TV Trwam w dvb-t - tego sie boja rzadzacy

Data: 2012-05-28 12:37:38
Autor: abc
TV Trwam w dvb-t - tego sie boja rzadzacy
Data: 2012-05-28 11:50:50
Autor: Waldek Godel
TV Trwam w dvb-t - tego sie boja rzadzacy
Dnia Mon, 28 May 2012 12:37:38 +0200, abc@xyz.pl napisał(a):

znalezione w sieci

A później się będą dziwić, dlaczego Uniwersytet w Zielonej Dziurze
produkuje bandy nieuków zamiast wykształconych inteligentnych osób.
Zajmijcie się pracą, a nie szukaniem badziewia w sieci i politycznym spamem
w usenecie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-05-28 13:04:00
Autor: abc
TV Trwam w dvb-t - tego sie boja rzadzacy
On Mon, 28 May 2012 11:50:50 +0100, Waldek Godel
<nospam@orangegsm.info> wrote:

[...]

ty nie musisz szukac w sieci, bo dla ciebie umiescili odpowiednie
programy w dvb-t: TV Badziewie (eska tv, atm rozrywka, polo tv i im
podobne).

Data: 2012-05-28 12:11:35
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 28 May 2012 13:04:00 +0200, abc@xyz.pl napisał(a):

ty nie musisz szukac w sieci, bo dla ciebie umiescili odpowiednie
programy w dvb-t: TV Badziewie (eska tv, atm rozrywka, polo tv i im
podobne).

Trudno, skoro tylko te firmy nie chciały oszukiwać na podatkach i wpisywac
lewych dochodów we wniosek o koncesję... jaki kraj, taka telewizja.

Data: 2012-05-28 14:04:03
Autor: z
W dniu 2012-05-28 13:11, Waldek Godel pisze:
[...]

Do tej pory waliło mnie że TV Trwam się na multipleks nie dostała ale jak zobaczyłem co się dostało to się scyzoryk otwiera.
To chyba nie jest prywatna inwestycja bez wkładu z naszych podatków.
Z jednej strony tvny krzyczą o "imperium ojca rydzyka" a tu to imperium nie miało kasy na zabezpieczenie finansowe.
Takie gatki to przedszkolakom. Wszyscy mądrzy teraz chowają głowy w piasek i przyznają że miejsce powinno być. Nawet zaciekli przeciwnicy.

Data: 2012-05-28 12:12:25
Autor: Wmak
TV Trwam w dvb-t - tego sie boja rzadzacy
z <zch280672@gazeta.pl> napisał(a):
Takie gatki to przedszkolakom. z

Gatki to starszakom a pampersy dla maluchów...

Data: 2012-05-28 13:19:20
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 28 May 2012 14:04:03 +0200, z napisał(a):

To chyba nie jest prywatna inwestycja bez wkładu z naszych podatków.
Z jednej strony tvny krzyczą o "imperium ojca rydzyka" a tu to imperium nie miało kasy na zabezpieczenie finansowe.

Ale to jest kłamstwo. Miało.
Tylko, wbrew temu co oszołomy wpierają, to nie KRRiTV kłamała, tylko sam
Rydzyk i fundacja.
Bo jakby Rydzyk wpisał tą kasę od redemptorystów jako darowiznę (czy inne
przekazanie), to musiałby od tego zapłacić podatek, bo to nie są cele
statutowe fundacji. A płacenie podatków to jest ostatnia rzecz, do której
Rydzyk chciałby przyłożyć rękę, chociaż ewangelia mówi właśnie w kontekście
płacenia podatków "oddajcie Bogu co boskie a cesarzowi co cesarskie".

Wpisał więc to jako pożyczkę. Cwaniaczek. Ale, żeby być cwaniaczkiem, to trzeba też mieć trochę inteligencji.
Przynajmniej na tyle, żeby wiedzieć, że nie można wpisać terminu zwrotu tej
pożyczki przed wygaśnięciem koncesji na DVB-T.
Skoro z tej samej kasy trzeba opłacić koncesję do 2020 roku ORAZ oddać tą
kasę do 2018 roku to ona się rozdwoi, czy jak?

