TV satelitarna

Data: 2011-12-09 20:41:07
Autor: Nixe
TV satelitarna
Pomóżcie dobrzy ludzie, jaką TV satelitarną wybrać z następujących:

Cyfra +
Cyfrowy Polsat
Telewizja N
(inna?)

Oferta programowa jest mniej więcej zbliżona, ceny też porównywalne, czyli na korzyść lub niekorzyść decydować będą inne czynniki - awaryjność, jakość odbioru, promocje, ale także choćby szacunek dla klienta ;-) Albo poziom kultury konsultantów w BOKach czy też tendencja do robienia klientów w konia niespodziewanymi podwyżkami czy zmianami regulaminów.
I wiele innych.

Wszelkie uwagi, sugestie, podpowiedzi na wagę złota.
Z góry dziękuję :)

N.

Data: 2011-12-10 07:08:10
Autor: wromek
TV satelitarna
Cyfra +
Cyfrowy Polsat
Telewizja N
(inna?)
klienta ;-) Albo poziom kultury konsultantów w BOKach czy też tendencja do robienia klientów w konia niespodziewanymi podwyżkami czy zmianami regulaminów.

Sprawdz inne telewizje niz polsat na okolicznosc sposobu wypowiedzenia umowy po okresie promocyjnym i ew. czy bedzie trzeba zwrocic dekoder.
W sumei to z polsatu jestem zadowolony ale gdybym chcial wypowiedziec teraz umowe to nie wystarczy pojsc do punktu obslugi klineta i podpisac jakies papierki tylko trzeba wyprodukowac wypowiedzenie samemu i wysylac im do warszawy a po 3 miesiacach umowa jest wypowiedziana ale trzeba tam tez wyslac "promocyjny" dekoder bo ianczej sie nie spelnia warunkow i beda za to ciagac. To mi sie nie podoba.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2011-12-10 09:25:42
Autor: Big Jack
TV satelitarna
W wiadomości
*wromek* napisał(-a):

Sprawdz inne telewizje niz polsat na okolicznosc sposobu
wypowiedzenia umowy po okresie promocyjnym

A czym on się charakteryzuje dla CP?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-12-11 18:21:48
Autor: zil0g
TV satelitarna
*wromek* wdusil[a] knefle:

[...]

Ale za to maja niezly internet, zwlaszcza tam gdzie nie dociera nic innego.
Nie zebym reklamowal, ale jak do tej pory deklasuje niedorobione uslugi
4 najpopularniejszych operatorow: pomaranczowa kupe,plusa,ere i pleja

Data: 2011-12-12 09:14:30
Autor: Nixe
TV satelitarna

Użytkownik "zil0g" <zil0g@megapolis.prl> napisał w wiadomości news:1323627710_prd$zil0gcyberdyne.pl...

Ale za to maja niezly internet, zwlaszcza tam gdzie nie dociera nic innego.
Nie zebym reklamowal, ale jak do tej pory deklasuje niedorobione uslugi
4 najpopularniejszych operatorow: pomaranczowa kupe,plusa,ere i pleja

A jakiego pakietu internetowego w CP korzystasz?
Ja mam teraz mobilny w Orange 20GB miesięcznie za ok. 90 zł i dla 4 osobowej rodziny sporo "sieciującej" to jednak za mało. Limit wyczerpuje się tydzień przed końcem miesiąca.

N.

Data: 2011-12-12 15:06:11
Autor: zil0g
TV satelitarna
*Nixe* wdusil[a] knefle:

[...]

To bylo korzystanie grzecznosciowe, wiec nie znam limitow. Modemy to Huawei E182E
na ruterze Huawei D105 w 2 roznych lokalizacjach oddalonych o okolo ~30km.
Myslalem ze bedzie nedza, ale VPN dzialal na tym szybciej niz w niektorych lokalizacjach
kablowych dizastera czy upc.

Data: 2011-12-10 13:54:46
Autor: Mamut
TV satelitarna
Najtańszy jest Polsat ale też najgorszy (oferta programowa i jakość
sygnału)
Cyfra jest dość droga ale daje najlepszą jakość programów no i jak
zależy ci na sporcie to tylko tu. Praktycznie cała piłka i dużo wiecej
Nka to taki średniak, sporo HD ale sporo też kanałów-śmieci. Mało
sportu i mało ciekawych kanałów filmowych. Nfilm wypada jak
pośmiewisko w stosunku do oferty filmowej C+ Film.

Data: 2011-12-12 09:09:10
Autor: Nixe
TV satelitarna
"Mamut" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:0e1c9a3e-ded1-43eb-8557-d5e237ef1901w1g2000vba.googlegroups.com...

Cyfra jest dość droga ale daje najlepszą jakość programów no i jak
zależy ci na sporcie to tylko tu.

