TV Trwam zniknela mi z tunera

Data: 2011-06-07 22:04:35
Autor: zho
TV Trwam zniknela mi z tunera
Ano, stalo sie cos dziwnego z TV TRWAM, wszystkie programy z Astry sa jak byly a TV trwam i jedynie slusznej rozglosni radiowej nie ma. Pomyslalem zerkne na strone mzoe cos przegapilem w koncu nie ogladam telewizji a tej szczegolnie.
Wpisalem z tunerek TNK Technisat odpowiednei parametry a tu widze ze nie ma sygnalu na tym transponderze.
Co jest grane przeszli na mpeg 4 czy cos im sie zepsulo i wzorem innych instytucji KRK uwazaja ze jak sie nic nie pisze to moze nikt nie zauwazy?
W sumie by mi to dyndalo ale znajoma chce miec wglad w programy onej telewizji, ja jej obiecalem, ze bedzie i dzisiaj utpilem pare zlotych w Opticuma 4060CX Plus oraz konwerter monoblock co by sobie TNK tez poogladala. Niech ma wybor.

--
Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

Data: 2011-06-07 23:09:02
Autor: DanW
W dniu 2011-06-07 22:04, zho pisze:
[...]

W kablówce VECTRA niestety nadal jest

Data: 2011-06-07 23:19:19
Autor: zho
TV Trwam zniknela mi z tunera

W kablówce VECTRA niestety nadal jest
Wspolczuje ale moja znajoma interesuje odbior TRWAM z Astry posrednio i mnie ob wtopilem ta kase :(

Data: 2011-06-07 23:23:51
Autor: Jerzy Pastusiak
TV Trwam zniknela mi z tunera
http://www.lyngsat.com/freetv/Poland.html

http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=odbior
Nowe parametry odbioru TV TRWAM i RADIA MARYJA Od 1 lutego 2011 istnieją nowe parametry: Satelita ASTRA 1H 19,2° East Transponder: 111 Częstotliwość: 12604 MHz Polaryzacja: H (pozioma) SR: 22000 FEC: 5/6 PID VIDEO: 33 PID AUDIO: 3606 PID AUDIO: 3607 dla Radia Maryja Dziala. Przed chwila sprawdzalem.

Spiewali: Alleluja, alleluja.

jp

Data: 2011-06-08 04:33:45
Autor: zho

Użytkownik "Jerzy Pastusiak" <pastupam@sci.pam.szczecin.pl> napisał w wiadomości news:Pine.LNX.4.64.1106072321280.11284sci.pam.szczecin.pl...
[...]

Sasiadom nie dziala, mi tez nie dziala po prostu na tych parametrach nie ma sygnalu, znaczy nasze monobloki sa do wymiany, albo do poprawek, kolego, sprawdziles moze jak wyglada poziom sygnalu na onym transponderze?
Inna sprawa ze zaczalem "walke z TV TRwam" od ustawienia zalecanych parametrow odbioru i nic. Wleze dzisiaj po poludniu na drabinke i pomajstruje przy antence moze to jednak tylko konwerter.

Data: 2011-06-08 06:14:16
Autor: zho
TV Trwam zniknela mi z tunera
Nie zmienili kodowania na MPEG-4? Bo cos mi nie pasuje, sasiad ma stary tuner, ja mam tez tuner SD wiec?

Data: 2011-06-08 09:24:33
Autor: Cavallino
Użytkownik "zho" <biuro@playboy.com> napisał w wiadomości news:4deef717$0$2456$65785112news.neostrada.pl...
Nie zmienili kodowania na MPEG-4? Bo cos mi nie pasuje, sasiad ma stary tuner, ja mam tez tuner SD wiec?

Nie zmienili, za to teraz są na wysokiej częstotliwości, więc konwertery, które obsługują tylko rozszerzoną (choćby w praktyce), nie dadzą rady.

Data: 2011-06-08 09:51:23
Autor: zho

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4def23b1$0$2439$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To ja juz jestem czysto glupi, odbieram kanaly na wyzszych czestotliwosciach a Trwam nie ma :(
Konwerter jest Full band ale co tam bedziemy rzezbili u znajomej w sobote. :))
Dzieki za odpowiedzi.

Data: 2011-06-08 09:59:14
Autor: Cavallino
Użytkownik "zho" <biuro@playboy.com> napisał w wiadomości news:4def29fa$0$2485$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Teoretycznie.
A jak jest w praktyce to musisz sprawdzić.
Najlepiej weź tuner do miejsca w którym sprzedają konwertery i tam sprawdź.

Data: 2011-06-08 10:12:12
Autor: pawell32
W dniu 2011-06-08 09:51, zho pisze:
To ja juz jestem czysto glupi, odbieram kanaly na wyzszych
czestotliwosciach a Trwam nie ma :(
Konwerter jest Full band ale co tam bedziemy rzezbili u znajomej w
sobote. :))

obróć konwerter. jak ostatnio ustawiałem tę "tv", a antena
mała - 60 cm z monoblokiem, musiałem lekko odjechać na bok.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2011-06-08 10:07:05
Autor: Robert_J
TV Trwam zniknela mi z tunera
Nie zmienili kodowania na MPEG-4? Bo cos mi nie pasuje, sasiad ma stary tuner, ja mam tez tuner SD wiec?