Jak takie bzdury wpisali, to taki mają skutek. I teraz powinni potulnie
położyc uszy i przeprosić, a nie wysyłać bandy naiwnych staruszków na ulicę
i takich idiotów z Zielonej Góry do usenetu.

Albo mogli też zapłacić podatek od tej kasy i dostać koncesję.

Data: 2012-05-29 07:51:16
Autor: ZG
TV Trwam w dvb-t - tego sie boja rzadzacy
Nie pakuj wszystkich do jednego wora, gnoju z Wielkiego Miasta. WIELKI WALDEMAR SRODEL się odezwał.

Data: 2012-05-28 14:15:28
Autor: pawell32
W dniu 2012-05-28 14:04, z pisze:

[...]

a mnie np. wali co jest na dvb-t, bo i tak tego nie oglądam.
wiem jedno, jakby to była wyłącznie katolicka, a nie polityczna
rozgłośnia, to nikomu by to nie przeszkadzało.
jak dostaną miejsce, wzrośnie oglądalność, więcej ludzi będzie
wierzyło w to co tam mówią i większe poparcie.
ci co potrafią myśleć wiedzą jak oddzielić ziarno od plew.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-05-28 14:33:24
Autor: z
W dniu 2012-05-28 14:15, pawell32 pisze:

wiem jedno, jakby to była wyłącznie katolicka, a nie polityczna
rozgłośnia, to nikomu by to nie przeszkadzało.

Znaczy przeszkadza ale tylko ta polityczna stacja. Inne już nie.

Data: 2012-05-28 14:50:26
Autor: pawell32
W dniu 2012-05-28 14:33, z pisze:
W dniu 2012-05-28 14:15, pawell32 pisze:

wiem jedno, jakby to była wyłącznie katolicka, a nie polityczna
rozgłośnia, to nikomu by to nie przeszkadzało.

Znaczy przeszkadza ale tylko ta polityczna stacja. Inne już nie.

bo ma duże poparcie opozycji,
a pozostałe stacje nie lubią opozycji ;-)

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-05-28 14:51:41
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik pawell32 napisał:
wiem jedno, jakby to była wyłącznie katolicka, a nie polityczna
rozgłośnia, to nikomu by to nie przeszkadzało.

No właśnie, nie byłoby dobrze, gdyby _jedyną_ TV katolicką była ta właśnie dyskusyjna, zarządzana przez kontrowersyjną osobę, która w swojej działalności nierzadko rozmija się z zasadami które niby to wyznaje i naucza. Nie zapominajmy, iż pośrednio obraził nawet śp. Pierwszą Damę RP.
Natomiast jeśli by to była jedna z, powiedzmy, 3-5 TV katolickich, to czemu nie. Wtedy oglądalność zweryfikuje :-)

Data: 2012-05-28 15:01:35
Autor: z
W dniu 2012-05-28 14:51, Bartłomiej Zieliński pisze:
[...]

Mam nadzieję że masz takie same wymagania co do innych stacji i kontrowersyjnych osób w nich występujących.

PS. Przecież masz religia tvn, chyba Puls też. Do wyboru do koloru ;-) Tak wiem. Oglądalność kryzie. Tak nie może być. Trzeba coś z tym zrobić. ;-)

Data: 2012-05-28 21:34:01
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik z napisał:
PS. Przecież masz religia tvn, chyba Puls też. Do wyboru do koloru ;-)

Religia.TV (bo chyba o tym mowa) jest w DVB-T? Nie wiedziałem. W którym MUX-ie? A Puls treści religijne prezentuje w "Goło i wesoło" ;-)

Data: 2012-06-05 13:24:46
Autor: Terry Jonesty
TV Trwam w dvb-t - tego sie boja rzadzacy
On 28 Maj, 14:51, Bartłomiej Zieliński <Bartlomiej.Zielin...@polsl.pl>
wrote:

[...]

Jasne - bo "pluralizm" polega na usłużności i ciągłym kadzeniu
słodkich słów władzy

Data: 2012-06-06 11:58:08
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik Terry Jonesty napisał:
Jasne - bo "pluralizm" polega na usłużności i ciągłym kadzeniu
słodkich słów władzy

Pamiętasz jakimi "słodkimi" słowami Rydzyk "kadził" śp. Marii Kaczyńskiej?