Właśnie w ogóle nie zależy mi na sporcie i te kanały mogłby dla mnie nie istnieć :)

Nka to taki średniak, sporo HD ale sporo też kanałów-śmieci. Mało
sportu i mało ciekawych kanałów filmowych.

Dlatego po namyśle pozostaje dylemat czy CP czy C+.

N.

Data: 2011-12-10 23:21:13
Autor: Fragile
TV satelitarna
Dnia Fri, 09 Dec 2011 20:41:07 +0100, Nixe napisał(a):

[...]

Zdecydowanie Cyfra +, imo. Najbogatsza oferta i najlepsza jakość odbioru.
Miła obsługa. Żadne niemiłe niespodzianki jak do tej pory (6 lat) się nie
przytrafiły.  Pozdrawiam,
M.

Data: 2011-12-11 12:56:57
Autor: c_apitan
TV satelitarna

Użytkownik "Fragile" <satinelle@op.pl> napisał w wiadomości news:11a8icgib0vuz.1udlzggoyixw8$.dlg40tude.net...
[...]

Przecież wszystkie stacje korzystają z tej samej platformy satelitarnej
więc w czym jest najlepsza jakość odbioru?
Przecież jakość odbioru zależy od parametrów odbiornika TV.

Pzdr
c_apitan

Data: 2011-12-11 04:49:00
Autor: Mamut
TV satelitarna

Przecież wszystkie stacje korzystają z tej samej platformy satelitarnej
więc w czym jest najlepsza jakość odbioru?
Przecież jakość odbioru zależy od parametrów odbiornika TV.

Mowa nie o jakosci sygnału z satelity tyko o jakości sygnału jaki tam
trafia. Cyfrowy Polsat wysyła tam kanały skompresowane na maksa i
beznadziejną jakość widać nawet na telewizorze 32 calowym a teraz
standardem staje sie 46-50cali. Niemieckie stacje na jednym
transponderze mają max kilka kanałów HD a u nas czesto jest dwa, trzy
razy tyle. Nka i Cyfra pod tym wzgledem wypadają sporo lepiej.
Powiedziałbym nawet że C+ sport HD momentami zbliża sie jakością do
niemieckich kanałów HD. Chociaż wczoraj na meczu Real Barca dali ciała
bo kompresja była straszna ale z tego co wiem to wina Hiszpanów.

Data: 2011-12-11 20:31:12
Autor: capitan
TV satelitarna

Użytkownik "Mamut" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:31e0701b-9a59-4307-b79c-5ff2ff479bdfu5g2000vbd.googlegroups.com...

[...]

A i owszem, sygnał jest nadawany zgodnie z przyjętym standarem,
ale kolega nie zrozumiał o czym napisałem lecz skupił się na przekątnej ekranu.
Nixe nie podaje jaki ma odbiornik i na to zwróciłem uwagę.
Powtórzę jeszcze raz, jakość odbioru zależy od urzadzenia końcowego tzn. TV (o czym napisałem).
Przekątna ekranu akurat nijak się ma do jakości (stara matryca zawsze da nie zbyt dobrej jakości obraz).
Jeżeli do ekranu typu CRT podamy sygnał cyfrowy przez HDMI to obraz będzie duuużo ładniejszy niż analogowy.
Co do porównania z sygnałami naszych zachodnich sąsiadów to faktem jest że mają inny standard (dużo lepszy).
Co do standardu 46-50 cali to bym był ostrożny w ocenie bo odbiorniki 32 calowe mają full HD, a opcją jest 3D li tylko.
Chcę zwrócić uwagę na jeszcze jeden problem, to czy sygnały są skompresowane na "maksa" (nie wiadomo co to znaczy)
akurat nie ma znaczenia bo sygnał cyfrowy to nie analog. I dobrze bo kompresuje się po to by jak najwięcej informacji upakować,
a po stronie odbiorczej odczytać informację i przetworzyć (znaczy dobry odbiornik TV).

Pozdrawiam
c_apitan

Data: 2011-12-12 07:15:55
Autor: Lukasz Olesiejuk
TV satelitarna
Dnia 11.12.2011 capitan <c_apitan@vp.pl> napisał/a:

ChcĂŞ zwrĂłciĂŚ uwagĂŞ na jeszcze jeden problem, to czy sygnaÂły sÂą skompresowane na "maksa" (nie wiadomo co to znaczy)
akurat nie ma znaczenia bo sygnaÂł cyfrowy to nie analog. I dobrze bo kompresuje siĂŞ po to by jak najwiĂŞcej informacji upakowaĂŚ,
a po stronie odbiorczej odczytaĂŚ informacjĂŞ i przetworzyĂŚ (znaczy dobry odbiornik TV).

Ma duze znaczenie, kompresja taka to kompresja stratna.

Data: 2011-12-14 01:13:37
Autor: BQB
TV satelitarna
W dniu 2011-12-11 20:31, capitan pisze:
[...]

