ten wiekopomny dzie艅.

MW

Data: 2014-01-30 19:31:34
Autor: Trybun
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
W dniu 2014-01-30 19:27, MarkWoydak pisze:

U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:52ea8231$0$2209$65785112news.neostrada.pl...

Ca艂a Polska i UE czeka na ten wiekopomny dzie艅.

MW

Nie ca艂a, ale gdzie艣 tak z 3,5 mln Polak贸w. Bandytyzmem by艂o ich pozbawia膰 mo偶liwo艣ci ogl膮danie ulubionej stacji.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
  Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2014-01-30 19:45:06
Autor: boukun
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
"Trybun" <Ylih@yachu.com> schrieb im Newsbeitrag news:lce5s3$ue6$1node2.news.atman.pl...
[...]

Latami urabiali i przygotowywali mot艂och, 偶e maj膮 niby opozycyjn膮 rozg艂o艣ni臋. A t臋py nar贸d to 艂yka艂 i si臋 nakr臋ci艂...

boukun

Data: 2014-01-30 21:43:30
Autor: the_foe
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
W dniu 2014-01-30 19:45, boukun pisze:

[...]

Tu masz racj臋. Bed膮 stacje prorz膮dowe, neutralne i jedna robi膮ca paszkwile na opozycj臋.

--
@foe_pl

Data: 2014-01-30 21:55:22
Autor: u2
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
W dniu 2014-01-30 21:43, the_foe pisze:
Latami urabiali i przygotowywali mot艂och, 偶e maj膮 niby opozycyjn膮
rozg艂o艣ni臋. A t臋py nar贸d to 艂yka艂 i si臋 nakr臋ci艂...

Tu masz racj臋. Bed膮 stacje prorz膮dowe, neutralne i jedna robi膮ca
paszkwile na opozycj臋.

to czemu masz taki negatywny stosunek do kosciola katolickiego jak tawariszcz bekonik? ...-;)

Data: 2014-01-31 19:52:13
Autor: the_foe
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
W dniu 2014-01-30 21:55, u2 pisze:
[...]

KK pope艂ni艂 b艂膮d. Kiedy chodzi艂em za komuny na religi臋 sprzedali mi egzemplarz Pisma 艣w. Swietne wydanie, drukowane za granic膮. Przeczyta艂em ca艂膮. I wtedy momentalnie zrozumia艂em, ze Boga nie ma, a KK to antychrze艣cijanska instytucja.
500 lat temu Kosci贸艂 to rozumia艂, dlatego Pismo 艢w. by艂o tylko czytane po 艂acinie, a nieliczne kopie by艂y przytwierdzane 艂ancuchami by ktos nie daj boze przeczyta艂 bez katolickiej obrobki. Nie docenili si艂y k艂amstwa: jak sie ludziom odpowiednio wypierze m贸zg to na czarne b臋d膮 m贸wi膰 bia艂e.

--
@foe_pl

Data: 2014-01-31 20:23:50
Autor: u2
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
W dniu 2014-01-31 19:52, the_foe pisze:
[...]

to ty pomyliles kierunki, nie powinenes pracowac w partii, ale powinienes zostac kaznodzieja luteranskim...-;)

Data: 2014-02-01 01:48:02
Autor: the_foe
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
W dniu 2014-01-31 20:23, u2 pisze:
[...]

jak pad艂a komuna to ja jeszcze dzieciakiem by艂em.
A do KK zacz膮艂em czu膰 nieufnosc kiedy mi, jako dziecku, kazali sie z grzech贸w spowiada膰.  Czy dziecko moze miec grzechy warte poczucia winy wobec Boga? teraz wiem, ze to proces prania m贸zgu. Abstrakcyjne, psychosomatyczne poczucie winy mozna zasiac tylko u m艂odych dzieci. Ich m贸zgi wciaz sie kszta艂tuj膮, dostosowuj膮 do rzeczywisto艣ci. Mozna im wm贸wic, ze Kosci贸艂 to bezwarunkowe dobro, a ksi膮dz to zawsze autorytet, kt贸rego polecen tzreba s艂ucha膰. Czysta socjotechnika. Zastosowanie na dzieciach gwarantuje po偶膮dane odruchy w doros艂ym 偶yciu.

--
@foe_pl

Data: 2014-02-01 02:03:49
Autor: boukun
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
U偶ytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:lchg81$geg$1news.dialog.net.pl...
[...]

