TV - co wybrac

Data: 2010-08-19 08:59:31
Autor: Derian
TV - co wybrac
Nie ogladam tv zbyt duzo. Prawie wcale.
Ale siostra chce. I mam teraz pytanie.

Kiedys mialem Canal + i zostal mi talerz na dachu z kablem do mieszkania.
Czy da sie to jakos wykorzystac?
Generalnie chodzi mi o min. kosztow. Co moge na tym zrobic?
Czy moge kupic jakies dekoder do odbioru tv satelitarnej? analogowej? A moze juz tego nie ma i tylko cyfrowe?
Znajomy mowil, ze mozna kupic dekoder za 300 pln i mozna ogladac kanaly z satelity. A tam sa i tvp i tvn .... itd.
Mozecie cos poradzic jak przy min. kosztow miec jakas tv w domu?
Chcialbym tez do tunera podlaczyc nagrywarke cd albo jakis hdd.

Mozecie polecic jakies zestawy?
Z gory dzieki za pomoc.

Data: 2010-08-19 09:10:13
Autor: glang
TV - co wybrac
[...]

www.telewizjanakarte.pl
pzdr
GL

Data: 2010-08-19 09:37:14
Autor: brum
TV - co wybrac
Kiedys mialem Canal + i zostal mi talerz na dachu z kablem do mieszkania.
Czy da sie to jakos wykorzystac?

przy zalozeniu, ze antena i kabel sa sprawne, da sie je wykorzystac do odbioru dowolnej polskiej platformy oraz kanalow bezplatnych z satelity hotbird

Czy moge kupic jakies dekoder do odbioru tv satelitarnej?

na razie nie ma zakazu

analogowej?

to raczej niecelowe

A moze juz tego nie ma i tylko cyfrowe?

jakies resztki chyba jeszcze sa, ale wiele nie znajdziesz

Znajomy mowil, ze mozna kupic dekoder za 300 pln i mozna ogladac kanaly z satelity. A tam sa i tvp i tvn .... itd.

pewnie mozna i taniej, szukaj "tnk"

Chcialbym tez do tunera podlaczyc nagrywarke cd albo jakis hdd.

podlaczaj, powodzenia

Data: 2010-08-19 09:56:27
Autor: Cavallino
TV - co wybrac
Użytkownik "Derian" <Maklic@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c6cd657$0$20991$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Polskie tylko cyfrowe.

Znajomy mowil, ze mozna kupic dekoder za 300 pln i mozna ogladac kanaly z satelity.

Za darmo nie ma nic ciekawego, szkoda kasy.

A tam sa i tvp i tvn .... itd.

FTA nie ma.

Mozecie cos poradzic jak przy min. kosztow miec jakas tv w domu?

TV naziemna, cyfrowa lub analogowa.
BTW: Skąd jesteś?

Chcialbym tez do tunera podlaczyc nagrywarke cd albo jakis hdd.

Przy darmowej tv nie ma takiej potrzeby, bo i tak nie znajdziesz nic wartego nagrania.

Data: 2010-08-19 10:09:17
Autor: Bartłomiej Zieliński
TV - co wybrac
Użytkownik Derian napisał:
Kiedys mialem Canal + i zostal mi talerz na dachu z kablem do mieszkania.
Czy da sie to jakos wykorzystac?

Da się, może nawet zeza uda się zrobić do odbioru 2 satelitów (HotBird 13Ei Astra 19.2E).

Czy moge kupic jakies dekoder do odbioru tv satelitarnej? analogowej? A
moze juz tego nie ma i tylko cyfrowe?

Analogowa już jest tylko na Astrze po niemiecku, na Hotbirdzie chyba nic już nie zostało.

Znajomy mowil, ze mozna kupic dekoder za 300 pln i mozna ogladac kanaly
z satelity. A tam sa i tvp i tvn .... itd.

Jeśli Cię (siostrę) interesuje TVN, TVP ale nie Polsat, to możesz zainwestować w Telewizję na Kartę (http://telewizjanakarte.pl/)
Jeśli nie interesują Cię kanały kodowane, to odbierzesz np. pakiet TVP z Astry (ale bez TVP1 i TVP2).
Szczegóły możesz znaleźć tu:
http://www.lyngsat.com/
http://pl.kingofsat.net/
Hint: FTA (Free To Air) to kanał niekodowany.
Jeśli interesują Was kanały ukraińskie, to sporo można odebrać FTA z Siriusa 5E i Amosa 4W, dużo kanałów muzycznych, może i Ty będziesz chciał popatrzeć na fajne laski w teledyskach.

