TV kłamie!

Data: 2012-03-30 06:37:45
Autor: stevep
TV kłamie!
Dnia 29-03-2012 o 20:49:07 abc <abc@wp.pl> napisał(a):

Ludzie się boją, ale myślą coraz częściej dokładnie odwrotnie niż mówią w
telewizji.

Widzą jak dziennikarze stają się rzecznikami rządu, jak zabijają się by
wykazać wierność władzy.

Jak Andrzej Morozowski, który argument iż w niedawnej kampanii Platforma  nie
mówiła nic o wieku emerytalnym odbijał twierdzeniem iż opozycja nie
wspominała o marszach protestacyjnych. Zabawne.

W ocenie red. Króla ludzie rozmawiają dziś o zupełnie innych sprawach niż
te, które zajmują główne media:

Głównie o rosnących drastycznie cenach, w tym energii. Utrzymanie domów
zaczyna przerastać wielu ludzi. Tną wydatki, wszyscy jeżdżą do dyskontów
szukając oszczędności. Narasta w ludziach złość.

Ostatnio kupowałem, z racji obowiązków, "Gazetę Wyborczą" w moim kiosku.
Ludzie w kolejce napadli na mnie, że finansuję to obrzydlistwo (śmiech).
Rozumiem, ale nie mam wyjścia, taki mam zawód, że muszę czytać wszystko.

http://wpolityce.pl/wydarzenia/25539-red-marek-krol-w-uwazam-rze-ludzie-widza-propagande-coraz-czesciej-mysla-dokladnie-odwrotnie-niz-im-mowia-w-telewizji

Masz racje TV Trwam klamie.

--
stevep