TV cyfrowa naziemna

Data: 2013-01-22 11:09:00
Autor: Big Jack
TV cyfrowa naziemna
W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/50fda052$0$1219$65785112@news.neostrada.pl
*Kamil* napisał(-a):

Kilka dni temu na pasku YV info mignęła wiadomość, że w Łódzkim
nadawania analogowe zostanie zakoczone w maju tego roku. Czy ktoś ma
informacje, którego maja i kiedy zostanie uruchomiony kolejny MUX -
YV Kultura, Historia i Polonia. Oficjalne strony TVP, czy Łódzkie są
na żenującym poziomie. Dane sprzed dwóch lat, nie aktualizowane.

http://cyfryzacja.gov.pl/
http://www.emitel.pl/

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-01-22 15:49:19
Autor: Kamil
TV cyfrowa naziemna
Użytkownik "Big Jack" napisał:

http://cyfryzacja.gov.pl/

Ostatnia aktualizacja 28 listopada 2012 r

http://www.emitel.pl/

A ta strona czego dotyczy? Testy DVB-T2 w Warszawie

Takich gównianych stron znalazłem bez liku, ale żadnej sensownej.

Pzdr

Data: 2013-01-22 16:46:37
Autor: sat_diver
TV cyfrowa naziemna
Nastał dzień 2013-01-22 15:49, Kamil donosi, że:
http://www.emitel.pl/

A ta strona czego dotyczy? Testy DVB-T2 w Warszawie
Tutaj, na dole, harmonogram wdraĹźania, ale MUX3 bez konkretnych terminĂłw:
http://www.emitel.pl/telewizja/naziemna-telewizja-cyfrowa-dvb-t/co-to-jest-naziemna-telewizja-cyfrowa

Data: 2013-01-22 16:57:47
Autor: on
TV cyfrowa naziemna

> Ostatnia aktualizacja 28 listopada 2012 r

Po prostu od tamtej pory się po prosty nic nie zmieniło w harmonogramach. To strona Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, to oni ustalają zasady procesu przejścia na TV cyfrową.

> A ta strona czego dotyczy?

A ta strona dotyczy firmy EmiTel, która nadaję telewizję analogową i cyfrową w Polsce.

> Takich gównianych stron znalazłem bez liku, ale żadnej sensownej.

Jasssssne. Żadnych informacji... ;))
ani tu:
http://www.emitel.pl/telewizja/analogowa-emisja-naziemna
ani tu:
http://www.emitel.pl/telewizja/naziemna-telewizja-cyfrowa-dvb-t

Więcej na razie nie ma.

Data: 2013-01-22 18:03:37
Autor: Kamil
TV cyfrowa naziemna
Użytkownik "on" napisał:

http://www.emitel.pl/telewizja/analogowa-emisja-naziemna

A może tu:

http://www.polskacyfrowa.org/wazne-daty/koniec-tv-analogowej.html

Sposób myślenia twórców stron mnie zadziwia. Trzeba przekopać się przez
kilka linków, aby dotrzeć do sedna. Chyba, że chodzi o reklamy na kolejnych
podstronach, ale UKE, TVP, czy Boni powinni prowadzić jasne, sensowne strony
bez reklam. Poza tym umieszczanie informacji małymi literkami na
zaciemniającym je niebieskim tle jest debilizmem, albo złośliwością. To
draństwo olewające widza utrzymywane jest z moich podatków i abonamentu.
Qrwa mać. Zamiast płacić gruby sz,al swoim kumplom, ciotkom, czy kochankom
niech wezmą jakiegoś dzieciaka z podstawówki, zapłacą mu 500 zł miesięcznie
i będzie codziennie aktualizował sensowną stronę.

http://www.emitel.pl/telewizja/naziemna-telewizja-cyfrowa-dvb-t

A przez ten syf już nie miałem zdrowia się przekopywać. Szczególnie, że
tytuły linków są ciekawe. Np. Linki.

Pzdr

Data: 2013-01-22 17:59:45
Autor: Big Jack
TV cyfrowa naziemna
W wiadomości
*Kamil* napisał(-a):

http://cyfryzacja.gov.pl/

Ostatnia aktualizacja 28 listopada 2012 r

Myślałeś, że to kalejdoskop?

http://www.emitel.pl/

A ta strona czego dotyczy? Testy DVB-T2 w Warszawie

Takich gównianych stron znalazłem bez liku, ale żadnej sensownej.

Dałem Ci wędkę, a nie rybę. Jeśli przerasta Cię wykonanie kilku kliknięć, to stwórz swoją własną stronę gdzie powiesisz informacje Ciebie wyłącznie interesujące i będzisz się nad nimi onanizował.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-01-22 18:06:34
Autor: Kamil
TV cyfrowa naziemna
[...]

Temat jest na czasie i interesuje miliony ludzi, a nie tylko mnie. TVP, czy
UKE mają chyba jakieś obowiązki? A wędkę wsadź sobie w dupę.

Pzdr

Data: 2013-01-22 18:27:34
Autor: Big Jack
TV cyfrowa naziemna
W wiadomości
*Kamil* napisał(-a):

Temat jest na czasie i interesuje miliony ludzi, a nie tylko mnie.

Ale tylko Ciebie przerasta znalezienie stosownych i _aktualnych_ informacji. Jesteś analfabetą funkcjonalnym.

A wędkę wsadź sobie w dupę.

Ty ze swojej wyciągnij rybę.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-01-22 21:39:57
Autor: Marek
TV cyfrowa naziemna
Temat jest na czasie i interesuje miliony ludzi, a nie tylko mnie.
A wędkę wsadź sobie w dupę.
Ha, ha, ha  :D

Data: 2013-01-22 22:44:09
Autor: Big Jack
TV cyfrowa naziemna
W wiadomości
*Marek* napisał(-a):

Ha, ha, ha  :D

Wszystko ok, ale czemu odpisując na mój post usuwasz moją wypowiedź? Nie prościej było to zrobić odpisując bezośrednio Kamilowi, skoro zacytowałeś wyłącznie jego?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

TV cyfrowa naziemna