Chcialbym tez do tunera podlaczyc nagrywarke cd albo jakis hdd.

A może tuner PVR (z wbudowanym dyskiem)?

Data: 2010-08-19 11:48:29
Autor: Derian
TV - co wybrac
czyli co - majac stary talerz od Canal + i kabel wystarczy ze kupie dekoder TNK i karte TNK i bede mial tv cyfrowa z tvn i tvp + FTA?
czy mam kupic firmowy dekoder TNK czy moge jakis na allegro np. uzywany.
Na co zwrocic uwage?
Czy warto wziac z usb aby np. podlaczyc hdd?
Moze jakies propozycje dobrych zakupow?

Data: 2010-08-19 12:41:23
Autor: sat_diver
TV - co wybrac
Nastał dzień 2010-08-19 11:48, Derian donosi, że:
czyli co - majac stary talerz od Canal + i kabel wystarczy ze kupie
dekoder TNK i karte TNK i bede mial tv cyfrowa z tvn i tvp + FTA?
Jeśli antena, konwerter i kabel są sprawne - to tak.
Osobiście pożyczyłbym "po sąsiedzku" jakiś tuner i sprawdził poprawność odbioru. Kwestia podłączenia 3 wtyczk i mamy jasność.
czy mam kupic firmowy dekoder TNK czy moge jakis na allegro np. uzywany.
Firmowy ma ten plus, że sam aktualizuje listę. ja osobiście wybrałbym jednak coś z USB do PVR i VFD.
Na co zwrocic uwage?
W zasadzie wystarczy dowolny tuner z obsługą kart Conax.
Czy warto wziac z usb aby np. podlaczyc hdd?
Warto: timeshift i nagrania.
Moze jakies propozycje dobrych zakupow?
Osobiście z niedrogich tunerów wybrałbym Opticum 8000CX (około 200,-), trudniej je kupić nowsze modele (7xxx), ale chyba są najmniej kapryśne.

Data: 2010-08-19 12:43:46
Autor: pawell32
TV - co wybrac
W dniu 19.08.2010 11:48, Derian pisze:
[...]

możesz kupić dekoder w zestawie z kartą, wychodzi najtaniej.
Oczywiście możesz również zakupić inny dekoder, taki który
będzie pracował z kartą conax np. ferguson 6900 (w zasadzie
każdy ferdek się nada), który ma wy usb i można nagrywać.

jest również oferta tnk hd, droższa ale dekoder z nagrywaniem -
tak samo jak ferdku na zewn. dysku czyli pvr redy.
!nagrywania mają odostępnić we wrześniu

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-08-19 12:58:56
Autor: Cavallino
TV - co wybrac
Użytkownik "Derian" <Maklic@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c6d04da$0$27024$65785112news.neostrada.pl...
czyli co - majac stary talerz od Canal + i kabel wystarczy ze kupie dekoder TNK i karte TNK i bede mial tv cyfrowa z tvn i tvp + FTA?

Jak nie kupisz, ale mieszkasz w dobrym rejonie kraju, to też będziesz miał i to za darmo.

Data: 2010-08-19 17:20:38
Autor: Derian
TV - co wybrac

Jak nie kupisz, ale mieszkasz w dobrym rejonie kraju, to też będziesz miał i
to za darmo.
jak to mozliwe?

Data: 2010-08-19 17:24:15
Autor: sat_diver
TV - co wybrac
Nastał dzień 2010-08-19 17:20, Derian donosi, że:

Kolega antycypował z DVB-T ;)

Data: 2010-08-19 23:33:01
Autor: Jingiel
TV - co wybrac

jak to mozliwe?
Kolega antycypował z DVB-T ;)

Wizjonerstwo uprawia po prostu. Doczeka sie, albo nie. Jak na razie niewiele z planĂłw dvb-t zrealizowano.

Jingiel

Data: 2010-08-19 23:46:06
Autor: Cavallino
TV - co wybrac
Użytkownik "Jingiel" <xxxQ@xxx.xxx> napisał w wiadomości news:i4k7up$rpr$1inews.gazeta.pl...

jak to mozliwe?
Kolega antycypował z DVB-T ;)

Wizjonerstwo uprawia po prostu. Doczeka sie, albo nie. Jak na razie niewiele z planĂłw dvb-t zrealizowano.

Ale pytający nie podał gdzie mieszka.
Ja na dvb-t jadę od lat 2 i ponad 10% ludności Polski też tak może.