Data: 2012-06-06 09:32:38
Autor: Terry Jonesty
TV Trwam w dvb-t - tego sie boja rzadzacy
On 6 Cze, 11:58, Bartłomiej Zieliński <Bartlomiej.Zielin...@polsl.pl>
wrote:
Użytkownik Terry Jonesty napisał:

> Jasne - bo "pluralizm" polega na usłużności i ciągłym kadzeniu
> słodkich słów władzy

Pamiętasz jakimi "słodkimi" słowami Rydzyk "kadził" śp. Marii Kaczyńskiej?

 i co z tego niby wynika? Tak kochasz Marie Kaczynska, iz czujesz sie
ZDRUZGOTANY?
szczerze watpie...
a jesli nawet - to tylko JAK NAJLEPIEJ swiadczy o rozglosni "R.Maryja"
- o jej NEUTRALNOSCI politycznej

popatrz na tzw. "media mejnstrimowe" (tvn, polsat):
 - jak PiS byl u wladzy to: POTEZNA KRYTYKA (PiS'u)
 - jak PiS jest w opozycji z malymi notowaniami to: POTEZNA KRYTYKA
(PiS'u)
 - jak nieudolnosc rzadow Tuska przekracza wszelkie rekordy
historyczne to: POTEZNA KRYTYKA (PiS'u)

tak wiec kazdy kto ma iq>80 golym okiem widzi, ze tzw. "wolnosc prasy"
i pluralizm w POlsce jest bardziej ZDEPTANA niz za PRL!

demokracja i wszelkie zasady na ktorych sie opiera sa w POlsce
rzadzonej przez PO FIKCJA!

mamy tutaj de facto DYKTATURE!

Data: 2012-06-07 19:18:55
Autor: Bartłomiej Zieliński
TV Trwam w dvb-t - tego sie boja rzadzacy
Użytkownik Terry Jonesty napisał:
  i co z tego niby wynika? Tak kochasz Marie Kaczynska, iz czujesz sie
ZDRUZGOTANY?

Nie, ale mimo to od pewnych osób można oczekiwać czegoś takiego jak kultura wypowiedzi i szacunek dla innych. Ale nie od ojca dyktarora...

a jesli nawet - to tylko JAK NAJLEPIEJ swiadczy o rozglosni "R.Maryja"
- o jej NEUTRALNOSCI politycznej

Neutralność polityczna nie wyklucza kultury i szacunku.

[...]

A ów PiS to już niczego nie krytykuje? I rządził idealnie?
Przypomnę choćby lustrację (nie tę z lat 90. tylko sprzed kilku lat) - forsowali, forsowali, i trzeba było się spowiadać z niekoniecznie popełnionych grzechów (wiadomo jak działało SB), a potem okazało się, że tony papieru poszły w p*u. Kto za to zapłacił?
Forsowali też obwodnicę Augustowa przez dolinę Rospudy i co? Drogi nie można dokończyć, pieniądze wyrzucone w błoto.
Przykładów można by mnożyć.

tak wiec kazdy kto ma iq>80 golym okiem widzi, ze tzw. "wolnosc prasy"
i pluralizm w POlsce jest bardziej ZDEPTANA niz za PRL!

Każdy kto ma IQ>80 gołym okiem widzi, że dla PiS-u Polska nie rządzona przez PiS nie jest Polską.

demokracja i wszelkie zasady na ktorych sie opiera sa w POlsce
rzadzonej przez PO FIKCJA!

Np. co jest fikcją?

mamy tutaj de facto DYKTATURE!

Wolałbyś dyktaturę JK i TR?

Data: 2012-06-08 16:05:03
Autor: Terry Jonesty
TV Trwam w dvb-t - tego sie boja rzadzacy
On 7 Cze, 19:18, Bartłomiej Zieliński <Bartlomiej.Zielin...@polsl.pl>
wrote:
Neutralność polityczna nie wyklucza kultury i szacunku.

