TV - co wybrac

Data: 2010-08-19 09:56:27
Autor: Cavallino
TV - co wybrac
Użytkownik "Derian" <Maklic@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c6cd657$0$20991$65785112news.neostrada.pl...
Nie ogladam tv zbyt duzo. Prawie wcale.
Ale siostra chce. I mam teraz pytanie.

Kiedys mialem Canal + i zostal mi talerz na dachu z kablem do mieszkania.
Czy da sie to jakos wykorzystac?
Generalnie chodzi mi o min. kosztow. Co moge na tym zrobic?
Czy moge kupic jakies dekoder do odbioru tv satelitarnej? analogowej? A moze juz tego nie ma i tylko cyfrowe?

Polskie tylko cyfrowe.

Znajomy mowil, ze mozna kupic dekoder za 300 pln i mozna ogladac kanaly z satelity.

Za darmo nie ma nic ciekawego, szkoda kasy.

A tam sa i tvp i tvn .... itd.

FTA nie ma.

Mozecie cos poradzic jak przy min. kosztow miec jakas tv w domu?

TV naziemna, cyfrowa lub analogowa.
BTW: Skąd jesteś?

Chcialbym tez do tunera podlaczyc nagrywarke cd albo jakis hdd.

Przy darmowej tv nie ma takiej potrzeby, bo i tak nie znajdziesz nic wartego nagrania.

TV - co wybrac