Data: 2010-08-20 09:07:42
Autor: Dariusz Zygmunt
TV - co wybrac
W czwartek, 19 sierpnia 2010 23:46, Cavallino wyraził następujacą opinię:
Użytkownik "Jingiel" <xxxQ@xxx.xxx> napisał w wiadomości

jak to mozliwe?
Kolega antycypował z DVB-T ;)
Wizjonerstwo uprawia po prostu. Doczeka sie, albo nie. Jak na razie
niewiele z planów dvb-t zrealizowano.
Ale pytający nie podał gdzie mieszka.
Ja na dvb-t jadę od lat 2 i ponad 10% ludności Polski też tak może.
 Wiemy, wiemy, to jest ta sama kraina gdzie C+ jest za darmo  ;-)  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt

Data: 2010-08-20 09:12:44
Autor: Cavallino
TV - co wybrac
Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <darek_spam_na_Madagaskar@czat.homelinux.net> napisał w wiadomości news:

C+ jest za darmo  ;-)

Tabletek zapomniałeś wziąć?

Data: 2010-08-20 10:31:34
Autor: Dariusz Zygmunt
TV - co wybrac
W piątek, 20 sierpnia 2010 09:12, Cavallino wyraził następujacą opinię:
Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <darek_spam_na_Madagaskar@czat.homelinux.net>

C+ jest za darmo  ;-)
Tabletek zapomniałeś wziąć?
 Czemu się tak irytujesz? Wyluzuj trochę bo Ci żyłka pęknie  ;-)  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt

Data: 2010-08-20 10:44:35
Autor: Cavallino
TV - co wybrac
Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <darek_spam_na_Madagaskar@czat.homelinux.net> napisał w wiadomości news:i4lekm$2m86$2news.mm.pl...
[...]

Czemu

Bo jakieś kretynizmy wypisujesz, bez związku ze zdrowym rozsądkiem, o prawdzie nie wspominając.

Data: 2010-08-26 02:22:59
Autor: choczsz
TV - co wybrac
On 19 Sie, 08:59, "Derian" <Mak...@wp.pl> wrote:
Generalnie chodzi mi o min. kosztow. Co moge na tym zrobic?
Czy moge kupic jakies dekoder do odbioru tv satelitarnej?

Ostatniej niedzieli zakupilem zestaw TNK (dekoder, karta) plus talerz
80 plus uchwyt plus konwerter monoblock (HotBird + Astra) za wszystko
dałem 260 zl.

Kanaly jakie z tego sie da odebrac mozna podzielic na 3 grupy:

1) Na doladowanie (w moim przypadku beda wazne 1 miesiac, potem nie
odbiore, chyba ze zaplace za kolejne doladowanie np 20 PLN za
miesiac):

TVN24
TVN Turbo
TVN Style
TVN CNBC Biznes
TVN Meteo
TVP Info (z Astry za darmo)
TVP Sport
Disney Channel
Discovery Channel

2) Kodowane "Bez oplat" - dawniej wazne "forever" od niedawna wazne 12
miesiacy po wygasnieciu waznosci doladowania TNK (oczywiscie wracaja
po kolejnym doladowaniu):

TVN
TVN7
TVP1
TVP2
Religia.tv

3) FTA = niekodowane (tutaj wszystko co darmowe z Hotbirda lub z
Hotbirda i Astry lub jeszcze z innych satelit w zaleznosci czy i na
jakie chcesz zmieniac konwerter(y))

czyli z polskojezycznych miedzy innymi (najpierw Hotbird potem Astra):
TVP Kultura
TVP Polonia
TVS
EduSat
Polonia1
TV PUls
TV Biznes
VIVA Polska
4Fun.TV
Mango
Tele5
itv
patio
TVN Warszawa
CSB TV
ESKA TV
REBELTV
TV SILESIA
TVP HIstoria (Astra)
TVP Info (warszawa) (Astra)
TV Trwam (Astra)

Data: 2010-08-26 11:29:52
Autor: Cavallino
TV - co wybrac
Użytkownik "choczsz" <zovyoyhr@jadamspam.pl> napisał w wiadomości news:0e2243a4-864e-49b9-ae3d-dc9fdfd814edj8g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Drogo w stosunku do zawartości.
Lepszą opcją byłby zakup takiego dekodera, w którym mógłbyś oglądać coś innego niż TnK jak zapragniesz zmiany.

Data: 2010-08-26 11:46:24
Autor: pawell32
TV - co wybrac
W dniu 2010-08-26 11:29, Cavallino pisze:
dałem 260 zl.

