TV over IP [OT]

Data: 2011-12-14 21:40:39
Autor: dziobu
TV over IP [OT]
Witam,

Nie wiem gdzie najlepiej pasuje to pytanie...

Czy zna ktoś sposoby aby puścić w komputerowej sieci domowej sygnał z dekodera TV satelitarnej? (albo po prostu obraz z satelity - dekoderem może być ów sprzęt)

Ale tak żeby w jedną stronę szedł obraz+dźwięk, a w drugą była np możliwość zmiany oglądanego kanału...

Czy gotowy sprzęt (jakiś streaming server) czy samo oprogramowanie (+ PC z jakąś kartą TV).

Jak bym w sieci nie szukał to zawsze trafiam na oferty "darmowej" TV...
Kiedyś widziałem oprogramowanie do tego, ale nazwy ani strony nie pamiętam...

dziobu
xyzyk.pl

Data: 2011-12-14 22:23:08
Autor: Tom01
TV over IP [OT]
Jest takie coś. Nazywa się WULKAN FLOW  i kosztuje ok 950 zł.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

Data: 2011-12-14 22:27:02
Autor: Tom01
TV over IP [OT]
Aha, podobną możliwość daje też sam tuner SAT, np Dreambox.

Data: 2011-12-14 23:11:28
Autor: marfi
TV over IP [OT]
Użytkownik "dziobu" <dziobu@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcb1rh$oaq$1inews.gazeta.pl...
[...]

  Kup jakiś tuner SAT z Enigmą na pokładzie :)

--
marfi

Data: 2011-12-15 08:44:41
Autor: Marx
TV over IP [OT]
jeśli lubisz dziubac samemu, to np VDR, XBMC, tvheadend, mediaportal i wiele wiele innych.
Można poczytać np tu
http://forum.dvhk.pl/forumdisplay.php?f=156
Marx

Data: 2011-12-16 09:25:19