TV - co wybrac

Data: 2010-08-19 09:10:13
Autor: glang
TV - co wybrac
Kiedys mialem Canal + i zostal mi talerz na dachu z kablem do mieszkania.
Czy da sie to jakos wykorzystac?
Generalnie chodzi mi o min. kosztow. Co moge na tym zrobic?
Czy moge kupic jakies dekoder do odbioru tv satelitarnej? analogowej? A moze juz tego nie ma i tylko cyfrowe?
Znajomy mowil, ze mozna kupic dekoder za 300 pln i mozna ogladac kanaly z satelity. A tam sa i tvp i tvn .... itd.
Mozecie cos poradzic jak przy min. kosztow miec jakas tv w domu?
Chcialbym tez do tunera podlaczyc nagrywarke cd albo jakis hdd.

www.telewizjanakarte.pl
pzdr
GL

TV - co wybrac