Drogo w stosunku do zawartości.

to daj przykład tańszego rozwiązania

Lepszą opcją byłby zakup takiego dekodera, w którym mógłbyś oglądać coś
innego niż TnK jak zapragniesz zmiany.

ja proponuje czeską platformę, u mnie na południu
coraz bardziej popularna, szczególnie wśród tych
co głównie sport oglądają.

Data: 2010-08-26 12:28:00
Autor: Cavallino
TV - co wybrac
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:i55d8f$757$2news.onet.pl...
W dniu 2010-08-26 11:29, Cavallino pisze:
dałem 260 zl.

Drogo w stosunku do zawartości.

to daj przykład tańszego rozwiązania

Sugerujesz że za 200 zł nie kupi się dekodera z uniwersalnym czytnikiem kart?
No to zawsze można wypożyczyć dekoder za 1 zł miesięcznie, a czasem nawet za friko.

ja proponuje czeską platformę, u mnie na południu
coraz bardziej popularna, szczególnie wśród tych
co głównie sport oglądają.

A co tam takiego jest z tego sportu?
Nie aby to samo co w ichniej naziemnej?

Data: 2010-08-26 14:41:56
Autor: pawell32
TV - co wybrac
W dniu 2010-08-26 12:28, Cavallino pisze:

Drogo w stosunku do zawartości.

Sugerujesz że za 200 zł nie kupi się dekodera z uniwersalnym czytnikiem
kart?

sam dekoder bez problemu, a z anteną i monoblokiem trochę wyjdzie.
pisałeś o zawartości, więc sądziłem że chodzi o programy - nie
o zawartość paczki. tym bardziej, że nie ma zamiaru doładowywać.

No to zawsze można wypożyczyć dekoder za 1 zł miesięcznie, a czasem
nawet za friko.

nic nie ma za darmo, wszystko wliczone w abo.

ja proponuje czeską platformę, u mnie na południu
coraz bardziej popularna, szczególnie wśród tych
co głównie sport oglądają.

A co tam takiego jest z tego sportu?
Nie aby to samo co w ichniej naziemnej?

nie wiem, Ci co mają twierdzą że więcej niż u nas
(oczywiście nie w naziemnej) i taniej.
ale jak wiesz nie znam się na sporcie i opieram się tylko
na tym co mówią posiadacze.

Data: 2010-08-26 14:58:10
Autor: Cavallino
TV - co wybrac
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:i55nhj$5he$1news.onet.pl...
[...]

Chodzi o programy, minimum sprzętowe żeby oglądać ten zestaw programów jest jednak dużo niższe.

No to zawsze można wypożyczyć dekoder za 1 zł miesięcznie, a czasem
nawet za friko.

nic nie ma za darmo, wszystko wliczone w abo.

Ale przynajmniej rozłożone na wieeeeele lat.

Data: 2010-08-27 07:30:04
Autor: pawell32
TV - co wybrac
W dniu 2010-08-26 14:58, Cavallino pisze:
Chodzi o programy, minimum sprzętowe żeby oglądać ten zestaw programów
jest jednak dużo niższe.

najtańszy dekoder modułem wielosystemowym znalazłem za 134 zł.
to wychodzi na to samo.

nic nie ma za darmo, wszystko wliczone w abo.

Ale przynajmniej rozłożone na wieeeeele lat.

i właśnie, jaki jest sens wiązać się na wieeeele lat?

Data: 2010-08-27 09:55:06
Autor: Cavallino
TV - co wybrac
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:i57ijt$a8q$1news.onet.pl...
[...]

Jakim cudem?
A nawet jakby wychodziło drożej to nie wychodzi na to samo, bo kupujesz w ten sposób możliwość zmiany.

i właśnie, jaki jest sens wiązać się na wieeeele lat?

Jeśli wyjdzie taniej, to jest sens.

Data: 2010-08-27 01:20:45
Autor: choczsz
TV - co wybrac
On 27 Sie, 09:55, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:

A nawet jakby wychodziło drożej to nie wychodzi na to samo, bo kupujesz w
ten sposób możliwość zmiany.

Ten dekoder jaki kupilem podobno jest wielosystemowy (po zmianie
softu) zatem w razie czego...
Ale nie kupowalem tego dla siebie, wiec zmiany nie bedzie, MIala byc
TNK + Astra (TvTrwam dla babci) i jest.
Kupowane na gieldzie elektronicznej ul. Wolumen w Warszawie, od firmy
(nie Krzak), paragon i w ogole.