Nic nie pad艂o, 偶adna komuna nie pad艂a, kradn膮 w艂asnie i zniewalaj膮 polski nar贸d wesp贸艂 z ko艣cio艂em, a zacz臋li na dobre przy okra艂ym stole dzieli膰 艂upy...

boukun

Data: 2014-02-01 02:35:24
Autor: stevep
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
W dniu .02.2014 o 02:03 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

U縴tkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisa w wiadomo禼i  news:lchg81$geg$1news.dialog.net.pl...
W dniu 2014-01-31 20:23, u2 pisze:
W dniu 2014-01-31 19:52, the_foe pisze:
to czemu masz taki negatywny stosunek do kosciola katolickiego jak
tawariszcz bekonik? ...-;)

KK pope硁i b潮d. Kiedy chodzi砮m za komuny na religi sprzedali mi
egzemplarz Pisma 秝. Swietne wydanie, drukowane za granic.  Przeczyta砮m
ca潮. I wtedy momentalnie zrozumia砮m, ze Boga nie ma, a KK to
antychrze禼ijanska instytucja.

to ty pomyliles kierunki, nie powinenes pracowac w partii, ale
powinienes zostac kaznodzieja luteranskim...-;)

jak pad砤 komuna to ja jeszcze dzieciakiem by砮m.

Nic nie pad硂, 縜dna komuna nie pad砤, kradn w砤snie i zniewalaj  polski nar骴 wesp蟪 z ko禼io砮m, a zacz阬i na dobre przy okra硑m stole  dzieli 硊py...

boukun

I jeszcze ci nie ukradli?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-01 05:57:35
Autor: u2
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
W dniu 2014-02-01 01:48, the_foe pisze:
[...]

dlatego teraz robisz za politruka partyjnego jak cyrkus i pizdzik i pierzesz mozgi innym ? ...-;)

Data: 2014-02-01 09:46:12
Autor: Trybun
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
[...]

Chcia艂by艣 dzieciaka wychowa膰 na potworka, kt贸ry nie potrafi rozr贸偶nia dobra od z艂a?

Data: 2014-03-04 03:19:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
Trybun wrote:

Chcia艂by艣 dzieciaka wychowa膰 na potworka, kt贸ry nie potrafi rozr贸偶nia
dobra od z艂a?

Nie wiem, jak pietrzyk, ale dla mnie akurat rozr贸偶nienie dobra od z艂a nie oznacza tego, 偶e mia艂bym si臋 podda膰 w tym szczeg贸艂owej zewn臋trznej ocenie instytucji. Do rozr贸偶nienia dobra od z艂a nie potrzeba zewn臋trznej zorganizowanej drobiazgowo kontroli spo艂ecznej, a jedynie indywidualnego przestrzegania Z艂otej Zasady albo "Rede" jak kto woli. Plus wiedza nt. dzia艂ania karmy czyli prawa przyczyny i skutku. Wi臋cej nie potrzeba do budowy dzia艂aj膮cej moralno艣ci. Szczeg贸lnie u m艂odego cz艂owieka, kt贸rego si臋 powinno wychowywa膰 zgodnie z pedagogik膮 Gestalt a nie z czarn膮 pedagogik膮 -- - czyli nie pranie m贸zgu, ale nauka umiej臋tno艣ci samodzielnego pozyskiwania wiedzy, wyboru i odpowiedzialno艣ci. Cz艂owiek jest taki z natury, jakie zasady sobie wybra艂, a je艣li nie wybra艂 偶adnych, to jego niekonsekwencja w post臋powaniu i nieliczenie si臋 z wolno艣ci膮 innych spowoduje zapewne, ze b臋dzie si臋 musia艂 spowiada膰 u prokuratora pr臋dzej czy p贸藕niej, tak wi臋c nie musi u ksi贸nca na zapas.

--
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2014-01-31 15:17:08
Autor: szklanynocnik
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
u縴tkownik boukun napisa:

Latami urabiali i przygotowywali mot硂ch, 縠 maj niby opozycyjn rozg硂秐i. A t阷y nar骴 to 硑ka i si nakr阠i...

boukun

FilosemitOM nie jestem, ale ty ze swoim Bublem zapedziliscie sie o krok za daleko. Siem asymiluj chlopie. Zreszta tobie wierzyc nie wolno, czapkowales za PO kilka lat, to teraz nie jecz. Wniosek z tego taki ze mozna toba krecic na prawo i lewo. Moje zdanie jest jedno stale i niezmienne, umiarkowany szal za Kaczusiem, co nie zmienia tego ze czasem lubie go lekko kopnac w Kaczy kuper:)

Ano tak se wymyslilem ze o ile nie jest idealem, o tyle najmniej zaszkodzi.