Takiej jak w "szkiełkiem i okiem" albo w Superstacji podczas rządów
PiSu i... podczas rządów PO ale pod adresem PiSu?
Takie odzywki jak: "dwa kartofle" - liczycie, że zapomnieliśmy?

> [...]
> (PiS'u)
>   - jak nieudolnosc rzadow Tuska przekracza wszelkie rekordy

Jak to : "PiS nie krytykuje?" ??  Przecież my mówimy cały czas o
MEDIACH i to tych MAINSTREAM-owych!
Ja postawiłęm tu tezę , że  w POlsce nie nie ma juz pluralistycznych
mediów i "wolności słowa" - że WSZYSTKIE stacje tv i radiowe (z
wyjątkiem MARGINALNYCH TVtrwam i RMaryja) trajkotają POD DYKTANDO!

a Ty mi tutaj piszesz, że PiS "krytykuje"... Pytam: GDZIE MOŻE JESZCZE
KRYTYTKOWAĆ?!
Tylko na "przyjęciu u cioci" jak podczas PRLu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2012-06-09 08:28:44
Autor: Bartłomiej Zieliński
TV Trwam w dvb-t - tego sie boja rzadzacy
Użytkownik Terry Jonesty napisał:
Takie odzywki jak: "dwa kartofle" - liczycie, że zapomnieliśmy?

I "Spieprzaj dziadu" też.

a Ty mi tutaj piszesz, że PiS "krytykuje"... Pytam: GDZIE MOŻE JESZCZE
KRYTYTKOWAĆ?!
Tylko na "przyjęciu u cioci" jak podczas PRLu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

To po kiego grzyba wychodzicie na ulice, skoro tam też nie można wyrażać swoich poglądów?

BTW. Przypomniał mi się stary dowcip, jeszcze z minionej epoki.
- Czym się różni komunista od antykomunisty?
- Komunista przeczytał wszystkie dzieła Marksa, Engelsa i Lenina - i UWIERZYŁ. Antykomunista przeczytał to samo - i ZROZUMIAŁ.

Data: 2012-06-11 16:36:43
Autor: MaRc
TV Trwam w dvb-t - tego sie boja rzadzacy
Bartłomieju, tu nie ma co się spierać, czy kłócić. Kolejny wyznawca, bo PiS nie ma wyborców a jedynie wyznawców.
Polecam przysłowie ze stopki.
pozdrówko

--
MaRc
Nie kłóć się z idiotą. Będziesz musiał zniżyć się do jego poziomu a wówczas pobije cię swoimi argumentami.

Data: 2012-06-12 04:58:51
Autor: Yerine Ictimai
On Jun 11, 4:36 pm, MaRc <tuk...@gmail.com> wrote:
Bartłomieju, tu nie ma co się spierać, czy kłócić. Kolejny wyznawca, bo
PiS nie ma wyborców a jedynie wyznawców.

Ja nie wiem o co kaman, ja tam mam religie gleboko w du...  ale i tak
czasem slucham Radia Maryja, zwlaszcza tuz po poludniu, i interesuja
mnie te ich audycje publicystyczne, felietony, analizy spoleczno-
gospodarcze i to zarowno ze wzgledu na forme jak i na tresc.

Forme, bo wypowiada sie tam najczesciej najwysmienitsza elita
intelektualna, uzywajac przy tym bardzo sprawnego i logicznego jezyka:
profesorowie, doktorzy, pracownicy naukowi, jak oczywiscie i rowniez
np. europoslowie. Ten ich jezyk jest jak miod po tej ciaglej
szczekaninie na innych kanalach...

Co do tresci - to sa to bardzo wnikliwe i odkrywcze analizy spoleczno-
ekonomiczne, czesto bardzo poprawna argumentacja bierze tu pod uwage
wazne fakty przemilczane przez inne media (juz pomijam czy celowo czy
przez zwykla glupote, w sumie wszystko jedno, liczy sie efekt)

Data: 2012-06-12 23:03:00
Autor: Cavallino

Użytkownik "Yerine Ictimai" <yerine.ictimai@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:7455a5c5-31d2-47ca-9100-33bf16862fb0@p27g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