Jest to absolutnie nie prawda, jakość sygnału zależy bardzo od kompresji i rozdzielczości. Full HD, tak szumnie nazywane na satelicie, to jak MP3, niech nawet będzie z AC3.
<ironia on>
Ja mam super jakość tej piosenki, bo jest w MP3
<ironia off>
A że bitrate to 28kbit/s to absolutnie nie ma znaczenia prawda?

Tak samo jest z obrazem, różne programy mają różny bitrate. Im wyższy, tym lepsza jakość obrazu.

[...]

[ciach]

[...]

Kolega, to ma dopiero wiedzę, odbiornik dostaje sygnał cyfrowy z zadanymi parametrami i ma taki wyświetlić. A że dostaje obraz o kiepskich parametrach, to jak to mówią: "z gówna bicza nie ukręcisz"
Np taki link, nie wiem, na chwilę obecną jak z aktualnością tego, ale pogląd daje:
http://laki.dvhk.pl/test4/print.php?id=75
Nadal uważasz, że wszystkie te kanały HD mają identyczną jakość? Przecież będziesz je oglądać na tym samym TV, tym samym dekoderze, ba, nawet mają tą samą rozdzielczość. To jak? :-P

Data: 2011-12-16 16:28:14
Autor: boxfish
TV satelitarna
W dniu 2011-12-11 20:31, capitan pisze:

Co do por�wnania z sygna�ami naszych zachodnich s�siad�w to faktem jest �e
maj� inny standard (du�o lepszy).

LOL przecieĹź nawet nie wiesz jaki to standard, bajdurzysz

Chc� zwr�ci� uwag� na jeszcze jeden problem, to czy sygna�y s� skompresowane
na "maksa" (nie wiadomo co to znaczy)
akurat nie ma znaczenia bo sygnaďż˝ cyfrowy to nie analog. I dobrze bo
kompresuje si� po to by jak najwi�cej informacji upakowa�,
a po stronie odbiorczej odczytaďż˝ informacjďż˝ i przetworzyďż˝ (znaczy dobry
odbiornik TV).

LOL ile ty masz lat ? poszukaj informacji o różnych stopniach kompresji czy o korekcji błędów podpowiem - szukaj FEC.

Data: 2011-12-12 09:11:10
Autor: Nixe
TV satelitarna
"Fragile" <satinelle@op.pl> napisał w wiadomości news:11a8icgib0vuz.1udlzggoyixw8$.dlg40tude.net...

Zdecydowanie Cyfra +, imo.

I pewnie na tym stanie.
A jeśli można wiedzieć - z jakiego pakietu korzystasz?
(bo tak przypuszczam, że możesz mieć bardzo podobny profil rodzinny do mojego ;-)

N.

Data: 2011-12-13 23:08:57
Autor: Fragile
TV satelitarna
Dnia Mon, 12 Dec 2011 09:11:10 +0100, Nixe napisał(a):

[...]

Canal + Optimum HD (150 zł), ale teraz ten pakiet jest już niedostępny. To praktycznie to samo co Canal + Optimum (78 zł). W zupełności nam
wystarcza :) Pozdrawiam,
M.

Data: 2011-12-10 23:27:15
Autor: Kris
TV satelitarna
Użytkownik "Nixe"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jbto8f$psr$1@inews.gazeta.pl...

Pomóżcie dobrzy ludzie, jaką TV satelitarną wybrać z następujących:

A skąd my mamy wiedzieć jakie programy lubisz oglądać? Czy np. oglądasz dużo sportu czy może tak jak mnie kanały sportowe Ciebie nie interesują.
Itp..

Data: 2011-12-12 09:06:51
Autor: Nixe
TV satelitarna

Użytkownik "Kris" <kszysztofcWYWAL@WP.PL> napisał

A skąd my mamy wiedzieć jakie programy lubisz oglądać? Czy np. oglądasz dużo sportu czy może tak jak mnie kanały sportowe Ciebie nie interesują.

Ale czytałeś mój post do końca? :)
Napisałam, że nie chodzi mi o programy, bo oferta jest bardzo zbliżona.

N.

Data: 2011-12-12 10:49:05
Autor: Kris
TV satelitarna
Użytkownik "Nixe"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jc4ced$ffj$1@inews.gazeta.pl...

Ale czytałeś mój post do końca? :)
Napisałam, że nie chodzi mi o programy, bo oferta jest bardzo zbliżona.

O to chodzi że nie jast bardzo zbliżona.

Data: 2011-12-12 11:01:24
Autor: Nixe
TV satelitarna

Użytkownik "Kris" <kszysztofcWYWAL@wp.pl> napisał w wiadomości news:jc4imk$591$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Napisałam, że nie chodzi mi o programy, bo oferta jest bardzo zbliżona.

O to chodzi że nie jast bardzo zbliżona.

