TV do grania

Data: 2010-05-20 21:21:25
Autor: Dysiek
TV do grania
Co powiecie na takie cos? Nie bedzie smuzyl i obraz bedzie w miare plynny? Nie chcialbymwydawac wiecej niz 1400 zl

http://www.ceneo.pl/2562581s

No to kupilem na promocji w Makro model z linku powyzej - cena jak z netu - czyli niecale 1300 zl. Po podlaczeniu i obczajeniu na PES2009, GoW i kilku innych gierkach jestem bardzo zadowolony. Kolory sa soczyste i ostre, nie ma smuzenia, wszystko wyglada swietnie. Stosunek ceny do jakosci pierwsza klasa. Polecam wiec z czystym sumieniem. Do porwnania mam Samsunga FullHD '37 i nie odczuwam znaczacej roznicy.

Pozdrawiam
Dysiek

TV do grania