Data: 2014-02-01 08:30:56
Autor: boukun
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:8d901bb2-d7c7-43f2-88d7-17875767b176googlegroups.com...
[...]

Mam si asymilowa do moher體 i ciemnoty? W imi czego? 痑dnej PO nigdy nie czapkowa砮m, zawsze POwtarezam, 縠 zabawa i wkr阠anie si w POPiS to najwi阫sza szkoda dla Polski. W砤秐ie dlatego Polska b阣zie na wieki zniewolona, bo mot硂ch bawi si w POPiS, okr眊硂sto硂wy tw髍 Kiszczakowskich s硊縝...

boukun

Data: 2014-02-01 09:17:13
Autor: u2
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
W dniu 2014-02-01 08:30, boukun pisze:
Mam si asymilowa do moher體 i ciemnoty? W imi czego? 痑dnej PO nigdy
nie czapkowa砮m

od poczatku czapkujesz i kapujesz bekon, twoje zydoubeckie pochodzenie wychodzi ...-;)

Data: 2014-02-01 12:06:20
Autor: stevep
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
W dniu .02.2014 o 08:30 boukun <boukun@gmail.com> pisze:

[...]

Nie t硊macz si, ty tylko PZPR.  :D
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-01 16:13:03
Autor: boukun
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
U縴tkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa w wiadomo禼i news:op.xalnsufb50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

POPiS = PZPR, to to resortowe dzieci PZPRu...

boukun

Data: 2014-02-01 16:20:30
Autor: stevep
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
W dniu .02.2014 o 16:13 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Witam resortowe dziecko PZPR.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-01 16:22:42
Autor: boukun
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
U縴tkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa w wiadomo禼i news:op.xalzkgum50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Gdybym by resortowym dzieckiem, to bym tu nie pierdioli bez sensu, tylko siedzia na lukratywnej posadce z udzia砮m skarbu pa駍twa...

boukun

Data: 2014-02-01 18:36:31
Autor: stevep
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
W dniu .02.2014 o 16:22 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Ale sk眃, ty w砤秐ie pierdolisz tak bez sensu, wypisz, wymaluj jak  resortowe dziecko.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-01 18:47:09
Autor: u2
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
W dniu 2014-02-01 18:36, stevep pisze:

Ale sk眃, ty w砤秐ie pierdolisz tak bez sensu, wypisz, wymaluj jak
resortowe dziecko.

resortowi obywatele cyrkus i bekonik pierdolcie z sensem ...-;)

Data: 2014-02-02 03:25:39
Autor: stevep
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
W dniu .02.2014 o 18:47 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2014-02-01 18:36, stevep pisze:

Ale sk眃, ty w砤秐ie pierdolisz tak bez sensu, wypisz, wymaluj jak
resortowe dziecko.

resortowi obywatele cyrkus i bekonik pierdolcie z sensem ...-;)

Od ciebie sensu nik nie oczekuje jak od bezm髗gowca.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-31 19:25:09
Autor: Trybun
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
[...]

Te偶 odnosz臋 wra偶enie 偶e Rydzyk to 偶adna opozycja wobec "uk艂adu", ale jak go chce ogl膮da膰 co dziesi膮ty Polak to dlaczego ich takiej mo偶liwo艣ci pozbawia膰?

Data: 2014-01-31 19:54:19
Autor: the_foe
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
W dniu 2014-01-31 19:25, Trybun pisze:
[...]

wiesz, HBO chcia艂by ogl膮da膰 ka偶dy Polak. 10%, kt贸rzy chcieliby miec mozliwosc to jakis nik艂y procent. Myslalem ze jest ich choc tyle, co wyborc贸w PIS.Jak nie pokonaja ogladalnoscia Polo TV, to bedzie wstyd.

--
@foe_pl

Data: 2014-01-31 20:24:59
Autor: u2
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
W dniu 2014-01-31 19:54, the_foe pisze:
wiesz, HBO chcia艂by ogl膮da膰 ka偶dy Polak.

bez przesady mialem ejczbiol lan i ejczbiol cwaj i same powtorki lecialy, zrezygnowalem przy pierwszej okazji.

Data: 2014-02-01 09:44:53
Autor: Trybun
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
[...]

W膮tpi臋, HBO to jeden wielki szajs, a co najdziwniejsze w USA sta膰 ich na nadawanie ambitnych produkcji..
I naprawde s膮dzisz 偶e znajdzie si臋 kto艣 w Polsce kto ogl膮da Polo tv, ten blok reklamowy przerywany debiln膮 muzyczk膮?