A mógłbyś w takim razie określić główne różnice?
Bo jak przeglądałam oferty, to pakiet podstawowy jest niemalże identyczny.
Różnice są w dosłownie poszczególnych programach i to dużo mniej popularnych.

Nas interesują głównie programy informacyjne, filmowe, polskie, popularno-naukowe i dziecięce.

N.

Data: 2011-12-11 23:55:37
Autor: ZbyszekZ
TV satelitarna
W dniu piątek, 9 grudnia 2011, 20:41:07 UTC+1 użytkownik Nixe napisał:

[...]

Co nie wybierzesz to będzie źle, najlepiej weź po kolei każdą i zostań z najmniejszym złem.
Starannie sprawdzaj warunki wymówienia, nawet jak będziesz chciał zostać z tym samym nadawcą to zwykle bardziej się opłaca wymówić i rozpocząć od nowa niż kontynuować umowę.

Acha, oferta programowa różni się dosyć znacząco.

--
ZZ@private

Data: 2011-12-12 09:05:52
Autor: Nixe
TV satelitarna

Użytkownik "ZbyszekZ" <zbyszekz@gmail.com> napisał w wiadomości

Co nie wybierzesz to będzie źle, najlepiej weź po kolei każdą i zostań z najmniejszym złem.

Nie tak prosto, bo umowy podpisuje się na kilkanaście miesięcy. W tym czasie dużo może się zmienić.

Acha, oferta programowa różni się dosyć znacząco.

No nie bardzo. Pakiet podstawowy wszędzie jest podobny. Różnice są dosłownie w poszczególnych kanałach i to takich najmniej popularnych.

N.

Data: 2011-12-12 00:09:31
Autor: ZbyszekZ
TV satelitarna
W dniu poniedziałek, 12 grudnia 2011, 09:05:52 UTC+1 użytkownik Nixe napisał:
Użytkownik "ZbyszekZ" <zbys...@gmail.com> napisał w wiadomości

> Co nie wybierzesz to będzie źle, najlepiej weź po kolei każdą i zostań z > najmniejszym złem.

Nie tak prosto, bo umowy podpisuje się na kilkanaście miesięcy. W tym czasie dużo może się zmienić.

Zasadniczo nie zmienia się nic ważnego. Od dojdzie kanał lub dwa.
12 miesięcy to niewiele w porównaniu z długością życia, jest czas.

> Acha, oferta programowa różni się dosyć znacząco.

No nie bardzo. Pakiet podstawowy wszędzie jest podobny. Różnice są dosłownie w poszczególnych kanałach i to takich najmniej popularnych.

Różnice są nawet w pakietach podstawowych ot np. N i CP nadają program 1 w HD, N ma całkiem przydatną opcję TVN+1, poza tym jeśli komuś zależy tylko na pakiecie podstawowym to Telewizja na Kartę jest najtańszym rozwiązaniem.

--
ZZ@private

Data: 2011-12-12 13:46:20
Autor: Big Jack
TV satelitarna
W wiadomości
*ZbyszekZ* napisał(-a):

Różnice są nawet w pakietach podstawowych ot np. N i CP nadają
program 1 w HD

I to jest najdziwniejsze, bo takiego, to nie nadaje nawet TVP  ;) Pomijam, że CP to go nie ma

N ma całkiem przydatną opcję TVN+1

Już niedługo

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-12-12 06:10:09
Autor: ZbyszekZ
TV satelitarna
*ZbyszekZ* napisał(-a):

> Różnice są nawet w pakietach podstawowych ot np. N i CP nadają
> program 1 w HD

I to jest najdziwniejsze, bo takiego, to nie nadaje nawet TVP  ;) Pomijam, że CP to go nie ma

Hmmm, a chciałem zrezygnować z N.
Drugim źródłem jest naziemna cyfrówka, więc TVP też nadaje.

> N ma całkiem przydatną opcję TVN+1

Już niedługo

O ile wiem wycofali się z likwidacji, chyba że masz na myśli przejęcie N przez C+.

--
ZZ@private

Data: 2011-12-12 15:49:13
Autor: Big Jack
TV satelitarna
W wiadomości
*ZbyszekZ* napisał(-a):

Drugim źródłem jest naziemna cyfrówka, więc TVP też nadaje.

TVP nie nadaje nigdzie TVP1 HD. To jest tylko wytwór "n"

O ile wiem wycofali się z likwidacji, chyba że masz na myśli
przejęcie N przez C+.

Mam na myśli odsunięcie w czasie tej decyzji na bodaj pierwszy kwartał przyszłego roku. Oczywiście, mogę się mylić

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-12-12 09:23:18
Autor: ZbyszekZ
TV satelitarna
*ZbyszekZ* napisał(-a):

> Drugim źródłem jest naziemna cyfrówka, więc TVP też nadaje.

