TV czy monitor z funkcją tv

Data: 2010-01-11 11:28:27
Autor: pablo
TV czy monitor z funkcją tv
Witam,
wiem ,  że offtopicowo ale tutaj znajdę najlepsza odpowiedź.
Właśnie mój monitor dogorywa i muszę kupić jego zamiennik z tym, że:
do monitora będzie podłączony nie tylko komp ale chcę też podłoczyć dekoder Tv neostrady oraz chciałbym, żeby była możliwość podłączenia konsoli.
 W związku z powyższym nie wiem czy lepiej kupić Tv i do niego podłączyć kompa a z resztą już nie będzie problemu czy monitor z funcją tv. Nie wiem w którym przypadku  będzie możliwe stwożenie powyżej opisanej konfiguracji tak żeby całość pracowała jak najbardziej przyjaźnie (będzie kożystała również żona:)
Proszę o radę
pozdrawiam

Data: 2010-01-11 14:05:08
Autor: Moltisanti
TV czy monitor z funkcją tv

Użytkownik "pablo" :

Nie wiem w którym przypadku  będzie możliwe stwożenie powyżej opisanej konfiguracji tak żeby całość pracowała jak najbardziej przyjaźnie (będzie kożystała również żona:)

Jezeli w gre wchodzi konsola+TV a na dodatek zona to wybor jest
prosty, ale zadne rozwiazanie nie bedzie idealne. Do tv i konsoli najlepszy
bedzie telewizor, ze wzgledu na swoja przekatna, czyli
min. 32", za to dluzsza praca na takiej przekatnej na pc moze meczyc,
no chyba ze mowa o maliznie 22" ale tutaj znowu granie czy ogladanie
to raczej substytut.
IMO nie da sie tego pogodzic, no chyba ze celujesz w 22"

M.

Data: 2010-01-11 15:47:28
Autor: dziki
TV czy monitor z funkcją tv
On 11 Sty, 14:05, "Moltisanti" <p...@pff.ko> wrote:
Użytkownik "pablo" :

> [...]

Jezeli w gre wchodzi konsola+TV a na dodatek zona to wybor jest
prosty, ale zadne rozwiazanie nie bedzie idealne.

tez sie z tym zgodze; jak cos jest dobre do wszystkiego to jest do
niczego. Ja kupilbym monitor i tv osobny; za duzo funkcji jak na jeden
ekran, a zony lubia obejrzec seriale jak sie akurat czegos szuka w
necie ;)
Jak jestes zdecydowany na 100% to szukalbym raczej tv ponizej 30".

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2010-01-12 01:05:06
Autor: Street Fighter
TV czy monitor z funkcją tv
Użytkownik dziki napisał:
> [...]

niczego. Ja kupilbym monitor i tv osobny; za duzo funkcji jak na jeden
ekran, a zony lubia obejrzec seriale jak sie akurat czegos szuka w

40" wystarczy zebys jej puscil w okienku serial a sam sobie bedziesz szukal ;)

Data: 2010-01-12 05:13:22
Autor: Moltisanti
TV czy monitor z funkcją tv

Użytkownik "Street Fighter" :

[...]

Sie smiejesz, a taki PIP lagodzil obyczaje w domu :)

Kiedys nie wyobrazalem sobie kupic tv bez pipa, a byly to
jeszcze czasy crt.

Genialna sprawa, meczyk oczywiscie na glownym a w malym
oknie superprodukcje brazylijskie :)

M.

Data: 2010-01-13 09:49:18
Autor: pablo
TV czy monitor z funkcją tv
Dzięki za opinie. Wyjaśniając, to nie ma być główny telewizor domowy tylko dodatkowy w innym pomieszczeniu. Po przeczytaniu wątku skłaniam się w stronę tv lcd. Znalazłem samsunga 23'' full hd mpeg4. Myślę, że to będzie najlepsza konfiguracja. Rozpatrzę jeszcze przekątną większą o kilka cali ale dopiero jak będę oglądał w sklepie.
pozdrawiam

Data: 2010-01-11 21:48:44
Autor: Trzeci
TV czy monitor z funkcją tv
Dnia Mon, 11 Jan 2010 14:05:08 +0100, Moltisanti napisał(a):

[...]

Ośmielę sie z Tobą nie zgodzić, Tu jest  40 calowy LCD Samsung LE40A551 jako monitor PC:
http://forum.pclab.pl/t448969.html
 A tutaj mamy model 32" LE32A551
http://forum.pclab.pl/t373020.html
Sam mam zamiar kupic 37" LG LH3000 do PC, PS3 i ewentualnie jako TV.

Data: 2010-01-11 22:21:38
Autor: RobiZ
TV czy monitor z funkcją tv

Sam mam zamiar kupic 37" LG LH3000 do PC, PS3 i ewentualnie jako TV.

Trochę off-topic ale trafiłeś w sedno problemu: "ewentualnie jako TV" - właśnie do oglądania TV potrzebny jest telewizor a nie monitor LCD. Bez względu na przekątną, LCD w gruncie rzeczy pozostaje tylko monitorem, co najwyżej przerośniętym. Telewizory zaś to urządzenia wyświetlające poprawnie obraz TV czyli CRT i PDP.

Data: 2010-01-12 05:00:13
Autor: Moltisanti
TV czy monitor z funkcją tv

Użytkownik "Trzeci" <:

Moltisanti napisał(a):
[...]

Nie masz sie z czym nie zgadzac bo ja nigdzie nie  twierdze
ze nie da podlaczyc PC do 32" tv czy tez 65",
a nawet 120" z projektora jak ktos lubi,
za to uwazam a jest to moja prywatna opinia, ze
uzytkowanie czegokolwiek do pracy na komputerze o przekatnej powyzej 27"
to gruba przesada. A dlaczego max 27"? Bo apple ma zacny lcd
w takiej przekatnej i dla tej jakosci bylbym w stanie sie "pomeczyc", ale
to juz ostateczny max.

Nie wyobrazam sobie chociazby pisanie tej wiadomosci w outlooku, na
przekatnej 40" a w tle bialej walacej po oczach matrycy na caly pokoj.
Przerost formy nad trescia, a to ze ktos sobie pisze na pclabie i siedzi
przed tym 1m jak na solarium to juz jego prywatna sprawa.
Dla mnie porazka. Lata temu robilem podchody do takich
zabiegow, szkoda oczu ale podziwiam poswiecenie dla oszczednosci,
szkoda tylko ze nie na zdrowiu.

M.

Data: 2010-01-19 13:34:59
Autor: kamil
TV czy monitor z funkcją tv

"Trzeci" <pisz@berdyczow.pl> wrote in message news:6g7z49qamh3s$.gtqjampr2znn$.dlg40tude.net...

[...]

Probowalem tak z 32" samsungiem pracowac i niestety nie da sie na dluzsza mete. Do gier OK, ale przy pracy z tekstem, przegladania sieci czy nie daj boze obrobienia kilku zdjec w PS - zapomnij.

Pozdrawiam
Kamil

TV czy monitor z funkcją tv