Data: 2014-02-01 08:24:21
Autor: boukun
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
"Trybun" <Ylih@yachu.com> schrieb im Newsbeitrag news:lcgpq7$uh5$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ta kryptosyjonistyczna tuba propagandowa przyj臋艂a prost膮 metod臋 n a urobienie polskiego mot艂ochu. W swojej propagandzie m贸wili 90% prawdy, tej noczywistej prawdy, a w tych pozosta艂ych 10% nar贸d wci膮gali w zniewolenie. I jak mot艂och wobec takiej propagandy, i to jeszcze moherowy, ko艂tu艅ski mot艂och ma niechcie膰 tej propagandy ogl膮da膰 czy s艂ucha膰. To艣 to jest "mi贸d" na ich sko艂atane dusze...

boukun

Data: 2014-02-01 08:30:11
Autor: u2
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
W dniu 2014-02-01 08:24, boukun pisze:
W swojej propagandzie m贸wili 90% prawdy, tej noczywistej prawdy, a w
tych pozosta艂ych 10% nar贸d wci膮gali w zniewolenie.

a ty bekon mowisz w 90% klamstwa a w 10% konfabulujesz. i kto jest lepszy ? ...-;)

Data: 2014-02-01 09:45:26
Autor: Trybun
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
[...]

Wiesz, id藕 do lekarza z t膮 swoja antysyjonistyczna fobi膮. To umizgi do imperializmu i ci膮goty kapitalistyczne ka偶膮 naszym w艂adykom nas urabia膰 propagandzie a nie jakie艣 czynniki syjonistyczne.

Data: 2014-02-01 16:11:38
Autor: boukun
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:lcic8m$vl7$1node2.news.atman.pl...
[...]

Albo jeste艣 t臋pak, albo zwyk艂y talmudysta. Sam jeste艣 ukrytym kapitalist膮, i masz nawet syjonistyczne ci膮goty...

boukun

Data: 2014-02-02 10:26:16
Autor: Trybun
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
W dniu 2014-02-01 16:11, boukun pisze:

[...]

Co do ciebie to ju偶 nie ma w膮tpliwo艣ci - jeste艣 t臋pym (zawsze by艂e艣) solidaruchem. Co z艂ego to nie ty, kto艣 z艂apie ci臋 za r臋k臋 na kradzie偶y to m贸wisz 偶e to nie twoja r臋ka.

Data: 2014-02-02 17:18:55
Autor: boukun
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:lcl315$edk$1node1.news.atman.pl...
[...]

Pierdolisz kapitaluchu bez sensu...

boukun

Data: 2014-02-02 17:29:03
Autor: stevep
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
W dniu .02.2014 o 17:18 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

U縴tkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa w wiadomo禼i  news:lcl315$edk$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2014-02-01 16:11, boukun pisze:

Wiesz, id do lekarza z t swoja antysyjonistyczna fobi. To umizgi  do imperializmu i ci眊oty kapitalistyczne ka勘 naszym w砤dykom nas  urabia propagandzie a nie jakie czynniki syjonistyczne.

Albo jeste t阷ak, albo zwyk硑 talmudysta. Sam jeste ukrytym  kapitalist, i masz nawet syjonistyczne ci眊oty...

boukun

Co do ciebie to ju nie ma w眛pliwo禼i - jeste t阷ym (zawsze by砮)  solidaruchem. Co z砮go to nie ty, kto z砤pie ci za r阫 na kradzie縴  to m體isz 縠 to nie twoja r阫a.

Pierdolisz kapitaluchu bez sensu...

boukun
Co za pieszczoty, wy tak musicie si afiszowa?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-30 19:28:44
Autor: boukun
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:52ea8231$0$2209$65785112news.neostrada.pl...
...zwyci臋stwo ludzi dobrej woli, pora偶ka 偶ydoubek贸w :

A oni jeszcze 偶yj膮? M贸j "bo偶e", jak ja nju偶 dawnio nie s艂ysza艂em 偶ydoubeckiej propagandy RM...
Przez lata uwiarygodnili dla t臋pego mot艂ochu syjonistyczn膮 tub臋 propagandow膮 RM jako nast臋pc臋 RWE...

boukun

Data: 2014-01-30 19:48:52
Autor: u2
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
W dniu 2014-01-30 19:28, boukun pisze:

[...]

to was boli zydoubekow. bekon.tv to po-razka ...-;)

Data: 2014-01-31 01:55:23
Autor: boukun
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:52ea9e95$0$2159$65785112news.neostrada.pl...
[...]

呕al mi ciebie... Nar贸d ginie w swojej g艂upocie...

boukun

TV Trwam od 15 lutego na MUX 1