TVP nie nadaje nigdzie TVP1 HD. To jest tylko wytwór "n"

Az poszedlem popatrzec. Fakt HD to toto nie jest, ale sygnal dokladnie taki sam jak w "n".

> O ile wiem wycofali się z likwidacji, chyba że masz na myśli
> przejęcie N przez C+.

Mam na myśli odsunięcie w czasie tej decyzji na bodaj pierwszy kwartał przyszłego roku. Oczywiście, mogę się mylić

Szkoda, mnie (bardziej zonie) sie czasem przydawal.

--
ZZ@private

Data: 2011-12-12 16:05:32
Autor: Big Jack
TV satelitarna
W wiadomości

http://satkurier.pl/news/69888/tvn-hd1-jednak-zniknie-tylko-pozniej.html

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-12-12 19:47:18
Autor: JeSt
TV satelitarna
TVP nie nadaje nigdzie TVP1 HD. To jest tylko wytwór "n"
.... a jednak nadaje
www.tvp.pl/hd

Data: 2011-12-12 12:16:17
Autor: ZbyszekZ
TV satelitarna
W dniu poniedziałek, 12 grudnia 2011, 19:47:18 UTC+1 użytkownik JeSt napisał:
TVP nie nadaje nigdzie TVP1 HD. To jest tylko wytwór "n"
... a jednak nadaje
www.tvp.pl/hd

TVP HD to nie TVP1.
To jest mix różnych programów z 1 i 2 a czasem całkiem innych.

--
ZZ@private

Data: 2011-12-12 22:04:46
Autor: Big Jack
TV satelitarna
W wiadomości
*ZbyszekZ* napisał(-a):

[...]

Sprawdź i ustaw sobie zegar komputera

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-12-12 21:35:59
Autor: Big Jack
TV satelitarna
W wiadomości
*JeSt* napisał(-a):

TVP nie nadaje nigdzie TVP1 HD. To jest tylko wytwór "n"
... a jednak nadaje
www.tvp.pl/hd

Dobrze przy tym byłoby odróżniać TVP1 HD (którego nie ma) od TVP HD

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-12-12 12:41:06
Autor: Mamut
TV satelitarna

Dobrze przy tym byłoby odróżniać TVP1 HD (którego nie ma) od TVP HD

Ludzie często myślą że TVP HD to jest to samo co TVP1 tyle że w HD a
prawda jest taka że ramówka zupełnie inna.

Data: 2011-12-12 23:32:42
Autor: ZbyszekZ
TV satelitarna
*JeSt* napisał(-a):

> TVP nie nadaje nigdzie TVP1 HD. To jest tylko wytwór "n"
> ... a jednak nadaje
> www.tvp.pl/hd

Dobrze przy tym byłoby odróżniać TVP1 HD (którego nie ma) od TVP HD

Jak nie ma jak jest?
Telewizja Polska S.A. poinformowała, że 1 czerwca 2012 r. zostanie uruchomiona emisja programów TVP1 i TVP2 w wysokiej rozdzielczości (HD). Program TVP1 HD będzie nadawany w multipleksie 1 (MUX-1) natomiast TVP2 HD dostępny będzie w multipleksie 3 (MUX-3)

U mnie działa.

--
ZZ@private

Data: 2011-12-13 09:16:18
Autor: Big Jack
TV satelitarna
W wiadomości
*ZbyszekZ* napisał(-a):

[...]

Też nie odróżniasz "jest" od "ma być"

U mnie działa.

Jak widać dajesz się skutecznie ogłupiać. A skoro dobrze Ci z tym, to niech tak zostanie

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-12-13 00:57:24
Autor: ZbyszekZ
TV satelitarna
*ZbyszekZ* napisał(-a):

> [...]

> U mnie działa.

Jak widać dajesz się skutecznie ogłupiać. A skoro dobrze Ci z tym, to niech tak zostanie

Toż napisałem HD to to nie jest, ale jest dokładnie to samo co nadaje "n".
Włącz TV i sam zobacz.

--
ZZ@private

Data: 2011-12-13 10:22:06
Autor: Big Jack
TV satelitarna
W wiadomości
*ZbyszekZ* napisał(-a):

Toż napisałem HD to to nie jest, ale jest dokładnie to samo co nadaje
"n".
Włącz TV i sam zobacz.

Nieważne kto, ważne co. A operatorzy mogą sobie dokładać literki HD do reemitowanych przez siebie programów, ale rozdzielczości od tego nie przybędzie.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-12-13 09:22:23
Autor: Kris
TV satelitarna
Użytkownik "ZbyszekZ"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:32537564.1276.1323761562922.JavaMail.geo-discussion-forums@yqcv9...

[...]

To u ciebie jest juz czerwiec 2012?

