TV sat - prepaid - czy to sie opłaca?

Data: 2010-12-03 21:15:08
Autor: Big Jack
TV sat - prepaid - czy to sie opłaca?
W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/idbhv9$7p7$1@inews.gazeta.pl
*ToMasz* napisał(-a):

http://allegro.pl/dekoder-karta-cyfra-prepaid-do-31-05-2011-i1348379833.html
dekoder i karta prepaid wystarczająca na 6 miesiecy oglądania
kosztuje 539zł

za 539 zł ja mam opłacone 16miesiacy oglądania.

o co tu chodzi? czegoś nie policzyłem w opcji abonametowej? W obydwu
przypadkach muszę dokupić anttene satelitarną.

Chyba chodzi o dekoder. Samą kartę z tym samym pakietem można kupić poniżej 400zł, a dekoder dający możliwość odbioru cyfry już poniżej 100zł, choć nie będzie to dobry dekoder. Generalnie prepaid w C+ jest drogi, ale jeśli ktoś z jakiś powodów nie chce się wiązać umową, to jest to dla niego jakieś wyjście.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

TV sat - prepaid - czy to sie opłaca?