Dla siebie mam C.Polsat. i niestety tylko "hot-birda" w pojedynczym
gniazdku zbiorczym, a mieszkanie na północno-wschodnim narożniku
budynku :/

Data: 2010-08-27 10:14:33
Autor: pawell32
TV - co wybrac
W dniu 2010-08-27 09:55, Cavallino pisze:
Jakim cudem?
A nawet jakby wychodziło drożej to nie wychodzi na to samo, bo kupujesz
w ten sposób możliwość zmiany.

na ten co kupił też chyba jest soft do odbioru seca.

i właśnie, jaki jest sens wiązać się na wieeeele lat?

Jeśli wyjdzie taniej, to jest sens.

chyba nie dla wszystkich

Data: 2010-08-27 10:34:37
Autor: Cavallino
TV - co wybrac
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:i57s89$dp$3news.onet.pl...
[...]

Tak?
No to mój zarzut bylby nietrafiony.

Data: 2010-08-26 18:31:49
Autor: Dariusz Zygmunt
TV - co wybrac
W czwartek, 26 sierpnia 2010 11:29, Cavallino wyraził następujacą opinię:
[...]

 Jakieś 150 zł z tego to czasza, konwerter i uchwyt, za 100 zł ma TnK którą po prostu włącza i ogląda.  Zaproponujesz coś tańszego? Ale na _już_ a nie na "najbliższą promocję za 0 zł".  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt

Data: 2010-08-26 18:43:35
Autor: Cavallino
TV - co wybrac
[...]

To jakaś używka, czy TnK ma promocję i sprzedaje dekoder z kartą za 100 zł?

Data: 2010-08-26 19:26:05
Autor: Dariusz Zygmunt
TV - co wybrac
W czwartek, 26 sierpnia 2010 18:43, Cavallino wyraził następujacą opinię:
Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <darek_spam_na_Madagaskar@czat.homelinux.net>

To jakaś używka, czy TnK ma promocję i sprzedaje dekoder z kartą za 100
zł?
 Nie mam pojęcia, ja TnK dostałem za darmo  :-)  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt

Data: 2010-08-26 22:20:07
Autor: Cavallino
TV - co wybrac
Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <darek_spam_na_Madagaskar@czat.homelinux.net> napisał w wiadomości news:i5686t$1fdb$1news.mm.pl...
[...]

To skąd wiesz za ile kupił dekoder?
Spokojnie możesz przyjąć, że za standardową kwotę czyli 199 zł.
A to już duże pole do popisu w wyborze tunera z uniwersalnym modułem.

Data: 2010-08-27 00:58:12
Autor: Dariusz Zygmunt
TV - co wybrac
W czwartek, 26 sierpnia 2010 22:20, Cavallino wyraził następujacą opinię:
[...]

 Talerz 80-tka z uchwytem plus konwerter monoblok za 61 zł?? Kupione w niedzielę?? To już łatwiej mi uwierzyć w TnK za stówę  ;-)  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt

Data: 2010-08-27 09:53:50
Autor: Cavallino
TV - co wybrac
[...]

Prędzej niż nowy dekoder TnK z kartą za 100 zł.
http://allegro.pl/najtaniej-konwerter-monoblock-fullhd-mti-ak51-i1192774061.html
http://allegro.pl/maszt-uchwyt-antenowy-fajka-z-solidny-4mm-i1204335926.html
http://allegro.pl/antena-satelitarna-famaval-80-pp-biala-hq-i1204281528.html

Kupione w
niedzielę?? To już łatwiej mi uwierzyć w TnK za stówę  ;-)

A mnie jakoś nie, łatwiej spuścić z ceny 34 zł, a nie 100.

Data: 2010-08-27 10:11:41
Autor: pawell32
TV - co wybrac
W dniu 2010-08-27 09:53, Cavallino pisze:

[...]

chyba nie chcesz powiesić anteny na kawałku płaskownika???
no i pytanie co warty jest ten konwerter?

Data: 2010-08-27 00:39:28
Autor: choczsz
TV - co wybrac
On 26 Sie, 19:26, Dariusz Zygmunt
<darek_spam_na_Madagas...@czat.homelinux.net> wrote:
> [...]

> To jakaś używka, czy TnK ma promocję i sprzedaje dekoder z kartą za 100

Nie uzywka, nowy.

Mam ze soba paragon, wiec moge napisac co za ile. Dodam, ze suma jak
dla mnie nie byla zawrotna, wiec nie szukalem taniej ani nie
targowalem sie.
Przepisuje dokladnie pozycje z paragonu:

Antena ASC-800P 52 zl
Dekoder Opticum 4060LCX 120 zl
Karta TNK 1m 30 zl
MOnoblock GT-M040 45 zl