Data: 2011-12-13 00:58:02
Autor: ZbyszekZ
TV satelitarna
W dniu wtorek, 13 grudnia 2011, 09:22:23 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]

>Telewizja Polska S.A. poinformowała, że 1 czerwca 2012 r. zostanie >uruchomiona emisja programów TVP1 i TVP2 w wysokiej rozdzielczości (HD). >Program TVP1 HD będzie nadawany w >multipleksie 1 (MUX-1) natomiast TVP2 HD >dostępny będzie w multipleksie 3 (MUX-3)

Widocznie tak, a może to tylko trwa nadawanie testowe.

--
ZZ@private

Data: 2011-12-13 10:45:14
Autor: Big Jack
TV satelitarna
W wiadomości
*ZbyszekZ* napisał(-a):

Widocznie tak, a może to tylko trwa nadawanie testowe.

To podaj jaki MUX i z którego nadajnika.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-12-17 09:22:57
Autor: ZbyszekZ
TV satelitarna
*ZbyszekZ* napisał(-a):

> Widocznie tak, a może to tylko trwa nadawanie testowe.

To podaj jaki MUX i z którego nadajnika.

Nie mam pojęcia. Telewizor sam znajduje co trzeba. Nadajnik może być zarówno PKiN jaki i Raszyn, mieszkam pomiędzy (aczkolwiek antena na Raszyn ustawiona, więc raczej Raszyn).

--
ZZ@private

Data: 2011-12-18 16:14:34
Autor: Big Jack
TV satelitarna
W wiadomości
*ZbyszekZ* napisał(-a):

Nie mam pojęcia. Telewizor sam znajduje co trzeba. Nadajnik może być
zarówno PKiN jaki i Raszyn, mieszkam pomiędzy (aczkolwiek antena na
Raszyn ustawiona, więc raczej Raszyn).

Czekaj, bo być może już się pogubiłem. Twierdzisz, że z DVB-T masz TVP1 i TVP2 w wersji HD?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-12-18 11:33:22
Autor: ZbyszekZ
TV satelitarna
*ZbyszekZ* napisał(-a):

> [...]
> Raszyn ustawiona, więc raczej Raszyn).

Czekaj, bo być może już się pogubiłem. Twierdzisz, że z DVB-T masz TVP1 i TVP2 w wersji HD?

Tak i nie. Twierdzę że z DVB-T mam taki sam sygnał jak nadaje "n".
Jedynie przeczyłem Twojej tezie że tylko "n" nadaje TVP1 i TVP2 w podwyższonej rozdzielczości.
Czasem (ale raczej rzadko) jest to faktycznie HD, zwykle jednak przyzwoicie zrobiona panorama.

--
ZZ@private

Data: 2011-12-18 20:48:33
Autor: Big Jack
TV satelitarna
W wiadomości
*ZbyszekZ* napisał(-a):

Tak i nie. Twierdzę że z DVB-T mam taki sam sygnał jak nadaje "n".
Jedynie przeczyłem Twojej tezie że tylko "n" nadaje TVP1 i TVP2 w
podwyższonej rozdzielczości.

Ty chyba jesteś nieprzytomny. W którym miejscu napisałem, że "n" nadaje TVP1 i TVP2 w podwyższoenj rozdzielczości? I mało tego, jeszcze "tylko "n"? Gdzie ja to napisałem??

Czasem (ale raczej rzadko) jest to faktycznie HD, zwykle jednak
przyzwoicie zrobiona panorama.

TVP1 i TVP2 w HD nie ma. Nigdzie! Nawet w "n". To co oni emitują szumnie nazywając HD, to jest to tylko i wyłącznie upscaling ich własnej roboty. Jeszcze raz podkreślam: TVP1 HD i TVP2 HD - nie ma czegoś takiego. Jak na razie. Jak dobrze pójdzie, to będzie, z początkiem czerwca przyszłego roku.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-12-19 01:29:38
Autor: ZbyszekZ
TV satelitarna
*ZbyszekZ* napisał(-a):

> [...]

Ty chyba jesteś nieprzytomny. W którym miejscu napisałem, że "n" nadaje TVP1 i TVP2 w podwyższoenj rozdzielczości? I mało tego, jeszcze "tylko "n"? Gdzie ja to napisałem??
A tu napisałeś, że tylko "n" nadaje "TVP1 HD"

Big Jack

12 gru (6 dni temu)

Data: 2011-12-19 12:24:51
Autor: Big Jack
TV satelitarna
W wiadomości
*ZbyszekZ* napisał(-a):

A tu napisałeś, że tylko "n" nadaje "TVP1 HD"

No i widzisz jak się starasz manipulować wypowiedziami. Po pierwsze: "n", a nie TVP, po drugie tylko TVP1, już bez TVP2 i po trzecie, to nie jest TVP1 HD emitowane przez TVP, tylko upscaling (wytwór) made by "n". Napiszę to bodaj po raz trzeci: jak do tej pory nie ma TVP1 i TVP2 w wersji HD. Ani via satelita, ani via DVB-T.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-12-19 07:16:25
Autor: ZbyszekZ
TV satelitarna
*ZbyszekZ* napisał(-a):

> [...]