MPEG-4 to nie kodowanie ;-).
A Trwam jest prawie na końcu pasma (12603 MHz), więc możliwe że Twój konwerter już trochę źle się czuje i stąd kłopoty... Wymień na nowy i powinno być po sprawie.

Data: 2011-06-09 20:55:24
Autor: Jerzy Pastusiak
TV Trwam zniknela mi z tunera
Robert_J:

| A Trwam jest prawie na końcu pasma (12603 MHz), więc możliwe
| że Twój konwerter już trochę źle się czuje i stąd kłopoty...

Moze to byc tez ew. sprawa charakterystyki toru odbiornika.
Albo wiazki transpondera.

Chociaz patrze na sygnal, mam:
TV Trwam - Astra 1H
SNR=8.2dB ; BER~500 dla FEC=5/6

TV Kultura - Astra 1KR
SNR=10.5dB ; BER=0  dla FEC=7/8

Zapas dla TV Trwam to zaledwie 1,1dB, dla TV Kultura
mam zapas 2,4dB.

Co prawda, odbieram Astre duzym zezem z Siriusa:
http://sci.pam.edu.pl/~pastupam/satel/thr_A1a.gif
ze strony:
[Kalkulator Zeza]
http://sci.pam.edu.pl/~pastupam/satel/az/zez.html
-=-=-

A z wykresow wiazki:
http://www.ses-astra.com/medialib/content/Footprint_Graphics/
Footprint_Graphics_19.2_East/0_astra_1G_1H_M.jpg

http://www.ses-astra.com/medialib/content/Footprint_Graphics/
Footprint_Graphics_19.2_East/0_astra_1KR_M.jpg

wynika, ze jednak TV Trwam lepiej pokrywa teren Polski.
-=-=-=-

Czyli, jezeli antena jest za węgłem, albo zaslonieta
gałęziami, to moze byc problem.

Pzdr.J.P.

Data: 2011-06-09 20:37:58
Autor: Brooks
TV Trwam zniknela mi z tunera
On Jun 9, 7:55 pm, Jerzy Pastusiak <pastu...@sci.pam.szczecin.pl>
wrote:
Robert_J:

> [...]

wynika, ze jednak TV Trwam lepiej pokrywa teren Polski.
-=-=-=-

Czyli, jezeli antena jest za węgłem, albo zaslonieta

Widywano tez anteny montowane na kosciolach, za tzw. zachrystia.
Pare lat temu wraz z goscmi z calego swiata podziwialismy tereny
przyrodnicze wokól zalewu szczecinskiego.
Wycieczka przechodzila przez teren zabudowany. Na miejscowym kosciele
byla zamontowana calkiem spora antena satelitarna.
Zdobyla sobie specjalne uznanie zagranicznych gosci. Pewnosci mie mam
czy owa antena byla poswiecona, miala natomiast napis firmowy Tadeusza
Rydzyka Wam.
Gdyby nie ten napis mozna by pomyslec, ze na kosciele wyladowalo UFO.
Pewnie mozna wygooglowac zdjecia.

Brooks

Data: 2011-06-10 07:02:32
Autor: pawell32
W dniu 2011-06-09 20:55, Jerzy Pastusiak pisze:
Moze to byc tez ew. sprawa charakterystyki toru odbiornika.
Albo wiazki transpondera.

niech po prostu ustawi dobrze antene.
ten transponter jest słabszy.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2011-06-09 06:10:18
Autor: ttt
TV Trwam zniknela mi z tunera
Ano, stalo sie cos dziwnego z TV TRWAM

To na pewno zaplanowana, perfidna akcja PO

Data: 2011-06-09 11:18:12
Autor: Brooks
On Jun 9, 5:10 am, "ttt" <t...@nospamwp.pl> wrote:
> Ano, stalo sie cos dziwnego z TV TRWAM

To na pewno zaplanowana, perfidna akcja PO

Wlasciwie to bardzo dziwne, ze bukiet kanalów zalezy od politycznego
ukladu. Nie cierpie politykow. Do tutki z nimi wszystkimi.

Brooks

Data: 2011-06-09 20:24:00
Autor: Jerzy Pastusiak
TV Trwam zniknela mi z tunera
Witaj.

Brooks:
| Nie cierpie politykow. Do tutki z nimi wszystkimi.

Ja podziwiam powsciagliwosc i wysoka kulture uczestnikow
dyskusji. Nikt nie zapytał: "A konwektor był poświęcony?"

jp

Data: 2011-06-09 10:05:12
Autor: D@niel
TV Trwam zniknela mi z tunera
Dnia 07-Jun-11 22:04:35,  zho napisawszy:

Ano, stalo sie cos dziwnego z TV TRWAM, .....
Ja odbieram TV TRWAM z Astry, na sprzęcie już nie najnowszym (Ferguson
7600) i cały czas jest, jakkolwiek teraz zauważyłem że dźwięk jakiś
taki drżący/trochę przerywany.

--
 Pozdrawiam - D@niel

TV Trwam zniknela mi z tunera