TV satelitarna

Data: 2011-12-10 13:54:46
Autor: Mamut
TV satelitarna
Najtańszy jest Polsat ale też najgorszy (oferta programowa i jakość
sygnału)
Cyfra jest dość droga ale daje najlepszą jakość programów no i jak
zależy ci na sporcie to tylko tu. Praktycznie cała piłka i dużo wiecej
Nka to taki średniak, sporo HD ale sporo też kanałów-śmieci. Mało
sportu i mało ciekawych kanałów filmowych. Nfilm wypada jak
pośmiewisko w stosunku do oferty filmowej C+ Film.

Data: 2011-12-12 09:09:10
Autor: Nixe
TV satelitarna
"Mamut" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:0e1c9a3e-ded1-43eb-8557-d5e237ef1901w1g2000vba.googlegroups.com...

Cyfra jest dość droga ale daje najlepszą jakość programów no i jak
zależy ci na sporcie to tylko tu.

Właśnie w ogóle nie zależy mi na sporcie i te kanały mogłby dla mnie nie istnieć :)

Nka to taki średniak, sporo HD ale sporo też kanałów-śmieci. Mało
sportu i mało ciekawych kanałów filmowych.

Dlatego po namyśle pozostaje dylemat czy CP czy C+.

N.

TV satelitarna