No i widzisz jak się starasz manipulować wypowiedziami. Po pierwsze: "n", a nie TVP, po drugie tylko TVP1, już bez TVP2 i po trzecie, to nie jest TVP1 HD emitowane przez TVP, tylko upscaling (wytwór) made by "n".

Chcesz powiedzieć że w naziemnej TV to "n" nadaje sygnał TVP1 i TVP2?
Coś mi się to wydaje nieprawdopodobne. Chociaż w tym kraju to wszystko możliwe.

Napiszę to bodaj po raz trzeci: jak do tej pory nie ma TVP1 i TVP2 w wersji HD. Ani via satelita, ani via DVB-T.

I kto tu manipuluje? Czy jak choć raz napisałem że ten sygnał ma jakość HD?
To że się tak nazywa to się nazywa, po raz któryś powiem że ma format panoramicznych i najwyraźniej to  TVP wystarczyło by nazwać to HD. Na to nie mamy wpływu, że firmy różne rzeczy nazywają życzeniowo.

--
ZZ@private

Data: 2011-12-19 17:02:03
Autor: Big Jack
TV satelitarna
W wiadomości
*ZbyszekZ* napisał(-a):

Chcesz powiedzieć że w naziemnej TV to "n" nadaje sygnał TVP1 i TVP2?

Chcę powiedzieć, że tutaj
napisałeś, że N i CP nadaje program 1 (w domyśle TVP1) w HD. A to, o co
wyżej pytasz świadczy o tym, że nie rozumiesz co czytasz.

I kto tu manipuluje? Czy jak choć raz napisałem że ten sygnał ma
jakość HD?

Owszem, tutaj

To że się tak nazywa to się nazywa, po raz któryś powiem że ma format
panoramicznych i najwyraźniej to  TVP wystarczyło by nazwać to HD. Na
to nie mamy wpływu, że firmy różne rzeczy nazywają życzeniowo.

To napiszę jeszcze raz, może za czwartym zaskoczysz. To nie TVP emituje
TVP1 HD ani go tak nie nazywa. To "n" tak nazywa TVP1 po upscalingu. Ale
HD to nie jest i TVP z tym nie ma nic wspólnego.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-12-19 08:56:16
Autor: ZbyszekZ
TV satelitarna
W dniu poniedziałek, 19 grudnia 2011, 17:02:03 UTC+1 użytkownik Big Jack napisał:
Kończę bezsensowna pyskówkę o nazwę.
Zgoda na TVP1 i TVP2 upscaled, aby jakoś rozróżnić od standardowego TVP1 (i 2).
Ok?

> [...]

TVP1 HD ani go tak nie nazywa. To "n" tak nazywa TVP1 po upscalingu. Ale
HD to nie jest i TVP z tym nie ma nic wspólnego.

Ale z tym że TVP nie ma nic wspólnego z upscalingiem to właśnie mam wątpliwości.
Kto nadaje tenże sygnał po upscalingu w naziemnej? Czyżby "n"? Czy jednak TVP ma coś z tym wspólnego?

--
ZZ@private

Data: 2011-12-19 21:10:14
Autor: Big Jack
TV satelitarna
W wiadomości
*ZbyszekZ* napisał(-a):

Kończę bezsensowna pyskówkę o nazwę.
Zgoda na TVP1 i TVP2 upscaled, aby jakoś rozróżnić od standardowego
TVP1 (i 2).
Ok?

Nie, zgoda tylko na TVP1. Przy TVP2 nikt na razie nic nie kombinuje

Ale z tym że TVP nie ma nic wspólnego z upscalingiem to właśnie mam
wątpliwości.

Twoje niezbywalne prawo.

Kto nadaje tenże sygnał po upscalingu w naziemnej? Czyżby "n"? Czy
jednak TVP ma coś z tym wspólnego?

To jest tylko robota "n"

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-12-19 23:57:38
Autor: ZbyszekZ
TV satelitarna
*ZbyszekZ* napisał(-a):

> [...]
> TVP1 (i 2).
> Ok?

Nie, zgoda tylko na TVP1. Przy TVP2 nikt na razie nic nie kombinuje

Poszedlem sprawdzic, TVP2 jest tak samo zrobione jak TVP1 (w naziemnej i w "n")

> Ale z tym że TVP nie ma nic wspólnego z upscalingiem to właśnie mam
> wątpliwości.

Twoje niezbywalne prawo.

> Kto nadaje tenże sygnał po upscalingu w naziemnej? Czyżby "n"? Czy
> jednak TVP ma coś z tym wspólnego?

To jest tylko robota "n"

Hmmm, ciekawostka. Niby takie biedne sa, ze sie musieli sprzedac do C+ a tu dzialalnosc publiczna. To sie zaraz skonczy, francuzi na takie dzialania nie beda dawac kasy.

