TV Trwam od 15 lutego na MUX 1

Data: 2014-01-30 18:00:00
Autor: Marek Czaplicki
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 30 stycznia 2014 17:47:

No i najważniejsze

Przypomniał, że koszty obecności na multipleksie są ogromne, a stacja
utrzymywana jest głównie z datków ludzi dobrej woli, zaangażowanych w
sprawy Ojczyzny, zatroskanych o byt wolnych mediów.
Tylko za bycie w eterze, za samo nadawanie (zarówno radia, jak i
telewizji), będziemy płacić miesięcznie 2,5 mln złotych. Ktoś powie, że
jest to ogromna kwota. Dla jednego ? tak, ale dla milionów to nie jest
niemożliwe. Trzeba żeby miliony poczuły odpowiedzialność.

Data: 2014-01-30 18:15:33
Autor: u2
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
No i najważniejsze

najważniejsze to jest to, że Rydzyk wchodzi na rok przed wyborami. najważniejsze to pogonić was żydoubeków ...-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-01-30 18:48:31
Autor: Marek Czaplicki
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 30 stycznia 2014 18:15:

No i najważniejsze

najważniejsze to jest to, że Rydzyk wchodzi na rok przed wyborami.
najważniejsze to pogonić was żydoubeków ...-;)

Czyli sugerujesz, że tv Trwam to polityczna tuba? :-)

Data: 2014-01-30 19:00:25
Autor: u2
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
najważniejsze to jest to, że Rydzyk wchodzi na rok przed wyborami.
>najważniejsze to pogonić was żydoubeków ...-;)

Czyli sugerujesz, że tv Trwam to polityczna tuba?

tuba to GWno i tefauen. tuba to owsik tv, ktore raz za razem plajtuje, bo za duzo zlodziei siem tam kreci.

Data: 2014-01-30 19:02:18
Autor: Marek Czaplicki
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 30 stycznia 2014 19:00:

> [...]
Czyli sugerujesz, że tv Trwam to polityczna tuba?

tuba to GWno i tefauen. tuba to owsik tv, ktore raz za razem plajtuje,

Oni mogą nadawać co chcą. Mają właściwe koncesje. tv Trwam ma koncesje na religijne programy. Czy Jezus głosowałby na nie Żydów? :-)

Data: 2014-01-30 19:06:36
Autor: u2
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
> [...]
Oni mogą nadawać co chcą. Mają właściwe koncesje. tv Trwam ma koncesje na
religijne programy. Czy Jezus głosowałby na nie Żydów?

widzisz zydoubeku, okarzacie o antysemityzm rdzennych zydow. a prawda jest taka ze czego sie nie tnkniecie to tworzycie gigantyczne dlugi i miliardowe afery ...-;)

Data: 2014-01-30 19:08:45
Autor: Marek Czaplicki
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 30 stycznia 2014 19:06:

> [...]

widzisz zydoubeku, okarzacie o antysemityzm rdzennych zydow. a prawda
jest taka ze czego sie nie tnkniecie to tworzycie gigantyczne dlugi i

Ja nikogo nie oskarżam. Czy koncesja religijna da pole do popisu politykom?

Data: 2014-01-30 19:12:46
Autor: u2
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1

Ja nikogo nie oskarżam. Czy koncesja religijna da pole do popisu politykom?

czyli juz uprawiasz oskarzycielstow zydoubeckie. ale ludzie widza wasze zydoubeckie przekrety, mozesz jeszcze fiknac do usraela, jak wpadniesz, ale i tam czeka ciebie krotka koldra czeplik ...-;)

Data: 2014-01-30 19:16:12
Autor: Marek Czaplicki
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1

[...]

Widzę, że za trudne dla Ciebie są pytania. Zacznijmy więc od podstaw. Ile to dwa + dwa?

Data: 2014-01-30 19:46:46
Autor: u2
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
Widzę, że za trudne dla Ciebie są pytania.

to zapodaj cus latwiejszego zydoubeku ...-;)

Data: 2014-01-30 20:11:59
Autor: Marek Czaplicki
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 30 stycznia 2014 19:46:

Widzę, że za trudne dla Ciebie są pytania.

to zapodaj cus latwiejszego zydoubeku

Zapodałem.

Data: 2014-01-30 20:16:20
Autor: u2
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
to zapodaj cus latwiejszego zydoubeku
Zapodałem.

e czeplik nie sciemniaj ...-;)

Data: 2014-01-30 20:18:43
Autor: Marek Czaplicki
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 30 stycznia 2014 20:16:

to zapodaj cus latwiejszego zydoubeku
Zapodałem.

e czeplik nie sciemniaj

Dwa + dwa za trudne? No popatrz.

Data: 2014-01-30 20:25:11
Autor: u2
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 30 stycznia 2014 20:16:

to zapodaj cus latwiejszego zydoubeku
Zapodałem.

e czeplik nie sciemniaj

Dwa + dwa za trudne? No popatrz.

no przeciz pisze zydoubeku, ze za trdune. nie dociera ? ...-;)

Data: 2014-01-30 20:37:25
Autor: Marek Czaplicki
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 30 stycznia 2014 20:25:

[...]

A jeszcze była nadzieja. Trudno. Może wszyscy wielbiciele tv Trwam tak mają, ale jak przyjdzie co do czego to wyskrobią grosz na "dzieło Boże" cyfrowe?

Data: 2014-01-30 20:42:11
Autor: u2
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
> [...]
ale jak przyjdzie co do czego to wyskrobią grosz na "dzieło Boże" cyfrowe?

ty czeplik znowu nie ponial tonkoj aluzji ...-;)

Data: 2014-01-30 20:51:27
Autor: Marek Czaplicki
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 30 stycznia 2014 20:42:

> [...]
cyfrowe?

ty czeplik znowu nie ponial tonkoj aluzji

Aluzje w twym wykonaniu? Może i są możliwe, ale jak się przekręca czyjeś nazwisko to wychodzi tylko wielki tchórz.

Data: 2014-01-30 20:54:58
Autor: u2
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
ty czeplik znowu nie ponial tonkoj aluzji
Aluzje w twym wykonaniu? Może i są możliwe, ale jak się przekręca czyjeś
nazwisko to wychodzi tylko wielki tchórz.

aj waj !

http://www.youtube.com/watch?v=MLCXvrr47zE

Data: 2014-01-30 21:40:42
Autor: the_foe
TV Trwam od 15 lutego na MUX 1
W dniu 2014-01-30 18:15, u2 pisze:
No i najważniejsze

najważniejsze to jest to, że Rydzyk wchodzi na rok przed wyborami.
najważniejsze to pogonić was żydoubeków ...-;)

Ty nic nie rozumiesz. Specjalnie dano im to miejsce, nawet ustawiono "przetarg" pod nich, zeby nie mogli nie wygrac. Myslisz ze PO to zrobiła bo kocha pluralizm? Nie! Ta telewizja to ma byc motywator dla leniwego elektoratu miejskiego. Rydzyk zblokuje PIS - nie da zapomniec ich "dokonan" i pragnien. Tylko, zeby finansowo to wytrzymali, to najwiekszy problem.

--
@foe_pl