TV cyfrowa - brak niektórych kanałów

Data: 2013-03-08 18:56:46
Autor: Trybun
TV cyfrowa - brak niektórych kanałów
W dniu 2013-03-07 12:27, Radwel pisze:
Kilka dni temu kupiłem i zainstalowałem odbiornik cyfrowy (Ferguson)
Nie wiem czemu ale nie odbierają mi niektóre kanały.
Widzę i słyszę kanały TVP1, TVP2, Polonia, Historia, Kultura, Disco, ATM ... ale nie widzę obrazu tylko słyszę (z przerwami) np. TVN, Polsat, TV4.
Czy jeśli jestem z miasta 60 tys. mieszkańców wystarczy przekierować antenę we właściwą stronę (popatrzę na inne :-) czy trzeba robic cos innego?
Czy wystarczy bawic sie kierowaniem antena (jak było przy tv analogowej) czy trzeba jakichs urządzen?

Za słaby sygnał dociera do odbiornika. Przyczyną może być przewód, złączki, badź sama antena. Przegląd zacząłbym od złączek  - rozebrać, sprawdzić  czy niema zwarcia..

Data: 2013-03-21 08:48:00
Autor: t-1

Użytkownik "Trybun" <ilih@yachuoo.com> napisał w wiadomości
Za słaby sygnał dociera do odbiornika. Przyczyną może być przewód, złączki, badź sama antena. Przegląd zacząłbym od złączek  - rozebrać, sprawdzić  czy niema zwarcia..

plus wzmacniacz

TV cyfrowa - brak niektórych kanałów