TV Trwam zniknela mi z tunera

Data: 2011-06-09 06:10:18
Autor: ttt
TV Trwam zniknela mi z tunera
Ano, stalo sie cos dziwnego z TV TRWAM

To na pewno zaplanowana, perfidna akcja PO

Data: 2011-06-09 11:18:12
Autor: Brooks
On Jun 9, 5:10 am, "ttt" <t...@nospamwp.pl> wrote:
> Ano, stalo sie cos dziwnego z TV TRWAM

To na pewno zaplanowana, perfidna akcja PO

Wlasciwie to bardzo dziwne, ze bukiet kanalów zalezy od politycznego
ukladu. Nie cierpie politykow. Do tutki z nimi wszystkimi.

Brooks

Data: 2011-06-09 20:24:00
Autor: Jerzy Pastusiak
TV Trwam zniknela mi z tunera
Witaj.

Brooks:
| Nie cierpie politykow. Do tutki z nimi wszystkimi.

Ja podziwiam powsciagliwosc i wysoka kulture uczestnikow
dyskusji. Nikt nie zapytał: "A konwektor był poświęcony?"

jp

TV Trwam zniknela mi z tunera