--
ZZ@private

Data: 2011-12-20 10:05:55
Autor: Big Jack
TV satelitarna
W wiadomości
*ZbyszekZ* napisał(-a):

Nie, zgoda tylko na TVP1. Przy TVP2 nikt na razie nic nie kombinuje

Poszedlem sprawdzic, TVP2 jest tak samo zrobione jak TVP1 (w
naziemnej i w "n")

Moment, bo zaczyna się gmatwać. W DVB-T TVP1 i TVP2 są tylko SD i nie "n" je nadaje.

[...]

jw. - Nikt w DVB-T nie nadaje TVP1 (i TVP2) w HD ani po upsaclingu. Po prostu przyjmij do wiadomości, że TVP1 i TVP2 w DVB-T są wyłącznie w SD i ich emisją zajmują się opertorzy inni niż "n". Natomaist "n" przeprowadza upscaling TVP1 i emituje go w swojej platformie szumnie nazywając TVP1 HD. Jak to przetrawisz, to już wszystko będziesz miał jasne.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-12-20 01:43:06
Autor: ZbyszekZ
TV satelitarna
*ZbyszekZ* napisał(-a):
[...]

Ja to mogę przyjac do wiadomosci, ale przekonaj mój telewizor, bo skubany sie uparl i pokazuje obraz wide (a wszystkie jego funkcje rozszerzania obrazu mam starannie powylaczane).
Na niezbrojone oko to w DVB-T jest tak samo nadawany TVP1 i TVP2 jak w "n". Teraz kolej na Twoje kwasy zoladkowe.

--
ZZ@private

Data: 2011-12-20 10:56:15
Autor: Big Jack
TV satelitarna
W wiadomości
*ZbyszekZ* napisał(-a):

Teraz kolej na Twoje kwasy zoladkowe.

Jesteś pierdolnięty jak kot szpadlem.
PLONK. Dożywotni

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-12-20 02:40:26
Autor: ZbyszekZ
TV satelitarna
*ZbyszekZ* napisał(-a):

> Teraz kolej na Twoje kwasy zoladkowe.

Jesteś pierdolnięty jak kot szpadlem.
PLONK. Dożywotni

ROTFL
Jeśli fakty nie pasują do teorii, tym gorzej dla faktów.
Setnie mnie ubawiles.

--
ZZ@private

Data: 2011-12-12 16:10:12
Autor: Dawid
TV satelitarna
W dniu 2011-12-09 20:41, Nixe pisze:
Pomóżcie dobrzy ludzie, jaką TV satelitarną wybrać z następujących:

Tylko C+ współpracuje ze spliterami, to dla mnie najważniejsze.
Mam z głowy dzieci i żonę, każdy może oglądać co chce i jest spokój.

Data: 2011-12-13 09:29:50
Autor: Stefan
TV satelitarna
W dniu 09.12.2011 20:41, Nixe pisze:
Cyfrowy Polsat
Telewizja N

Pozwole sobie porownac te dwie z wlasnego doswiadczenia.

N posiada najnowszą technologię, lepszą jakość obrazu (lepsze algorytmy kompresji obrazu).

Polsat działa w oparciu o jakieś stare g* (za przeproszeniem).

Przykładowo taki bajer jak 'wypożyczalnia'. W telewizji N wygląda to jak powinno - w osobnym menu przegladasz filmy w wypożyczalni, wybierasz tytuł, oglądasz trailer, podoba się - kupujesz, za pare minut możesz oglądac, przewijać, zatrzymywać. Możesz obejrzeć raz, za pare godzin może obejrzeć żona (jak będzie miała czas).

W Polsacie też to próbowali zrobić, na tyle na ile pozwoliła im ich technologia. Masz jeden kanał na którym na okrągło lecą trailery wszystkich filmów. Żeby poznać zawartość biblioteki musisz oglądać ten kanał przez godzine lub dwie (nie można przewijać, przeglądać po tytułach - oglądasz ten trailer który właśnie leci). Po każdym trailerze masz informacje jak kupić. Po zakupie odblokowowywany jest inny kanał na którym ten film leci. Po przełączeniu na ten kanał, oglądasz od momentu w którym aktualnie leci - np. od środka, albo 5 minut od końca. Musisz sobie zaplanować kiedy zacznie się emisja od początku i wtedy usiąść przy telewizorze. Zapomnij o przewijaniu, zatrzymywaniu (no chyba że masz jakiś wypasiony dekoder, standardowe tego nie oferowały jak korzystałem z ich oferty).

Powyższe porównanie odnosi się do wypożyczalni, ale różnica technologiczna jest widoczna w każdej innej kwestii. Osobiście uważam, że nie warto się pchać w tak archaiczny system, jakim operuje Cyfrowy Polsat.

TV satelitarna