Aha, tak właśnie myślałem.
PLONK

Data: 2012-06-12 18:44:46
Autor: Terry Jonesty
TV Trwam w dvb-t - tego sie boja rzadzacy
On 12 Cze, 23:03, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Użytkownik "Yerine Ictimai" <yerine.icti...@gmail.com> napisał w wiadomości
grup

> [...]
> mnie te ich audycje publicystyczne, felietony, analizy spoleczno-
> gospodarcze i to zarowno ze wzgledu na forme jak i na tresc.

obawiam się, że Ty nie myślisz lecz reagujesz na zasadzie "psa
Pawłowa"

Data: 2012-06-15 11:49:00
Autor: Terry Jonesty
On 12 Cze, 14:05, Yerine Ictimai <yerine.icti...@gmail.com> wrote:
[...]

CZŁOWIEKU! Teraz sie liczą EMOCJE!
Tak, media sterują umysłami przy pomocy emocji i komuż potrzebne są
inteligentne, logiczne wypowiedzi?
"Kaczka", "pisior", "radiomaryjec" i... WSZYSTKO JASNE!

Data: 2012-05-28 14:03:34
Autor: pawell32
W dniu 2012-05-28 13:04, abc@xyz.pl pisze:

ty nie musisz szukac w sieci, bo dla ciebie umiescili odpowiednie
programy w dvb-t: TV Badziewie (eska tv, atm rozrywka, polo tv i im
podobne).

  dla "Ciebie" to badziewie, bo masz wyprany mózg przez takie
audycje jak cytowana.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-05-28 16:41:07
Autor: Uncle Pete
On 2012-05-28 12:37, abc@xyz.pl wrote:
znalezione w sieci

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QNhhWZaYrbY

Jednej rzeczy nie potrafię zrozumieć - przecież TV Trwam nigdy nie była nadawana z analogowych nadajników naziemnych, przedtem cały czas leciała z satelity. I nie pamiętam, żeby z tego powodu były jakieś protesty. Ale kiedy zaczęto wprowadzać DVB-T, brak nadawania naziemnego nagle stał się zagrożeniem podstaw istnienia narodu polskiego.

Piotr

Data: 2012-05-28 17:10:35
Autor: z
W dniu 2012-05-28 16:41, Uncle Pete pisze:
[...]

Dziwię się że nie rozumiesz. ;-) Inni poszerzają zakres swojego nadawania-propagandy. Proste jak świat :-)
A jeśli jeszcze do tego takie gu... jak polo srolo mango ezo czy co tam jeszcze może nadawać i reklamować te swoje durne konkursy-produkty i wypuszczać z siebie tryliony reklam...

Data: 2012-05-28 20:52:46
Autor: Uncle Pete
[...]

Nie, nie rozumiem. W MUX-ach nie ma niczego istotnego, czego nie byłoby w analogowym nadawaniu naziemnym. No chyba że jakiś Polsat Sport News uważasz za czyjąś tubę propagandową ;)

Piotr

Data: 2012-05-28 21:29:21
Autor: z
W dniu 2012-05-28 20:52, Uncle Pete pisze:
[...]

Wyobraź sobie że są takie miejsca w Polsce do których naziemny tvn nie sięgał. Niewyobrażalne? A jednak :-)
Wszelaką propagandę czy bezczelny marketing uważam za zło :-) i tak samo niecierpię. Podaj mi powód (oprócz tych kruczków prawnych) dla którego polo ezo mango jest lepsze i ma nagle zyskać tak duży zasięg

Data: 2012-05-28 21:36:42
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik Uncle Pete napisał:
Nie, nie rozumiem. W MUX-ach nie ma niczego istotnego, czego nie byłoby
w analogowym nadawaniu naziemnym.

No chyba, że "misyjne" kanały TVP (Polonia, Historia i w mniejszym stopniu Kultura).

Data: 2012-06-05 13:20:55
Autor: Terry Jonesty
On 28 Maj, 12:37, a...@xyz.pl wrote:
znalezione w sieci

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QNhhWZaYrbY

Tak nie macie szans wygrać z POtęgą.
Podpowiedź: Jak Dawid zwyciężył Goliata?

TV Trwam w dvb-t - tego sie boja rzadzacy