TV na suficie

Data: 2010-11-04 22:11:16
Autor: Padre
TV na suficie
Mam tylko jedna uwagę, telewizory są projektowane do pracy w pionie i zamocowanie go w poziomie może spowodować przegrzanie pewnych elementów choćby dla tego że zazwyczaj ich chłodzenie ma charakter konwekcyjny a w poziomo pod sufitem zamocowanym telewizorze gorące powietrze będzie praktycznie nieruchome.

Data: 2010-11-04 22:19:11
Autor: Ghost
TV na suficie

Użytkownik "Padre" <Padre@no.net> napisał w wiadomości news:iav7hn$dn7$1news.onet.pl...
Mam tylko jedna uwagę, telewizory są projektowane do pracy w pionie i zamocowanie go w poziomie może spowodować przegrzanie pewnych elementów

Watpie.

Data: 2010-11-06 21:45:37
Autor: Tomy M.
TV na suficie
W dniu 2010-11-04 22:19, Ghost pisze:

[...]

Możesz wątpić, ale to prawda.Każe urządzenie
może pracować w określonym położeniu. Czsami
dopuszcza się odwrócenie np. dosyć często
przy projektorach jest to uwzględniane. Jednak
w TV nie sądzę.

Telewizor na suficie to idiotyczny pomysł.
Spowoduje problemy z kręgosłupem i nic więcej.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-06 22:43:17
Autor: Big Jack
TV na suficie
W wiadomości
*Tomy M.* napisał(-a):

Telewizor na suficie to idiotyczny pomysł.
Spowoduje problemy z kręgosłupem i nic więcej.

A jakby tylko leżał powstrzymując się od oglądania TV, to też będzie miał z nim problemy?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-11-07 16:48:30
Autor: Padre
TV na suficie

Możesz wątpić, ale to prawda.Każe urządzenie
może pracować w określonym położeniu. Czsami
dopuszcza się odwrócenie np. dosyć często
przy projektorach jest to uwzględniane. Jednak
w TV nie sądzę.

Każdy telewizor ma zasilacz a w nim zazwyczaj kilka gorących elementów i kilka bardziej wrażliwych na temperaturę typu kondensatory el. umieszczonych przez rozsądnego projektanta poniżej, telewizor LCD jest płaski więc chłodzenie zapewnia konwekcja bo tworzy się całkiem niezły komin napędzany dodatkowo ciepłem z podświetlenia matrycy zasysający dołem telewizora chłodne powietrze, to samo na płasko może podnieść lokalnie w okolicy trafa przetwornicy temperaturę nawet o kilkadziesiąt stopni co nie oznacza oczywiście natychmiastowej awarii ale dodatkowo przy bezołowiowym lutowaniu znacznie skrócić okres do awarii która przy odrobinie pecha będzie miała miejsce wkrótce po gwarancji.

Data: 2010-11-07 18:41:08
Autor: nikt
TV na suficie

[...]

Piszesz przekonująco, jednak przyznam, że nie spodziewam się użytkowania wiele dłuższego niż okres gwarancji takiego telewizora.  Jeśli się mylę, dobrze dla kupujących;) Wstępnie wziąłem pod uwagę, że powieszenie go poziomo może, choć nie musi, skrócić czas jego życia. Ale nie ma ryzyka - nie ma zabawy. Bardziej martwiłbym się o to, żeby mi się ten złom na łeb nie urwał;)

Data: 2010-11-08 00:10:05
Autor: Tomy M.
TV na suficie
W dniu 2010-11-07 18:41, nikt pisze:

[...]

Użyj projektora. Nie będziesz miał tylu problemów.
Chyba nawet taniej można teraz kupić projektor
niż TV.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-08 18:26:00
Autor: nikt
TV na suficie
W dniu 08.11.2010 00:10, Tomy M. pisze:

Użyj projektora. Nie będziesz miał tylu problemów.
Chyba nawet taniej można teraz kupić projektor
niż TV.

I to ciekawy pomysł jest, dzięki. Dosłownie tylko "przeleciało" mi to dotąd przez myśl, ale widać muszę zrobić research w temacie.

Data: 2010-11-08 07:15:02
Autor: Ghost
TV na suficie

Użytkownik "nikt" <nie@potrzebny.pl> napisał w wiadomości news:4cd6e4b5$0$22794$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 07.11.2010 16:48, Padre pisze:

Piszesz przekonująco, jednak przyznam, że nie spodziewam się użytkowania wiele dłuższego niż okres gwarancji takiego telewizora.

Znaczy dwa lata?

Prosimy o niedokarmianie tego trolla, juz ma spora niestarwnosc.

Data: 2010-11-08 15:44:49
Autor: nikt
TV na suficie
W dniu 08.11.2010 07:15, Ghost pisze:

[...]

Nie mam pojęcia, dwa do czterech. Do tej pory nie czułem potrzeby posiadania takiego urządzenia więc zerowe doświadczenie w temacie. Jeśli jestem w błędzie - tym lepiej.

Prosimy o niedokarmianie tego trolla, juz ma spora niestarwnosc.
Jeśli piszesz o mnie to mnie nie doceniasz. Łykam wszystko jak mewy na śmietnikach i mi to nie szkodzi. Zwróć uwagę, że ja wątek zacząłem o montażu, nie trwałości telewizorów. Sam w to brniesz.

Data: 2010-11-08 19:40:23
Autor: Ghost
TV na suficie

Użytkownik "nikt" <nie@potrzebny.pl> napisał w wiadomości news:4cd80ce2$0$20987$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No i juz na tamtym etapie bylo to mocno podejrzane.

TV na suficie